Wersja obowiązująca od 2011-07-22 do 2014-03-31
1. Do dnia 1 grudnia roku przedplanowego Szef ZPR – P8 sporządzi i przekaże Dyrektorowi Departamentu Budżetowego projekt planu finansowego w zakresie wydatków objętych centralnymi planami rzeczowymi, opracowany na zasadach określonych w decyzji Ministra w sprawie planowania i wykonywania budżetu resortu obrony narodowej, zgodny wartościowo z projektami centralnych planów rzeczowych, celem uwzględnienia w projekcie decyzji budżetowej.
2. Projekt planu finansowego, o którym mowa w ust. 1, Szef ZPR – P8 przekaże właściwym dysponentom i dyrektorom (szefom, dowódcom) komórek organizacyjnych MON i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, do wiadomości i służbowego wykorzystania.
3. Do ogłoszenia decyzji budżetowej projekty centralnych planów rzeczowych poddawane są weryfikacji, uszczegółowieniom i zmianom, prowadzonym w szczególności w aspekcie:
1) wdrożenia założeń finansowych, przyjętych przez Radę Ministrów do opracowania projektu ustawy budżetowej i wynikających z nich skutków dla resortu obrony narodowej;
2) uwzględnienia wyników realizacji zadań rzeczowych w roku przedplanowym (w tym uwzględnienia skutków zmian wprowadzonych korektami centralnych planów rzeczowych);
3) zagwarantowania limitu wydatków na realizację umów wieloletnich.
3a. Po wystąpieniu zmian w uwarunkowaniach finansowych, o których mowa w ust. 3 pkt 1:
1) Dyrektor Departamentu Budżetowego przekaże Szefowi ZPR – P8 stosowne informacje w tej sprawie;
2) Szef ZPR – P8 przekaże właściwym dysponentom i dyrektorom (szefom, dowódcom) komórek organizacyjnych MON i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, informacje o zmianach wprowadzonych w projektach centralnych planów rzeczowych wraz z wytycznymi do dokonania zmian w zaplanowanych zadaniach i limitach wydatków, z tym, że:
a) zmiany dotyczące zadań przewidzianych do realizacji centralnej dokonywane są w uzgodnieniu z szefem (prezesem) instytucji właściwej do realizacji tych zadań;
b) zmiany dotyczące zadań przewidzianych do realizacji decentralnej dokonywane są po zasięgnięciu opinii właściwych dysponentów.
4. Informacje, o których mowa w ust. 3a pkt 2, stanowią podstawę do skorygowania projektów decentralnych planów rzeczowych przez sporządzających je dysponentów.
5. Dysponenci i dyrektorzy (szefowie, dowódcy) właściwych kompetencyjnie komórek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, mogą przedstawiać Szefowi Zarządu Planowania Rzeczowego – P8 ewentualne wnioski w sprawie konieczności wprowadzenia zmian w projektach centralnych planów rzeczowych, wyłącznie po ich uprzednim uzgodnieniu z szefem instytucji centralnie realizującej zadania rzeczowe [16] (jeżeli wnioski odnoszą się do zadań realizowanych centralnie).
6. Wraz z wnioskami, o których mowa w ust. 5, dotyczącymi wprowadzenia nowych zadań do projektu centralnego planu rzeczowego, dysponenci i dyrektorzy (szefowie, dowódcy) właściwych komórek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej przesyłają szefowi instytucji centralnie realizującej zadania rzeczowe [17] dane uzupełniające (opracowane przez gestora UiSW lub z nim uzgodnione), niezbędne do przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla wprowadzanych zadań.
7. Do ogłoszenia decyzji budżetowej, Szef ZPR – P8 co miesiąc, do 10 dnia każdego miesiąca, począwszy od stycznia roku planowego – o ile wprowadzano zmiany do projektów centralnych planów rzeczowych, przekazuje:
1) szefowi instytucji centralnie realizującej zadania rzeczowe [18] – zaktualizowane projekty centralnych planów rzeczowych (wraz z wersją elektroniczną);
2) Dyrektorowi Departamentu Budżetowego – zaktualizowane projekty centralnych planów rzeczowych (wraz z wersją elektroniczną) i zaktualizowany projekt planu finansowego, o którym mowa w ust. 1;
3) gestorom UiSW oraz dysponentom, dyrektorom (szefom, dowódcom) komórek organizacyjnych MON i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, których potrzeby uwzględniono w projektach centralnych planów rzeczowych oraz dowódcom rodzajów Sił Zbrojnych – wyciągi z centralnych planów rzeczowych, w częściach ich dotyczących;
4) Dyrektorowi Biura do Spraw Procedur Antykorupcyjnych – zaktualizowany projekt planu modernizacji technicznej (wraz z wersją elektroniczną) – sporządzone według stanu na ostatni dzień poprzedniego miesiąca.
