Wersja obowiązująca od 2020-05-28 do 2021-01-01
1. [8] Poleca się jednostkom, o których mowa w § 1, aby w zakresie wsparcia i zabezpieczenia logistycznego sprzętu wojskowego pozyskiwanego ze Stanów Zjednoczonych Ameryki w ramach procedur Foreign Military Sales udzielały zamówień na obsługę celno-spedycyjną na podstawie umowy, o której mowa w § 1.
2. [9] Jednostki, o których mowa w § 1, mogą udzielać zamówień w ramach umowy, o której mowa w § 1, także w zakresie wsparcia i zabezpieczenia logistycznego sprzętu wojskowego pozyskiwanego w ramach umów zawieranych w trybie innym, niż Foreign Military Sales oraz z krajów innych, niż Stany Zjednoczone Ameryki.
[8] § 2 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 13/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 maja 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie wyznaczenia Inspektoratu Uzbrojenia do przygotowania i przeprowadzenia postępowania oraz zawarcia umowy ramowej w zakresie świadczenia usług celno-spedycyjnych na rzecz określonych jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz.U.MON. poz. 90). Zmiana weszła w życie 28 maja 2020 r.
[9] § 2 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 13/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 maja 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie wyznaczenia Inspektoratu Uzbrojenia do przygotowania i przeprowadzenia postępowania oraz zawarcia umowy ramowej w zakresie świadczenia usług celno-spedycyjnych na rzecz określonych jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz.U.MON. poz. 90). Zmiana weszła w życie 28 maja 2020 r.
Wersja obowiązująca od 2020-05-28 do 2021-01-01
1. [8] Poleca się jednostkom, o których mowa w § 1, aby w zakresie wsparcia i zabezpieczenia logistycznego sprzętu wojskowego pozyskiwanego ze Stanów Zjednoczonych Ameryki w ramach procedur Foreign Military Sales udzielały zamówień na obsługę celno-spedycyjną na podstawie umowy, o której mowa w § 1.
2. [9] Jednostki, o których mowa w § 1, mogą udzielać zamówień w ramach umowy, o której mowa w § 1, także w zakresie wsparcia i zabezpieczenia logistycznego sprzętu wojskowego pozyskiwanego w ramach umów zawieranych w trybie innym, niż Foreign Military Sales oraz z krajów innych, niż Stany Zjednoczone Ameryki.
[8] § 2 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 13/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 maja 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie wyznaczenia Inspektoratu Uzbrojenia do przygotowania i przeprowadzenia postępowania oraz zawarcia umowy ramowej w zakresie świadczenia usług celno-spedycyjnych na rzecz określonych jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz.U.MON. poz. 90). Zmiana weszła w życie 28 maja 2020 r.
[9] § 2 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 13/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 maja 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie wyznaczenia Inspektoratu Uzbrojenia do przygotowania i przeprowadzenia postępowania oraz zawarcia umowy ramowej w zakresie świadczenia usług celno-spedycyjnych na rzecz określonych jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz.U.MON. poz. 90). Zmiana weszła w życie 28 maja 2020 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-12-16 do 2020-05-27
1. Poleca się jednostkom, o których mowa w § 1, aby w zakresie wsparcia i zabezpieczenia logistycznego sprzętu wojskowego pozyskiwanego ze Stanów Zjednoczonych Ameryki w ramach procedur Foreign Military Sales udzielały zamówień na obsługę celno-spedycyjną na podstawie umowy ramowej, o której mowa w § 1.
2. Jednostki, o których mowa w § 1, mogą udzielać zamówień w ramach umowy ramowej, o której mowa w § 1, także w zakresie wsparcia i zabezpieczenia logistycznego sprzętu wojskowego pozyskiwanego w ramach umów zawieranych w trybie innym, niż Foreign Military Sales oraz z krajów innych, niż Stany Zjednoczone Ameryki.