Wersja obowiązująca od 2019-12-30
1. [4] Skargi, wnioski, petycje, listy lub pisma wpływające do Ministerstwa, adresowane do innych komórek niż BMON, rejestrowane są w elektronicznym systemie obiegu dokumentów w kancelarii Ministerstwa, obsługującej daną komórkę.
2. [5] W przypadku, o którym mowa w ust. 1, komórki przekazują niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni, kopię skargi, wniosku lub petycji do BMON, a w przypadku rozpatrzenia sprawy przesyłają niezwłocznie do wiadomości BMON również kopię udzielonej odpowiedzi.
3. [6] (uchylony)
[4] § 4 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) decyzji MON/208 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 grudnia 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie organizacji w resorcie obrony narodowej systemu skargowo-wnioskowego (Dz.U.MON. poz. 260). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2019 r.
[5] § 4 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) decyzji MON/208 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 grudnia 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie organizacji w resorcie obrony narodowej systemu skargowo-wnioskowego (Dz.U.MON. poz. 260). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2019 r.
[6] § 4 ust. 3 uchylony przez § 1 pkt 4 lit. b) decyzji MON/208 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 grudnia 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie organizacji w resorcie obrony narodowej systemu skargowo-wnioskowego (Dz.U.MON. poz. 260). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2019 r.
Wersja obowiązująca od 2019-12-30
1. [4] Skargi, wnioski, petycje, listy lub pisma wpływające do Ministerstwa, adresowane do innych komórek niż BMON, rejestrowane są w elektronicznym systemie obiegu dokumentów w kancelarii Ministerstwa, obsługującej daną komórkę.
2. [5] W przypadku, o którym mowa w ust. 1, komórki przekazują niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni, kopię skargi, wniosku lub petycji do BMON, a w przypadku rozpatrzenia sprawy przesyłają niezwłocznie do wiadomości BMON również kopię udzielonej odpowiedzi.
3. [6] (uchylony)
[4] § 4 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) decyzji MON/208 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 grudnia 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie organizacji w resorcie obrony narodowej systemu skargowo-wnioskowego (Dz.U.MON. poz. 260). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2019 r.
[5] § 4 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) decyzji MON/208 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 grudnia 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie organizacji w resorcie obrony narodowej systemu skargowo-wnioskowego (Dz.U.MON. poz. 260). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2019 r.
[6] § 4 ust. 3 uchylony przez § 1 pkt 4 lit. b) decyzji MON/208 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 grudnia 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie organizacji w resorcie obrony narodowej systemu skargowo-wnioskowego (Dz.U.MON. poz. 260). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2019 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-12-18 do 2019-12-29
1. Skargi, wnioski, petycje, listy lub pisma wpływające do Ministerstwa, adresowane do innych komórek organizacyjnych Ministerstwa niż BMON, rejestrowane są w elektronicznym systemie obiegu dokumentów w kancelarii Ministerstwa, obsługującej daną komórkę organizacyjną Ministerstwa.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, komórka organizacyjna Ministerstwa niezwłocznie przekazuje skargę, wniosek lub petycję do BMON w celu jej zaewidencjonowania w Księdze Ewidencji oraz w elektronicznym systemie SI SKARGA, a ponadto przesyła do wiadomości BMON kopię udzielonej odpowiedzi.
3. Rejestr elektroniczny SI SKARGA zawiera w szczególności:
1) nazwę nadawcy, od którego wpłynęła skarga, wniosek, petycja, list lub pismo;
2) datę wpływu skargi, wniosku, petycji, listu lub pisma do Ministerstwa i do BMON;
3) przedmiot skargi, wniosku, petycji, listu lub pisma;
4) nazwę komórki organizacyjnej Ministerstwa lub nazwę jednostki organizacyjnej resortu ON, do której skierowano sprawę;
5) datę i sposób załatwienia skargi, wniosku, petycji, listu lub pisma;
6) inne informacje dotyczące rozpatrywania oraz załatwienia sprawy.