Wersja obowiązująca od 2002-05-01 do 2004-08-31
1. Ze środków przekazywanych w ramach sum na zlecenie finansowane są następujące wydatki związane z funkcjonowaniem służby śledczej realizującej zadania na terenie działania komend wojewódzkich Policji:
1) osobowe i pochodne – wynagrodzenia pracowników, uposażenia policjantów, pozostałe należności funkcjonariuszy, nagrody z Zakładowego Funduszu Nagród, składki na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy,
2) świadczenia pieniężne – wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń, świadczenia społeczne, różne wydatki na rzecz osób fizycznych,
3) podróże służbowe krajowe,
4) kary i odszkodowania wypłacone na rzecz osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych,
5) utrzymanie i przywrócenie sprawności technicznej oraz eksploatacja pojazdów służbowych ujętych w odrębnej ewidencji ilościowo-wartościowej oraz innych pojazdów użytkowanych przez tę służbę, w szczególności:
a) części zamienne, materiały konserwacyjno-remontowe i eksploatacyjne zużyte w policyjnym zapleczu obsługowo-naprawczym oraz materiały pędne i smary, w tym zużyte przez pojazdy komendy wojewódzkiej Policji do holowania uszkodzonych pojazdów a także opłaty za przeglądy techniczne [1],
b) części i materiały, o których mowa w lit a) oraz koszty robocizny i inne udokumentowane koszty, wynikające z faktur wystawionych przez podmioty inne niż Policja, w tym holowanie samochodów użytkowanych przez Centralne Biuro Śledcze i Biuro Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji. [2]
6) opłaty za abonament i korzystanie z abonenckiej stacji telefonicznej sieci policyjnej z dostępem do sieci użytku publicznego,
7) materiały łączności i informatyki oraz naprawy sprzętu łącznościowego i informatycznego,
8) [3] materiały pędne zużyte przez pojazdy komendy wojewódzkiej Policji w toku realizacji zadań zlecanych przez służbę śledczą.
2. [4] Ze środków otrzymywanych w ramach sum na zlecenie finansowane są wydatki, o których mowa w ust. 1 pkt 4–8, związane z działaniem policjantów Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji, pełniących służbę w jednostkach terenowych.
3. Wysokość środków przekazywanych na zadania objęte sumami na zlecenie określa co miesiąc Dyrektor Biura Finansów KGP.
4. [5] Podstawę rozliczenia wydatków, o których mowa w ust. 1 pkt 8, stanowi zużycie paliwa, wyliczone na podstawie przebiegu kilometrów oraz norm zużycia paliwa ustalonych dla pojazdów służbowych, liczone po cenie zakupu przez komendę wojewódzką Policji.
[1] § 5 ust. 1 pkt 5 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) decyzji nr 99 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 kwietnia 2002 r. zmieniającej decyzję w sprawie niektórych zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej wykonywanych przez komendy wojewódzkie Policji na rzecz służb podległych Komendzie Głównej Policji, znajdujących się na terenie działania komend wojewódzkich Policji (Dz.U.KGP. Nr 7, poz. 38). Zmiana weszła w życie 1 maja 2002 r.
[2] § 5 ust. 1 pkt 5 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) decyzji nr 99 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 kwietnia 2002 r. zmieniającej decyzję w sprawie niektórych zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej wykonywanych przez komendy wojewódzkie Policji na rzecz służb podległych Komendzie Głównej Policji, znajdujących się na terenie działania komend wojewódzkich Policji (Dz.U.KGP. Nr 7, poz. 38). Zmiana weszła w życie 1 maja 2002 r.
[3] § 5 ust. 1 pkt 8 dodany przez § 1 pkt 1 lit. c) decyzji nr 99 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 kwietnia 2002 r. zmieniającej decyzję w sprawie niektórych zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej wykonywanych przez komendy wojewódzkie Policji na rzecz służb podległych Komendzie Głównej Policji, znajdujących się na terenie działania komend wojewódzkich Policji (Dz.U.KGP. Nr 7, poz. 38). Zmiana weszła w życie 1 maja 2002 r.
