history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-05-24

§ 24.  [5] 1. Materiałami promocyjnymi, w rozumieniu niniejszej decyzji, są nieposiadające wartości handlowej przedmioty, których wartość nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, opatrzone znakami i elementami wizualnymi, o których mowa w ust. 2, a w szczególności:

1) wydawnictwa książkowe;

2) foldery, ulotki, naklejki, plakaty;

3) kalendarze;

4) nośniki dźwięku i obrazu, elektroniczne nośniki danych;

5) ryngrafy, plakiety, znaczki, proporczyki;

6) materiały piśmiennicze i biurowe;

7) elementy odzieży;

8) artykuły spożywcze (w tym słodycze reklamowe);

9) zabawki;

10) inne przedmioty, których forma i przeznaczenie nie budzą negatywnych skojarzeń.

2. Materiały promocyjne opatruje się:

1) znakiem promocyjnym Wojska Polskiego, innymi znakami używanymi w Siłach Zbrojnych lub innymi kojarzącymi się z wojskiem i obronnością elementami wizualnymi w przypadku promowania Sił Zbrojnych;

2) znakiem z wizerunkiem orła Ministerstwa Obrony Narodowej, o którym mowa w § 2 ust. 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 września 2022 r. w sprawie sposobu używania wizerunku orła ustalonego dla godła Rzeczypospolitej Polskiej oraz barw Rzeczypospolitej Polskiej do celów wspólnej identyfikacji wizualnej (Dz. U. poz. 2102) w przypadku promowania Ministerstwa Obrony Narodowej.

[5] § 24 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 decyzji nr 46/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 maja 2023 r. zmieniającej decyzję w sprawie działalności promocyjnej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. poz. 57). Zmiana weszła w życie 24 maja 2023 r.

Wersja obowiązująca od 2023-05-24

§ 24.  [5] 1. Materiałami promocyjnymi, w rozumieniu niniejszej decyzji, są nieposiadające wartości handlowej przedmioty, których wartość nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, opatrzone znakami i elementami wizualnymi, o których mowa w ust. 2, a w szczególności:

1) wydawnictwa książkowe;

2) foldery, ulotki, naklejki, plakaty;

3) kalendarze;

4) nośniki dźwięku i obrazu, elektroniczne nośniki danych;

5) ryngrafy, plakiety, znaczki, proporczyki;

6) materiały piśmiennicze i biurowe;

7) elementy odzieży;

8) artykuły spożywcze (w tym słodycze reklamowe);

9) zabawki;

10) inne przedmioty, których forma i przeznaczenie nie budzą negatywnych skojarzeń.

2. Materiały promocyjne opatruje się:

1) znakiem promocyjnym Wojska Polskiego, innymi znakami używanymi w Siłach Zbrojnych lub innymi kojarzącymi się z wojskiem i obronnością elementami wizualnymi w przypadku promowania Sił Zbrojnych;

2) znakiem z wizerunkiem orła Ministerstwa Obrony Narodowej, o którym mowa w § 2 ust. 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 września 2022 r. w sprawie sposobu używania wizerunku orła ustalonego dla godła Rzeczypospolitej Polskiej oraz barw Rzeczypospolitej Polskiej do celów wspólnej identyfikacji wizualnej (Dz. U. poz. 2102) w przypadku promowania Ministerstwa Obrony Narodowej.

[5] § 24 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 decyzji nr 46/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 maja 2023 r. zmieniającej decyzję w sprawie działalności promocyjnej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. poz. 57). Zmiana weszła w życie 24 maja 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-03-06 do 2023-05-23

§ 24.  Materiałami promocyjnymi, w rozumieniu niniejszej decyzji, są nieposiadające wartości handlowej przedmioty, których wartość nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, opatrzone znakiem promocyjnym Wojska Polskiego, znakiem Ministerstwa i innymi znakami używanymi w Siłach Zbrojnych lub innymi kojarzącymi się z wojskiem i obronnością elementami wizualnymi, a w szczególności:

1) wydawnictwa książkowe;

2) foldery, ulotki, naklejki, plakaty;

3) kalendarze;

4) nośniki dźwięku i obrazu, elektroniczne nośniki danych;

5) ryngrafy, plakiety, znaczki, proporczyki;

6) materiały piśmiennicze i biurowe;

7) elementy odzieży;

8) artykuły spożywcze (w tym słodycze reklamowe);

9) zabawki;

10) inne przedmioty, których forma i przeznaczenie nie budzą negatywnych skojarzeń.