Wersja obowiązująca od 2018-01-26 do 2019-11-21
1. Osoby wymienione w § 11 poddają wnioski organizacyjno-etatowe procedurze oceny z:
1) Dyrektorem Departamentu Kadr, w zakresie:
a) [39] możliwości ukompletowania formowanej (przeformowywanej) jednostki organizacyjnej,
b) [40] możliwości zagospodarowania nadwyżki kadry, wynikającej z rozformowania lub przeformowania jednostek organizacyjnych,
c) kosztów osobowych dotyczących uposażeń wynikających z proponowanych zmian,
d) skutków zmian dyslokacyjnych;
2) Dyrektorem Departamentu Budżetowego – w zakresie możliwości finansowania zamierzeń w ramach limitu wydatków właściwego dysponenta części budżetowej;
3) Dyrektorem Departamentu Spraw Socjalnych, w zakresie:
a) możliwości realizacji poszczególnych przedsięwzięć z uwzględnieniem skutków społecznych i finansowych dotyczących pracowników resortu obrony narodowej,
b) rekonwersji kadry podlegającej zwolnieniu z rozformowanych (przeformowywanych) jednostek organizacyjnych;
4) Szefem Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych – w zakresie możliwości zagospodarowania nieruchomości wojskowych, ich wyposażenia i eksploatacji, prowadzenia działalności inwestycyjnej i remontowo-modernizacyjnej, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych oraz w zakresie zmian w „Planie przydziałów gospodarczych resortu obrony narodowej”;
5) Prezesem Agencji Mienia Wojskowego – w zakresie możliwości przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;
6) Prezesem Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w zakresie możliwości:
a) przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych,
b) zapewnienia stałego lub tymczasowego zakwaterowania żołnierzom zawodowym służby stałej, będącego następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;
7) osobami posiadającymi kwalifikacje właściwe dla danego korpusu osobowego (grupy osobowej);
8) organizatorem właściwego systemu funkcjonalnego – w zakresie zgodności z rozwiązaniami systemowymi określonymi w dokumentach planistycznych.
9) Pełnomocnikiem Ministra Obrony Narodowej do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie struktur komórek ochrony informacji niejawnych, z wyłączeniem komórek organizacyjnych Ministerstwa.
2. [41] (uchylony)
[39] § 12 ust. 1 pkt 1 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 lit. a) decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 stycznia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. poz. 3). Zmiana weszła w życie 26 stycznia 2018 r.
[40] § 12 ust. 1 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 lit. a) decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 stycznia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. poz. 3). Zmiana weszła w życie 26 stycznia 2018 r.
[41] § 12 ust. 2 uchylony przez § 1 pkt 9 lit. b) decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 stycznia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. poz. 3). Zmiana weszła w życie 26 stycznia 2018 r.
Wersja obowiązująca od 2018-01-26 do 2019-11-21
1. Osoby wymienione w § 11 poddają wnioski organizacyjno-etatowe procedurze oceny z:
1) Dyrektorem Departamentu Kadr, w zakresie:
a) [39] możliwości ukompletowania formowanej (przeformowywanej) jednostki organizacyjnej,
b) [40] możliwości zagospodarowania nadwyżki kadry, wynikającej z rozformowania lub przeformowania jednostek organizacyjnych,
c) kosztów osobowych dotyczących uposażeń wynikających z proponowanych zmian,
d) skutków zmian dyslokacyjnych;
2) Dyrektorem Departamentu Budżetowego – w zakresie możliwości finansowania zamierzeń w ramach limitu wydatków właściwego dysponenta części budżetowej;
3) Dyrektorem Departamentu Spraw Socjalnych, w zakresie:
a) możliwości realizacji poszczególnych przedsięwzięć z uwzględnieniem skutków społecznych i finansowych dotyczących pracowników resortu obrony narodowej,
b) rekonwersji kadry podlegającej zwolnieniu z rozformowanych (przeformowywanych) jednostek organizacyjnych;
4) Szefem Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych – w zakresie możliwości zagospodarowania nieruchomości wojskowych, ich wyposażenia i eksploatacji, prowadzenia działalności inwestycyjnej i remontowo-modernizacyjnej, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych oraz w zakresie zmian w „Planie przydziałów gospodarczych resortu obrony narodowej”;
5) Prezesem Agencji Mienia Wojskowego – w zakresie możliwości przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;
6) Prezesem Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w zakresie możliwości:
a) przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych,
b) zapewnienia stałego lub tymczasowego zakwaterowania żołnierzom zawodowym służby stałej, będącego następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;
7) osobami posiadającymi kwalifikacje właściwe dla danego korpusu osobowego (grupy osobowej);
8) organizatorem właściwego systemu funkcjonalnego – w zakresie zgodności z rozwiązaniami systemowymi określonymi w dokumentach planistycznych.
