Wersja obowiązująca od 2022.01.01

§ 13. Do obowiązków użytkownika SpW lub odbiorcy SpW w systemie zapewnienia jakości SpW należy, w szczególności:

1) [17] nadzorowanie jakości usług dotyczących naprawy (serwisowania) SpW realizowanych w obiektach użytkownika SpW lub odbiorcy SpW oraz ocena jakości przedmiotów umów, które nie podlegają nadzorowaniu jakości przez RPW;

2) [18] współpraca z innymi uczestnikami systemu zapewnienia jakości SpW w zakresie identyfikacji, analizy i oceny ryzyka, w szczególności w zakresie przekazywania danych z eksploatacji dla instytucji eksperckiej właściwej w zakresie sprzętu wykorzystywanego w resorcie obrony narodowej lub organu logistycznego właściwego w zakresie sprzętu wykorzystywanego w resorcie obrony narodowej;

3) przesyłanie do wiadomości RPW protokołów reklamacyjnych oraz wszelkich informacji dotyczących nieprawidłowego działania SpW, który podlegał procesowi nadzorowania jakości realizowanemu przez RPW.

[17] § 13 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 decyzji nr 197/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 grudnia 2021 r. zmieniającej decyzję w sprawie zapewnienia jakości sprzętu wojskowego i usług, których przedmiotem jest sprzęt wojskowy (Dz.Urz.MON. poz. 280). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2022 r.

[18] § 13 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 decyzji nr 197/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 grudnia 2021 r. zmieniającej decyzję w sprawie zapewnienia jakości sprzętu wojskowego i usług, których przedmiotem jest sprzęt wojskowy (Dz.Urz.MON. poz. 280). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2022 r.

Wersja obowiązująca od 2022.01.01

§ 13. Do obowiązków użytkownika SpW lub odbiorcy SpW w systemie zapewnienia jakości SpW należy, w szczególności:

1) [17] nadzorowanie jakości usług dotyczących naprawy (serwisowania) SpW realizowanych w obiektach użytkownika SpW lub odbiorcy SpW oraz ocena jakości przedmiotów umów, które nie podlegają nadzorowaniu jakości przez RPW;

2) [18] współpraca z innymi uczestnikami systemu zapewnienia jakości SpW w zakresie identyfikacji, analizy i oceny ryzyka, w szczególności w zakresie przekazywania danych z eksploatacji dla instytucji eksperckiej właściwej w zakresie sprzętu wykorzystywanego w resorcie obrony narodowej lub organu logistycznego właściwego w zakresie sprzętu wykorzystywanego w resorcie obrony narodowej;

3) przesyłanie do wiadomości RPW protokołów reklamacyjnych oraz wszelkich informacji dotyczących nieprawidłowego działania SpW, który podlegał procesowi nadzorowania jakości realizowanemu przez RPW.

[17] § 13 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 decyzji nr 197/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 grudnia 2021 r. zmieniającej decyzję w sprawie zapewnienia jakości sprzętu wojskowego i usług, których przedmiotem jest sprzęt wojskowy (Dz.Urz.MON. poz. 280). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2022 r.

[18] § 13 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 decyzji nr 197/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 grudnia 2021 r. zmieniającej decyzję w sprawie zapewnienia jakości sprzętu wojskowego i usług, których przedmiotem jest sprzęt wojskowy (Dz.Urz.MON. poz. 280). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.09.07 do 2021.12.31

§ 13. Do obowiązków użytkownika SpW lub odbiorcy SpW w systemie zapewnienia jakości SpW należy, w szczególności:

1) nadzorowanie jakości usług dotyczących naprawy (serwisowania) SpW realizowanych w obiektach użytkownika SpW lub odbiorcy SpW oraz ocena jakości przedmiotów umów, niezawierających klauzul jakościowych uzgodnionych z Dyrektorem Centrum;

2) współpraca z innymi uczestnikami systemu zapewnienia jakości SpW w zakresie identyfikacji, analizy i oceny ryzyka, w szczególności w zakresie przekazywania danych z eksploatacji dla gestora lub COL;

3) przesyłanie do wiadomości RPW protokołów reklamacyjnych oraz wszelkich informacji dotyczących nieprawidłowego działania SpW, który podlegał procesowi nadzorowania jakości realizowanemu przez RPW.