history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2019-12-30

§ 5. [7] W przypadku, gdy skarga lub wniosek została złożona ustnie przez obywatela do BMON, sporządza się protokół z przeprowadzonej czynności, ewidencjonuje go, a następnie rozpatruje skargę lub wniosek i udziela odpowiedzi zgodnie z treścią § 3 ust. 2 pkt 3 lub 4.

[7] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 decyzji MON/208 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 grudnia 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie organizacji w resorcie obrony narodowej systemu skargowo-wnioskowego (Dz.U.MON. poz. 260). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2019 r.

Wersja obowiązująca od 2019-12-30

§ 5. [7] W przypadku, gdy skarga lub wniosek została złożona ustnie przez obywatela do BMON, sporządza się protokół z przeprowadzonej czynności, ewidencjonuje go, a następnie rozpatruje skargę lub wniosek i udziela odpowiedzi zgodnie z treścią § 3 ust. 2 pkt 3 lub 4.

[7] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 decyzji MON/208 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 grudnia 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie organizacji w resorcie obrony narodowej systemu skargowo-wnioskowego (Dz.U.MON. poz. 260). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-12-18 do 2019-12-29

§ 5.  1. W przypadku, gdy skarga lub wniosek została złożona ustnie przez obywatela do komórki organizacyjnej Ministerstwa innej niż BMON, komórka ta sporządza protokół z przeprowadzonej czynności, rejestruje go w elektronicznym systemie obiegu dokumentów w kancelarii obsługującej daną komórkę organizacyjną Ministerstwa oraz przekazuje kopię protokołu i udzielonej odpowiedzi do ewidencji BMON.

2. W przypadku, gdy skarga lub wniosek została złożona ustnie przez obywatela do BMON, BMON sporządza protokół z przeprowadzonej czynności, ewidencjonuje go w Księdze Ewidencji, rejestruje skargę lub wniosek w elektronicznym systemie SI SKARGA, rozpatruje skargę lub wniosek i udziela odpowiedzi.