history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2015-11-10 do 2018-12-18

§ 5. [16] Jeżeli z uzasadnionych przyczyn nie jest możliwe przygotowanie przez daną komórkę organizacyjną Ministerstwa w wyznaczonym przez BSiW terminie opinii (stanowiska) niezbędnej do załatwienia sprawy przez BSiW, komórka ta informuje o tym BSiW, podając przyczynę opóźnienia i uzgadnia z BSiW nowy termin przekazania opinii (stanowiska).

[16] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 decyzji nr 445/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 listopada 2015 r. zmieniającej decyzję w sprawie organizacji w resorcie obrony narodowej systemu skargowo-wnioskowego (Dz.U.MON. poz. 310). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2015 r.

Wersja obowiązująca od 2015-11-10 do 2018-12-18

§ 5. [16] Jeżeli z uzasadnionych przyczyn nie jest możliwe przygotowanie przez daną komórkę organizacyjną Ministerstwa w wyznaczonym przez BSiW terminie opinii (stanowiska) niezbędnej do załatwienia sprawy przez BSiW, komórka ta informuje o tym BSiW, podając przyczynę opóźnienia i uzgadnia z BSiW nowy termin przekazania opinii (stanowiska).

[16] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 decyzji nr 445/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 listopada 2015 r. zmieniającej decyzję w sprawie organizacji w resorcie obrony narodowej systemu skargowo-wnioskowego (Dz.U.MON. poz. 310). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-06-29 do 2015-11-09

§ 5.  1. Jeżeli rozpatrzenie skargi, wniosku, listu i pisma w terminie jednego miesiąca lub petycji w terminie trzech miesięcy nie nastąpi z powodu konieczności przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego, właściwa komórka organizacyjna Ministerstwa sporządza zawiadomienie o stosownym przedłużeniu terminu załatwienia skargi, wniosku, petycji, listu i pisma i przekazuje je podmiotowi wnoszącemu oraz do wiadomości BSiW.

2. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn nie jest możliwe przygotowanie przez daną komórkę organizacyjną Ministerstwa w wyznaczonym przez BSiW terminie opinii (stanowiska) niezbędnej do załatwienia sprawy przez BSiW, komórka ta informuje o tym BSiW, podając przyczynę opóźnienia i uzgadnia z BSiW nowy termin przekazania opinii (stanowiska).