Wersja obowiązująca od 2019-12-30
[8] W przypadku, gdy do rozpatrzenia skargi, wniosku, petycji, listu lub pisma właściwych jest kilka komórek lub jednostek organizacyjnych resortu ON, BMON niezwłocznie przesyła do nich kopię sprawy w celu zajęcia w wyznaczonym terminie stanowiska lub przedstawienia opinii niezbędnej do przygotowania odpowiedzi przez BMON.
[8] § 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 decyzji MON/208 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 grudnia 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie organizacji w resorcie obrony narodowej systemu skargowo-wnioskowego (Dz.U.MON. poz. 260). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2019 r.
Wersja obowiązująca od 2019-12-30
[8] W przypadku, gdy do rozpatrzenia skargi, wniosku, petycji, listu lub pisma właściwych jest kilka komórek lub jednostek organizacyjnych resortu ON, BMON niezwłocznie przesyła do nich kopię sprawy w celu zajęcia w wyznaczonym terminie stanowiska lub przedstawienia opinii niezbędnej do przygotowania odpowiedzi przez BMON.
[8] § 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 decyzji MON/208 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 grudnia 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie organizacji w resorcie obrony narodowej systemu skargowo-wnioskowego (Dz.U.MON. poz. 260). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2019 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-12-18 do 2019-12-29
W przypadku, gdy do rozpatrzenia skargi, wniosku, petycji, listu lub pisma właściwych jest kilka komórek organizacyjnych Ministerstwa lub jednostek organizacyjnych resortu ON, BMON niezwłocznie przesyła do nich kopię sprawy w celu zajęcia w wyznaczonym terminie stanowiska lub przedstawienia opinii niezbędnej do przygotowania odpowiedzi przez BMON.