Wersja obowiązująca od 2018-09-18
[1] 1. Biuro Ministra Obrony Narodowej realizuje czynności w procesie udzielania zamówień o podstawowym znaczeniu dla bezpieczeństwa państwa, zgodnie z posiadanym zakresem kompetencji określonym w przepisach regulujących organizację Ministerstwa Obrony Narodowej.
2. Realizacja czynności, o których mowa w ust. 1, następuje:
1) na polecenie Ministra Obrony Narodowej;
2) na podstawie analiz przeprowadzonych przez Biuro Ministra Obrony Narodowej.
[1] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 120/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17 września 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad i trybu udzielania w resorcie obrony narodowej zamówień o podstawowym znaczeniu dla bezpieczeństwa państwa (Dz.U.MON. poz. 147). Zmiana weszła w życie 18 września 2018 r.
Wersja obowiązująca od 2018-09-18
[1] 1. Biuro Ministra Obrony Narodowej realizuje czynności w procesie udzielania zamówień o podstawowym znaczeniu dla bezpieczeństwa państwa, zgodnie z posiadanym zakresem kompetencji określonym w przepisach regulujących organizację Ministerstwa Obrony Narodowej.
2. Realizacja czynności, o których mowa w ust. 1, następuje:
1) na polecenie Ministra Obrony Narodowej;
2) na podstawie analiz przeprowadzonych przez Biuro Ministra Obrony Narodowej.
[1] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 120/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17 września 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad i trybu udzielania w resorcie obrony narodowej zamówień o podstawowym znaczeniu dla bezpieczeństwa państwa (Dz.U.MON. poz. 147). Zmiana weszła w życie 18 września 2018 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-09-15 do 2018-09-17
1. Biuro do Spraw Procedur Anty korupcyjnych realizuje czynności w procesie udzielania zamówień o podstawowym znaczeniu dla bezpieczeństwa państwa, zgodnie z posiadanym zakresem kompetencji określonym w przepisach regulujących organizację Ministerstwa Obrony Narodowej, w szczególności przeprowadza sprawdzenie:
1) zamówień i dokumentów, wskazanych przez Ministra Obrony Narodowej lub Sekretarza Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej;
2) wybranych zamówień o podstawowym znaczeniu dla bezpieczeństwa państwa oraz powstałych w tym czasie dokumentów, pod względem zagrożeń korupcyjnych.
2. Szczegółowe zasady prowadzania sprawdzeń, o których mowa w ust. 1, określa odrębna decyzja Ministra Obrony Narodowej.