history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2018-12-12 do 2022-01-01

§ 14. Szef IU w systemie pozyskiwania SpW, realizuje czynności niezastrzeżone do kompetencji innych osób funkcyjnych, w szczególności:

1) kieruje i odpowiada za fazę analityczno-koncepcyjną, w tym opracowuje i prowadzi proces uzgodnień dokumentów fazy analityczno-koncepcyjnej i zatwierdza dokumenty niezastrzeżone do kompetencji innych osób funkcyjnych;

2) kieruje i odpowiada za fazę realizacyjną, w tym realizuje postępowania o udzielenie zamówień, zawiera umowy cywilnoprawne wynikające z właściwych centralnych planów rzeczowych, a także programów wieloletnich oraz funduszy i pożyczek zagranicznych;

3) określa sposób wprowadzenia zmian do zatwierdzonej lub zaakceptowanej dokumentacji technicznej dla SpW pozyskanego w procesie realizacji prac rozwojowych;

4) nadzoruje, po akceptacji wniosku, o którym mowa w § 10 pkt 9, projekty rozwojowe zgodnie z przepisami decyzji Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizacji w resorcie obrony narodowej czynności nadzoru nad projektami dotyczącymi obronności i bezpieczeństwa państwa realizowanymi poza resortem obrony narodowej, dla których Inspektorat Uzbrojenia został ustanowiony koordynatorem;

5) występuje z wnioskiem do dyrektora (szefa) właściwej komórki lub jednostki organizacyjnej resortu obrony narodowej o wydzielenie z jego zasobów SpW do prac rozwojowych;

6) występuje z wnioskiem do Sekretarza Stanu albo Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej [10] w sprawie określenia terminu, o którym mowa w § 41;

7) opracowuje i uzgadnia, zgodnie z właściwościami, projekty decyzji Sekretarza Stanu albo Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej [11] , o których mowa w § 62 i 64;

8) występuje z wnioskiem do Szefa SG WP o ustanowienie gestora i COL, o ile nie są ustanowieni dla pozyskiwanego SpW;

9) występuje z wnioskiem do Szefa SG WP o rozstrzyganie kwestii spornych, które mogą występować na etapie opracowywania lub uzgadniania dokumentów, o których mowa w pkt 5 załącznika Nr 2 decyzji;

10) [12] występuje z wnioskiem do Ministra Obrony Narodowej, za pośrednictwem Sekretarza Stanu albo Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej, albo do Sekretarza Stanu albo Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej o czasowym wstrzymaniu lub przerwaniu pozyskiwania SpW lub usług;

11) [13] przed planowanym terminem podpisania umowy występuje, zgodnie z odrębnymi przepisami, z wnioskiem do Dyrektora WCNJiK o wyznaczenie właściwego RPW do realizacji czynności w zakresie zapewnienia jakości.

[10] § 14 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 22 decyzji nr 161/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 grudnia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie systemu pozyskiwania, eksploatacji wycofywania sprzętu wojskowego Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.MON. poz. 186). Zmiana weszła w życie 12 grudnia 2018 r.

[11] § 14 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 22 decyzji nr 161/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 grudnia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie systemu pozyskiwania, eksploatacji wycofywania sprzętu wojskowego Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.MON. poz. 186). Zmiana weszła w życie 12 grudnia 2018 r.

[12] § 14 pkt 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 22 decyzji nr 161/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 grudnia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie systemu pozyskiwania, eksploatacji wycofywania sprzętu wojskowego Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.MON. poz. 186). Zmiana weszła w życie 12 grudnia 2018 r.

[13] § 14 pkt 11 dodany przez § 1 pkt 5 decyzji nr 161/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 grudnia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie systemu pozyskiwania, eksploatacji wycofywania sprzętu wojskowego Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.MON. poz. 186). Zmiana weszła w życie 12 grudnia 2018 r.

Wersja obowiązująca od 2018-12-12 do 2022-01-01

§ 14. Szef IU w systemie pozyskiwania SpW, realizuje czynności niezastrzeżone do kompetencji innych osób funkcyjnych, w szczególności:

1) kieruje i odpowiada za fazę analityczno-koncepcyjną, w tym opracowuje i prowadzi proces uzgodnień dokumentów fazy analityczno-koncepcyjnej i zatwierdza dokumenty niezastrzeżone do kompetencji innych osób funkcyjnych;

2) kieruje i odpowiada za fazę realizacyjną, w tym realizuje postępowania o udzielenie zamówień, zawiera umowy cywilnoprawne wynikające z właściwych centralnych planów rzeczowych, a także programów wieloletnich oraz funduszy i pożyczek zagranicznych;

3) określa sposób wprowadzenia zmian do zatwierdzonej lub zaakceptowanej dokumentacji technicznej dla SpW pozyskanego w procesie realizacji prac rozwojowych;

4) nadzoruje, po akceptacji wniosku, o którym mowa w § 10 pkt 9, projekty rozwojowe zgodnie z przepisami decyzji Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizacji w resorcie obrony narodowej czynności nadzoru nad projektami dotyczącymi obronności i bezpieczeństwa państwa realizowanymi poza resortem obrony narodowej, dla których Inspektorat Uzbrojenia został ustanowiony koordynatorem;