[16] § 6 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 decyzji nr 254/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 lipca 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz.U.MON. Nr 14, poz. 204). Zmiana weszła w życie 22 lipca 2011 r.
[17] § 6 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 decyzji nr 254/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 lipca 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz.U.MON. Nr 14, poz. 204). Zmiana weszła w życie 22 lipca 2011 r.
[18] § 6 ust. 7 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 decyzji nr 254/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 lipca 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz.U.MON. Nr 14, poz. 204). Zmiana weszła w życie 22 lipca 2011 r.
Wersja obowiązująca od 2011-07-22 do 2014-03-31
1. Do dnia 1 grudnia roku przedplanowego Szef ZPR – P8 sporządzi i przekaże Dyrektorowi Departamentu Budżetowego projekt planu finansowego w zakresie wydatków objętych centralnymi planami rzeczowymi, opracowany na zasadach określonych w decyzji Ministra w sprawie planowania i wykonywania budżetu resortu obrony narodowej, zgodny wartościowo z projektami centralnych planów rzeczowych, celem uwzględnienia w projekcie decyzji budżetowej.
2. Projekt planu finansowego, o którym mowa w ust. 1, Szef ZPR – P8 przekaże właściwym dysponentom i dyrektorom (szefom, dowódcom) komórek organizacyjnych MON i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, do wiadomości i służbowego wykorzystania.
3. Do ogłoszenia decyzji budżetowej projekty centralnych planów rzeczowych poddawane są weryfikacji, uszczegółowieniom i zmianom, prowadzonym w szczególności w aspekcie:
1) wdrożenia założeń finansowych, przyjętych przez Radę Ministrów do opracowania projektu ustawy budżetowej i wynikających z nich skutków dla resortu obrony narodowej;
2) uwzględnienia wyników realizacji zadań rzeczowych w roku przedplanowym (w tym uwzględnienia skutków zmian wprowadzonych korektami centralnych planów rzeczowych);
3) zagwarantowania limitu wydatków na realizację umów wieloletnich.
3a. Po wystąpieniu zmian w uwarunkowaniach finansowych, o których mowa w ust. 3 pkt 1:
1) Dyrektor Departamentu Budżetowego przekaże Szefowi ZPR – P8 stosowne informacje w tej sprawie;
2) Szef ZPR – P8 przekaże właściwym dysponentom i dyrektorom (szefom, dowódcom) komórek organizacyjnych MON i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, informacje o zmianach wprowadzonych w projektach centralnych planów rzeczowych wraz z wytycznymi do dokonania zmian w zaplanowanych zadaniach i limitach wydatków, z tym, że:
a) zmiany dotyczące zadań przewidzianych do realizacji centralnej dokonywane są w uzgodnieniu z szefem (prezesem) instytucji właściwej do realizacji tych zadań;
b) zmiany dotyczące zadań przewidzianych do realizacji decentralnej dokonywane są po zasięgnięciu opinii właściwych dysponentów.
4. Informacje, o których mowa w ust. 3a pkt 2, stanowią podstawę do skorygowania projektów decentralnych planów rzeczowych przez sporządzających je dysponentów.
5. Dysponenci i dyrektorzy (szefowie, dowódcy) właściwych kompetencyjnie komórek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, mogą przedstawiać Szefowi Zarządu Planowania Rzeczowego – P8 ewentualne wnioski w sprawie konieczności wprowadzenia zmian w projektach centralnych planów rzeczowych, wyłącznie po ich uprzednim uzgodnieniu z szefem instytucji centralnie realizującej zadania rzeczowe [16] (jeżeli wnioski odnoszą się do zadań realizowanych centralnie).