[4] § 5 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 decyzji nr 99 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 kwietnia 2002 r. zmieniającej decyzję w sprawie niektórych zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej wykonywanych przez komendy wojewódzkie Policji na rzecz służb podległych Komendzie Głównej Policji, znajdujących się na terenie działania komend wojewódzkich Policji (Dz.U.KGP. Nr 7, poz. 38). Zmiana weszła w życie 1 maja 2002 r.
[5] § 5 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 3 decyzji nr 99 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 kwietnia 2002 r. zmieniającej decyzję w sprawie niektórych zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej wykonywanych przez komendy wojewódzkie Policji na rzecz służb podległych Komendzie Głównej Policji, znajdujących się na terenie działania komend wojewódzkich Policji (Dz.U.KGP. Nr 7, poz. 38). Zmiana weszła w życie 1 maja 2002 r.
Wersja obowiązująca od 2002-05-01 do 2004-08-31
1. Ze środków przekazywanych w ramach sum na zlecenie finansowane są następujące wydatki związane z funkcjonowaniem służby śledczej realizującej zadania na terenie działania komend wojewódzkich Policji:
1) osobowe i pochodne – wynagrodzenia pracowników, uposażenia policjantów, pozostałe należności funkcjonariuszy, nagrody z Zakładowego Funduszu Nagród, składki na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy,
2) świadczenia pieniężne – wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń, świadczenia społeczne, różne wydatki na rzecz osób fizycznych,
3) podróże służbowe krajowe,
4) kary i odszkodowania wypłacone na rzecz osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych,
5) utrzymanie i przywrócenie sprawności technicznej oraz eksploatacja pojazdów służbowych ujętych w odrębnej ewidencji ilościowo-wartościowej oraz innych pojazdów użytkowanych przez tę służbę, w szczególności:
a) części zamienne, materiały konserwacyjno-remontowe i eksploatacyjne zużyte w policyjnym zapleczu obsługowo-naprawczym oraz materiały pędne i smary, w tym zużyte przez pojazdy komendy wojewódzkiej Policji do holowania uszkodzonych pojazdów a także opłaty za przeglądy techniczne [1],
b) części i materiały, o których mowa w lit a) oraz koszty robocizny i inne udokumentowane koszty, wynikające z faktur wystawionych przez podmioty inne niż Policja, w tym holowanie samochodów użytkowanych przez Centralne Biuro Śledcze i Biuro Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji. [2]
6) opłaty za abonament i korzystanie z abonenckiej stacji telefonicznej sieci policyjnej z dostępem do sieci użytku publicznego,
7) materiały łączności i informatyki oraz naprawy sprzętu łącznościowego i informatycznego,
8) [3] materiały pędne zużyte przez pojazdy komendy wojewódzkiej Policji w toku realizacji zadań zlecanych przez służbę śledczą.
2. [4] Ze środków otrzymywanych w ramach sum na zlecenie finansowane są wydatki, o których mowa w ust. 1 pkt 4–8, związane z działaniem policjantów Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji, pełniących służbę w jednostkach terenowych.
3. Wysokość środków przekazywanych na zadania objęte sumami na zlecenie określa co miesiąc Dyrektor Biura Finansów KGP.
4. [5] Podstawę rozliczenia wydatków, o których mowa w ust. 1 pkt 8, stanowi zużycie paliwa, wyliczone na podstawie przebiegu kilometrów oraz norm zużycia paliwa ustalonych dla pojazdów służbowych, liczone po cenie zakupu przez komendę wojewódzką Policji.
[1] § 5 ust. 1 pkt 5 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) decyzji nr 99 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 kwietnia 2002 r. zmieniającej decyzję w sprawie niektórych zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej wykonywanych przez komendy wojewódzkie Policji na rzecz służb podległych Komendzie Głównej Policji, znajdujących się na terenie działania komend wojewódzkich Policji (Dz.U.KGP. Nr 7, poz. 38). Zmiana weszła w życie 1 maja 2002 r.