5) występuje z wnioskiem do dyrektora (szefa) właściwej komórki lub jednostki organizacyjnej resortu obrony narodowej o wydzielenie z jego zasobów SpW do prac rozwojowych;

6) występuje z wnioskiem do Sekretarza Stanu albo Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej [10] w sprawie określenia terminu, o którym mowa w § 41;

7) opracowuje i uzgadnia, zgodnie z właściwościami, projekty decyzji Sekretarza Stanu albo Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej [11] , o których mowa w § 62 i 64;

8) występuje z wnioskiem do Szefa SG WP o ustanowienie gestora i COL, o ile nie są ustanowieni dla pozyskiwanego SpW;

9) występuje z wnioskiem do Szefa SG WP o rozstrzyganie kwestii spornych, które mogą występować na etapie opracowywania lub uzgadniania dokumentów, o których mowa w pkt 5 załącznika Nr 2 decyzji;

10) [12] występuje z wnioskiem do Ministra Obrony Narodowej, za pośrednictwem Sekretarza Stanu albo Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej, albo do Sekretarza Stanu albo Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej o czasowym wstrzymaniu lub przerwaniu pozyskiwania SpW lub usług;

11) [13] przed planowanym terminem podpisania umowy występuje, zgodnie z odrębnymi przepisami, z wnioskiem do Dyrektora WCNJiK o wyznaczenie właściwego RPW do realizacji czynności w zakresie zapewnienia jakości.

[10] § 14 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 22 decyzji nr 161/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 grudnia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie systemu pozyskiwania, eksploatacji wycofywania sprzętu wojskowego Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.MON. poz. 186). Zmiana weszła w życie 12 grudnia 2018 r.

[11] § 14 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 22 decyzji nr 161/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 grudnia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie systemu pozyskiwania, eksploatacji wycofywania sprzętu wojskowego Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.MON. poz. 186). Zmiana weszła w życie 12 grudnia 2018 r.

[12] § 14 pkt 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 22 decyzji nr 161/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 grudnia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie systemu pozyskiwania, eksploatacji wycofywania sprzętu wojskowego Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.MON. poz. 186). Zmiana weszła w życie 12 grudnia 2018 r.

[13] § 14 pkt 11 dodany przez § 1 pkt 5 decyzji nr 161/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 grudnia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie systemu pozyskiwania, eksploatacji wycofywania sprzętu wojskowego Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.MON. poz. 186). Zmiana weszła w życie 12 grudnia 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-07-06 do 2018-12-11

§ 14. Szef IU w systemie pozyskiwania SpW, realizuje czynności niezastrzeżone do kompetencji innych osób funkcyjnych, w szczególności:

1) kieruje i odpowiada za fazę analityczno-koncepcyjną, w tym opracowuje i prowadzi proces uzgodnień dokumentów fazy analityczno-koncepcyjnej i zatwierdza dokumenty niezastrzeżone do kompetencji innych osób funkcyjnych;

2) kieruje i odpowiada za fazę realizacyjną, w tym realizuje postępowania o udzielenie zamówień, zawiera umowy cywilnoprawne wynikające z właściwych centralnych planów rzeczowych, a także programów wieloletnich oraz funduszy i pożyczek zagranicznych;

3) określa sposób wprowadzenia zmian do zatwierdzonej lub zaakceptowanej dokumentacji technicznej dla SpW pozyskanego w procesie realizacji prac rozwojowych;

4) nadzoruje, po akceptacji wniosku, o którym mowa w § 10 pkt 9, projekty rozwojowe zgodnie z przepisami decyzji Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizacji w resorcie obrony narodowej czynności nadzoru nad projektami dotyczącymi obronności i bezpieczeństwa państwa realizowanymi poza resortem obrony narodowej, dla których Inspektorat Uzbrojenia został ustanowiony koordynatorem;

5) występuje z wnioskiem do dyrektora (szefa) właściwej komórki lub jednostki organizacyjnej resortu obrony narodowej o wydzielenie z jego zasobów SpW do prac rozwojowych;

6) występuje z wnioskiem do Sekretarza Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej w sprawie określenia terminu, o którym mowa w § 41;

7) opracowuje i uzgadnia, zgodnie z właściwościami, projekty decyzji Sekretarza Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej, o których mowa w § 62 i 64;

8) występuje z wnioskiem do Szefa SG WP o ustanowienie gestora i COL, o ile nie są ustanowieni dla pozyskiwanego SpW;

9) występuje z wnioskiem do Szefa SG WP o rozstrzyganie kwestii spornych, które mogą występować na etapie opracowywania lub uzgadniania dokumentów, o których mowa w pkt 5 załącznika Nr 2 decyzji;

10) występuje z wnioskiem do Ministra Obrony Narodowej, za pośrednictwem Sekretarza Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej, albo do Sekretarza Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej o czasowym wstrzymaniu lub przerwaniu pozyskiwania SpW lub usług.