6. Wraz z wnioskami, o których mowa w ust. 5, dotyczącymi wprowadzenia nowych zadań do projektu centralnego planu rzeczowego, dysponenci i dyrektorzy (szefowie, dowódcy) właściwych komórek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej przesyłają szefowi instytucji centralnie realizującej zadania rzeczowe [17] dane uzupełniające (opracowane przez gestora UiSW lub z nim uzgodnione), niezbędne do przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla wprowadzanych zadań.
7. Do ogłoszenia decyzji budżetowej, Szef ZPR – P8 co miesiąc, do 10 dnia każdego miesiąca, począwszy od stycznia roku planowego – o ile wprowadzano zmiany do projektów centralnych planów rzeczowych, przekazuje:
1) szefowi instytucji centralnie realizującej zadania rzeczowe [18] – zaktualizowane projekty centralnych planów rzeczowych (wraz z wersją elektroniczną);
2) Dyrektorowi Departamentu Budżetowego – zaktualizowane projekty centralnych planów rzeczowych (wraz z wersją elektroniczną) i zaktualizowany projekt planu finansowego, o którym mowa w ust. 1;
3) gestorom UiSW oraz dysponentom, dyrektorom (szefom, dowódcom) komórek organizacyjnych MON i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, których potrzeby uwzględniono w projektach centralnych planów rzeczowych oraz dowódcom rodzajów Sił Zbrojnych – wyciągi z centralnych planów rzeczowych, w częściach ich dotyczących;
4) Dyrektorowi Biura do Spraw Procedur Antykorupcyjnych – zaktualizowany projekt planu modernizacji technicznej (wraz z wersją elektroniczną) – sporządzone według stanu na ostatni dzień poprzedniego miesiąca.
[16] § 6 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 decyzji nr 254/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 lipca 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz.U.MON. Nr 14, poz. 204). Zmiana weszła w życie 22 lipca 2011 r.
[17] § 6 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 decyzji nr 254/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 lipca 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz.U.MON. Nr 14, poz. 204). Zmiana weszła w życie 22 lipca 2011 r.
[18] § 6 ust. 7 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 decyzji nr 254/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 lipca 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz.U.MON. Nr 14, poz. 204). Zmiana weszła w życie 22 lipca 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-05-11 do 2011-07-21
1. [62] Do dnia 1 grudnia roku przedplanowego Szef ZPR – P8 sporządzi i przekaże Dyrektorowi Departamentu Budżetowego projekt planu finansowego w zakresie wydatków objętych centralnymi planami rzeczowymi, opracowany na zasadach określonych w decyzji Ministra w sprawie planowania i wykonywania budżetu resortu obrony narodowej, zgodny wartościowo z projektami centralnych planów rzeczowych, celem uwzględnienia w projekcie decyzji budżetowej.
2. [63] Projekt planu finansowego, o którym mowa w ust. 1, Szef ZPR – P8 przekaże właściwym dysponentom i dyrektorom (szefom, dowódcom) komórek organizacyjnych MON i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, do wiadomości i służbowego wykorzystania.
3. [64] Do ogłoszenia decyzji budżetowej projekty centralnych planów rzeczowych poddawane są weryfikacji, uszczegółowieniom i zmianom, prowadzonym w szczególności w aspekcie:
1) wdrożenia założeń finansowych, przyjętych przez Radę Ministrów do opracowania projektu ustawy budżetowej i wynikających z nich skutków dla resortu obrony narodowej;
2) uwzględnienia wyników realizacji zadań rzeczowych w roku przedplanowym (w tym uwzględnienia skutków zmian wprowadzonych korektami centralnych planów rzeczowych);
3) zagwarantowania limitu wydatków na realizację umów wieloletnich.
