Wersja obowiązująca od 2020-03-05 do 2022-01-01
Pełnomocnik jest uprawniony do:
1) przedstawiania Sekretarzowi Stanu propozycji koordynatorów projektów oraz inicjowania nowych projektów, o których mowa w pkt 1 ppkt 3 Wytycznych Ministra Obrony Narodowej dotyczących planowania i realizacji w resorcie obrony narodowej czynności nadzoru nad projektami dotyczącymi obronności i bezpieczeństwa państwa realizowanymi poza resortem obrony narodowej, stanowiących załącznik do decyzji Nr 59/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie wytycznych dotyczących planowania i realizacji w resorcie obrony narodowej czynności nadzoru nad projektami dotyczącymi obronności i bezpieczeństwa państwa realizowanymi poza resortem obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. poz. 74 oraz z 2017 r. poz. 137);
2) reprezentowania resortu obrony narodowej w zakresie dotyczącym systemu WISŁA;
3) [3] prowadzenia korespondencji, z zastrzeżeniem, że korespondencja adresowana do Ministra Obrony Narodowej kierowana jest poprzez Sekretarza Stanu, po wcześniejszym zaopiniowaniu przez Szefa Inspektoratu Uzbrojenia;
4) zwracania się o wykonanie analiz, ekspertyz, opinii do komórek i jednostek organizacyjnych oraz zlecania ich wykonania podmiotom spoza resortu obrony narodowej;
5) zgłaszania i opiniowania kandydatur na stanowiska w komórce organizacyjnej, o której mowa w § 5 ust. 1, właściwej w zakresie realizacji Programu WISŁA.
[3] § 4 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 decyzji nr 33MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 2 marca 2020 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustanowienia Pełnomocnika Ministra Obrony Narodowej do spraw Pozyskania i Wdrożenia do Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej Systemu WISŁA (Dz.U.MON. poz. 42). Zmiana weszła w życie 5 marca 2020 r.
Wersja obowiązująca od 2020-03-05 do 2022-01-01
Pełnomocnik jest uprawniony do:
1) przedstawiania Sekretarzowi Stanu propozycji koordynatorów projektów oraz inicjowania nowych projektów, o których mowa w pkt 1 ppkt 3 Wytycznych Ministra Obrony Narodowej dotyczących planowania i realizacji w resorcie obrony narodowej czynności nadzoru nad projektami dotyczącymi obronności i bezpieczeństwa państwa realizowanymi poza resortem obrony narodowej, stanowiących załącznik do decyzji Nr 59/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie wytycznych dotyczących planowania i realizacji w resorcie obrony narodowej czynności nadzoru nad projektami dotyczącymi obronności i bezpieczeństwa państwa realizowanymi poza resortem obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. poz. 74 oraz z 2017 r. poz. 137);
2) reprezentowania resortu obrony narodowej w zakresie dotyczącym systemu WISŁA;
3) [3] prowadzenia korespondencji, z zastrzeżeniem, że korespondencja adresowana do Ministra Obrony Narodowej kierowana jest poprzez Sekretarza Stanu, po wcześniejszym zaopiniowaniu przez Szefa Inspektoratu Uzbrojenia;
4) zwracania się o wykonanie analiz, ekspertyz, opinii do komórek i jednostek organizacyjnych oraz zlecania ich wykonania podmiotom spoza resortu obrony narodowej;
5) zgłaszania i opiniowania kandydatur na stanowiska w komórce organizacyjnej, o której mowa w § 5 ust. 1, właściwej w zakresie realizacji Programu WISŁA.
[3] § 4 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 decyzji nr 33MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 2 marca 2020 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustanowienia Pełnomocnika Ministra Obrony Narodowej do spraw Pozyskania i Wdrożenia do Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej Systemu WISŁA (Dz.U.MON. poz. 42). Zmiana weszła w życie 5 marca 2020 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-09-07 do 2020-03-04
Pełnomocnik jest uprawniony do:
1) przedstawiania Sekretarzowi Stanu propozycji koordynatorów projektów oraz inicjowania nowych projektów, o których mowa w pkt 1 ppkt 3 Wytycznych Ministra Obrony Narodowej dotyczących planowania i realizacji w resorcie obrony narodowej czynności nadzoru nad projektami dotyczącymi obronności i bezpieczeństwa państwa realizowanymi poza resortem obrony narodowej, stanowiących załącznik do decyzji Nr 59/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie wytycznych dotyczących planowania i realizacji w resorcie obrony narodowej czynności nadzoru nad projektami dotyczącymi obronności i bezpieczeństwa państwa realizowanymi poza resortem obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. poz. 74 oraz z 2017 r. poz. 137);
2) reprezentowania resortu obrony narodowej w zakresie dotyczącym systemu WISŁA;
3) prowadzenia korespondencji;
4) zwracania się o wykonanie analiz, ekspertyz, opinii do komórek i jednostek organizacyjnych oraz zlecania ich wykonania podmiotom spoza resortu obrony narodowej;
5) zgłaszania i opiniowania kandydatur na stanowiska w komórce organizacyjnej, o której mowa w § 5 ust. 1, właściwej w zakresie realizacji Programu WISŁA.