9) Pełnomocnikiem Ministra Obrony Narodowej do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie struktur komórek ochrony informacji niejawnych, z wyłączeniem komórek organizacyjnych Ministerstwa.
2. [41] (uchylony)
[39] § 12 ust. 1 pkt 1 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 lit. a) decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 stycznia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. poz. 3). Zmiana weszła w życie 26 stycznia 2018 r.
[40] § 12 ust. 1 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 lit. a) decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 stycznia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. poz. 3). Zmiana weszła w życie 26 stycznia 2018 r.
[41] § 12 ust. 2 uchylony przez § 1 pkt 9 lit. b) decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 stycznia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. poz. 3). Zmiana weszła w życie 26 stycznia 2018 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-08-27 do 2018-01-25
1. Osoby wymienione w § 11 poddają wnioski organizacyjno-etatowe procedurze oceny z:
1) Dyrektorem Departamentu Kadr, w zakresie:
a) możliwości ukompletowania formowanej (przeformowywanej) jednostki (komórki) organizacyjnej,
b) możliwości zagospodarowania nadwyżki kadry, wynikającej z rozformowania lub przeformowania jednostek (komórek) organizacyjnych,
c) kosztów osobowych dotyczących uposażeń wynikających z proponowanych zmian,
d) skutków zmian dyslokacyjnych;
2) Dyrektorem Departamentu Budżetowego – w zakresie możliwości finansowania zamierzeń w ramach limitu wydatków właściwego dysponenta części budżetowej;
3) Dyrektorem Departamentu Spraw Socjalnych, w zakresie:
a) możliwości realizacji poszczególnych przedsięwzięć z uwzględnieniem skutków społecznych i finansowych dotyczących pracowników resortu obrony narodowej,
b) rekonwersji kadry podlegającej zwolnieniu z rozformowanych (przeformowywanych) jednostek organizacyjnych;
4) Szefem Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych – w zakresie możliwości zagospodarowania nieruchomości wojskowych, ich wyposażenia i eksploatacji, prowadzenia działalności inwestycyjnej i remontowo-modernizacyjnej, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych oraz w zakresie zmian w „Planie przydziałów gospodarczych resortu obrony narodowej”;
5) Prezesem Agencji Mienia Wojskowego – w zakresie możliwości przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;
6) Prezesem Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w zakresie możliwości:
a) przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych,
b) zapewnienia stałego lub tymczasowego zakwaterowania żołnierzom zawodowym służby stałej, będącego następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;
7) osobami posiadającymi kwalifikacje właściwe dla danego korpusu osobowego (grupy osobowej);
8) organizatorem właściwego systemu funkcjonalnego – w zakresie zgodności z rozwiązaniami systemowymi określonymi w dokumentach planistycznych.
9) Pełnomocnikiem Ministra Obrony Narodowej do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie struktur komórek ochrony informacji niejawnych, z wyłączeniem komórek organizacyjnych Ministerstwa.
2. Wnioski organizacyjno-etatowe dotyczące komórek organizacyjnych Ministerstwa wymagają uprzedniego uzgodnienia z Dyrektorem Generalnym Ministerstwa Obrony Narodowej.