[2] § 5 ust. 1 pkt 5 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) decyzji nr 99 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 kwietnia 2002 r. zmieniającej decyzję w sprawie niektórych zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej wykonywanych przez komendy wojewódzkie Policji na rzecz służb podległych Komendzie Głównej Policji, znajdujących się na terenie działania komend wojewódzkich Policji (Dz.U.KGP. Nr 7, poz. 38). Zmiana weszła w życie 1 maja 2002 r.
[3] § 5 ust. 1 pkt 8 dodany przez § 1 pkt 1 lit. c) decyzji nr 99 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 kwietnia 2002 r. zmieniającej decyzję w sprawie niektórych zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej wykonywanych przez komendy wojewódzkie Policji na rzecz służb podległych Komendzie Głównej Policji, znajdujących się na terenie działania komend wojewódzkich Policji (Dz.U.KGP. Nr 7, poz. 38). Zmiana weszła w życie 1 maja 2002 r.
[4] § 5 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 decyzji nr 99 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 kwietnia 2002 r. zmieniającej decyzję w sprawie niektórych zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej wykonywanych przez komendy wojewódzkie Policji na rzecz służb podległych Komendzie Głównej Policji, znajdujących się na terenie działania komend wojewódzkich Policji (Dz.U.KGP. Nr 7, poz. 38). Zmiana weszła w życie 1 maja 2002 r.
[5] § 5 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 3 decyzji nr 99 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 kwietnia 2002 r. zmieniającej decyzję w sprawie niektórych zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej wykonywanych przez komendy wojewódzkie Policji na rzecz służb podległych Komendzie Głównej Policji, znajdujących się na terenie działania komend wojewódzkich Policji (Dz.U.KGP. Nr 7, poz. 38). Zmiana weszła w życie 1 maja 2002 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-04-23 do 2002-04-30
1. Ze środków przekazywanych w ramach sum na zlecenie finansowane są następujące wydatki związane z funkcjonowaniem służby śledczej realizującej zadania na terenie działania komend wojewódzkich Policji:
1) osobowe i pochodne – wynagrodzenia pracowników, uposażenia policjantów, pozostałe należności funkcjonariuszy, nagrody z Zakładowego Funduszu Nagród, składki na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy,
2) świadczenia pieniężne – wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń, świadczenia społeczne, różne wydatki na rzecz osób fizycznych,
3) podróże służbowe krajowe,
4) kary i odszkodowania wypłacone na rzecz osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych,
5) utrzymanie i przywrócenie sprawności technicznej oraz eksploatacja pojazdów służbowych ujętych w odrębnej ewidencji ilościowo-wartościowej oraz innych pojazdów użytkowanych przez tę służbę, w szczególności:
a) części zamienne, materiały konserwacyjno-remontowe i eksploatacyjne zużyte w policyjnym zapleczu obsługowo-naprawczym oraz materiały pędne i smary, w tym zużyte przez pojazdy komendy wojewódzkiej Policji do holowania uszkodzonych pojazdów,
b) części i materiały, o których mowa w lit a) oraz koszty robocizny i inne udokumentowane koszty, wynikające z faktur wystawionych przez podmioty inne niż Policja.
6) opłaty za abonament i korzystanie z abonenckiej stacji telefonicznej sieci policyjnej z dostępem do sieci użytku publicznego,
7) materiały łączności i informatyki oraz naprawy sprzętu łącznościowego i informatycznego.
2. Ze środków przekazywanych w ramach sum na zlecenie finansowane są wydatki, o których mowa w ust. 1 pkt 4, 5, 6 i 7 związane z działaniem policjantów Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji, pełniących służbę w jednostkach terenowych.
3. Wysokość środków przekazywanych na zadania objęte sumami na zlecenie określa co miesiąc Dyrektor Biura Finansów KGP.