Wersja obowiązująca od 2021-01-13
1. Rejestr dokumentacji jest nadrzędnym urządzeniem ewidencyjnym w stosunku do innych urządzeń ewidencyjnych prowadzonych przez kancelarię kryptograficzną.
2. Rejestr dokumentacji zalicza się do trwałych urządzeń ewidencyjnych szczególnego rodzaju, nadrzędnym w stosunku do trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych kancelarii kryptograficznej w danej jednostce organizacyjnej jest prowadzony wyłącznie przez kancelarię kryptograficzną jednostki jako księga, przeznaczony do ewidencjonowania:
1) trwałych oraz pomocniczych urządzeń ewidencyjnych prowadzonych przez kancelarię kryptograficzną, jeżeli te ostatnie podlegają zdaniu do archiwum lub pozostają w danej jednostce organizacyjnej;
2) teczek z materiałami kryptograficznymi (każdy tom teczek ewidencjonuje się pod oddzielną pozycją w Rejestrze dokumentacji).
3. Rejestr dokumentacji:
1) zakłada się:
a) w powołanej kancelarii kryptograficznej jednostki organizacyjnej opatrując go adnotacją o ilości kart, poświadczoną pieczęcią urzędową (pieczęć okrągłą o średnicy 36 mm) z pełną nazwą jednostki organizacyjnej i podpisem jej kierownika lub osoby przez niego upoważnionej,
b) [82] w celu ewidencji krajowych i sojuszniczych urządzeń ewidencyjnych oraz teczek z materiałami kryptograficznymi, o których mowa w ust. 2;
2) nie podlega żadnej ewidencji;
3) po rozliczeniu wszystkich materiałów kryptograficznych ujętych na jego ewidencji podlega zdaniu do archiwum po rozformowaniu jednostki.
4. Ewidencję urządzeń ewidencyjnych i teczek w Rejestrze dokumentacji prowadzi kierownik kancelarii kryptograficznej w cyklu rocznym, rozpoczynając każdego roku kalendarzowego numerowanie od liczby „1”.
5. [83] W Rejestrze dokumentacji nie rejestruje się urządzeń ewidencyjnych i teczek z materiałami kryptograficznymi zaewidencjonowanych w latach poprzednich, jeżeli te nadal są prowadzone.
[82] § 16 ust. 3 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 13 lit. a) zarządzenia nr 24/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 grudnia 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii kryptograficznych (Dz.U.MON. poz. 210). Zmiana weszła w życie 13 stycznia 2021 r.
[83] § 16 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 13 lit. b) zarządzenia nr 24/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 grudnia 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii kryptograficznych (Dz.U.MON. poz. 210). Zmiana weszła w życie 13 stycznia 2021 r.
Wersja obowiązująca od 2021-01-13
1. Rejestr dokumentacji jest nadrzędnym urządzeniem ewidencyjnym w stosunku do innych urządzeń ewidencyjnych prowadzonych przez kancelarię kryptograficzną.
2. Rejestr dokumentacji zalicza się do trwałych urządzeń ewidencyjnych szczególnego rodzaju, nadrzędnym w stosunku do trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych kancelarii kryptograficznej w danej jednostce organizacyjnej jest prowadzony wyłącznie przez kancelarię kryptograficzną jednostki jako księga, przeznaczony do ewidencjonowania:
1) trwałych oraz pomocniczych urządzeń ewidencyjnych prowadzonych przez kancelarię kryptograficzną, jeżeli te ostatnie podlegają zdaniu do archiwum lub pozostają w danej jednostce organizacyjnej;
2) teczek z materiałami kryptograficznymi (każdy tom teczek ewidencjonuje się pod oddzielną pozycją w Rejestrze dokumentacji).
3. Rejestr dokumentacji:
1) zakłada się:
a) w powołanej kancelarii kryptograficznej jednostki organizacyjnej opatrując go adnotacją o ilości kart, poświadczoną pieczęcią urzędową (pieczęć okrągłą o średnicy 36 mm) z pełną nazwą jednostki organizacyjnej i podpisem jej kierownika lub osoby przez niego upoważnionej,
b) [82] w celu ewidencji krajowych i sojuszniczych urządzeń ewidencyjnych oraz teczek z materiałami kryptograficznymi, o których mowa w ust. 2;
2) nie podlega żadnej ewidencji;
3) po rozliczeniu wszystkich materiałów kryptograficznych ujętych na jego ewidencji podlega zdaniu do archiwum po rozformowaniu jednostki.
4. Ewidencję urządzeń ewidencyjnych i teczek w Rejestrze dokumentacji prowadzi kierownik kancelarii kryptograficznej w cyklu rocznym, rozpoczynając każdego roku kalendarzowego numerowanie od liczby „1”.
5. [83] W Rejestrze dokumentacji nie rejestruje się urządzeń ewidencyjnych i teczek z materiałami kryptograficznymi zaewidencjonowanych w latach poprzednich, jeżeli te nadal są prowadzone.
[82] § 16 ust. 3 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 13 lit. a) zarządzenia nr 24/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 grudnia 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii kryptograficznych (Dz.U.MON. poz. 210). Zmiana weszła w życie 13 stycznia 2021 r.
[83] § 16 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 13 lit. b) zarządzenia nr 24/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 grudnia 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii kryptograficznych (Dz.U.MON. poz. 210). Zmiana weszła w życie 13 stycznia 2021 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-01-01 do 2021-01-12
1. Rejestr dokumentacji jest nadrzędnym urządzeniem ewidencyjnym w stosunku do innych urządzeń ewidencyjnych prowadzonych przez kancelarię kryptograficzną.
2. Rejestr dokumentacji zalicza się do trwałych urządzeń ewidencyjnych szczególnego rodzaju, nadrzędnym w stosunku do trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych kancelarii kryptograficznej w danej jednostce organizacyjnej jest prowadzony wyłącznie przez kancelarię kryptograficzną jednostki jako księga, przeznaczony do ewidencjonowania:
1) trwałych oraz pomocniczych urządzeń ewidencyjnych prowadzonych przez kancelarię kryptograficzną, jeżeli te ostatnie podlegają zdaniu do archiwum lub pozostają w danej jednostce organizacyjnej;
2) teczek z materiałami kryptograficznymi (każdy tom teczek ewidencjonuje się pod oddzielną pozycją w Rejestrze dokumentacji).
3. Rejestr dokumentacji:
1) zakłada się:
a) w powołanej kancelarii kryptograficznej jednostki
organizacyjnej opatrując go adnotacją o ilości kart, poświadczoną pieczęcią
urzędową (pieczęć okrągłą o średnicy
b) wspólnie dla urządzeń ewidencyjnych materiałów kryptograficznych;
2) nie podlega żadnej ewidencji;
3) po rozliczeniu wszystkich materiałów kryptograficznych ujętych na jego ewidencji podlega zdaniu do archiwum po rozformowaniu jednostki.
4. Ewidencję urządzeń ewidencyjnych i teczek w Rejestrze dokumentacji prowadzi kierownik kancelarii kryptograficznej w cyklu rocznym, rozpoczynając każdego roku kalendarzowego numerowanie od liczby „1”.
5. W „Rejestrze dokumentacji” nie umieszcza się urządzeń ewidencyjnych zaewidencjonowanych w wykazach z lat poprzednich, jeżeli urządzenia te nadal są prowadzone.