3a. [65] Po wystąpieniu zmian w uwarunkowaniach finansowych, o których mowa w ust. 3 pkt 1:
1) Dyrektor Departamentu Budżetowego przekaże Szefowi ZPR – P8 stosowne informacje w tej sprawie;
2) Szef ZPR – P8 przekaże właściwym dysponentom i dyrektorom (szefom, dowódcom) komórek organizacyjnych MON i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, informacje o zmianach wprowadzonych w projektach centralnych planów rzeczowych wraz z wytycznymi do dokonania zmian w zaplanowanych zadaniach i limitach wydatków, z tym, że:
a) zmiany dotyczące zadań przewidzianych do realizacji centralnej dokonywane są w uzgodnieniu z szefem (prezesem) instytucji właściwej do realizacji tych zadań;
b) zmiany dotyczące zadań przewidzianych do realizacji decentralnej dokonywane są po zasięgnięciu opinii właściwych dysponentów.
4. [66] Informacje, o których mowa w ust. 3a pkt 2, stanowią podstawę do skorygowania projektów decentralnych planów rzeczowych przez sporządzających je dysponentów.
5. Dysponenci i dyrektorzy (szefowie, dowódcy) właściwych kompetencyjnie komórek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, mogą przedstawiać Szefowi Zarządu Planowania Rzeczowego – P8 ewentualne wnioski w sprawie konieczności wprowadzenia zmian w projektach centralnych planów rzeczowych, wyłącznie po ich uprzednim uzgodnieniu z szefem (prezesem) instytucji centralnie realizujących zadania rzeczowe [67] (jeżeli wnioski odnoszą się do zadań realizowanych centralnie).
6. Wraz z wnioskami, o których mowa w ust. 5, dotyczącymi wprowadzenia nowych zadań do projektu centralnego planu rzeczowego, dysponenci i dyrektorzy (szefowie, dowódcy) właściwych komórek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej przesyłają szefowi (prezesowi) instytucji centralnie realizującej zadania rzeczowe [68] dane uzupełniające (opracowane przez gestora UiSW lub z nim uzgodnione), niezbędne do przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla wprowadzanych zadań.
7. [69] Do ogłoszenia decyzji budżetowej, Szef ZPR – P8 co miesiąc, do 10 dnia każdego miesiąca, począwszy od stycznia roku planowego – o ile wprowadzano zmiany do projektów centralnych planów rzeczowych, przekazuje:
1) szefowi (prezesowi) instytucji centralnie realizujących zadania rzeczowe – zaktualizowane projekty centralnych planów rzeczowych (wraz z wersją elektroniczną);
2) Dyrektorowi Departamentu Budżetowego – zaktualizowane projekty centralnych planów rzeczowych (wraz z wersją elektroniczną) i zaktualizowany projekt planu finansowego, o którym mowa w ust. 1;
3) gestorom UiSW oraz dysponentom, dyrektorom (szefom, dowódcom) komórek organizacyjnych MON i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, których potrzeby uwzględniono w projektach centralnych planów rzeczowych oraz dowódcom rodzajów Sił Zbrojnych – wyciągi z centralnych planów rzeczowych, w częściach ich dotyczących;
4) Dyrektorowi Biura do Spraw Procedur Antykorupcyjnych – zaktualizowany projekt planu modernizacji technicznej (wraz z wersją elektroniczną) – sporządzone według stanu na ostatni dzień poprzedniego miesiąca.
[62] § 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. a) decyzji nr 104/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 1 kwietnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz.U.MON. Nr 7, poz. 89). Zmiana weszła w życie 11 maja 2011 r.
[63] § 6 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. a) decyzji nr 104/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 1 kwietnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz.U.MON. Nr 7, poz. 89). Zmiana weszła w życie 11 maja 2011 r.
[64] § 6 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. a) decyzji nr 104/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 1 kwietnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz.U.MON. Nr 7, poz. 89). Zmiana weszła w życie 11 maja 2011 r.
[65] § 6 ust. 3a dodany przez § 1 pkt 5 lit. b) decyzji nr 104/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 1 kwietnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz.U.MON. Nr 7, poz. 89). Zmiana weszła w życie 11 maja 2011 r.
[66] § 6 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. c) decyzji nr 104/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 1 kwietnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz.U.MON. Nr 7, poz. 89). Zmiana weszła w życie 11 maja 2011 r.
[67] § 6 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez 1 pkt 22 decyzji nr 104/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 1 kwietnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz.U.MON. Nr 7, poz. 89). Zmiana weszła w życie 11 maja 2011 r.
[68] § 6 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez 1 pkt 20 decyzji nr 104/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 1 kwietnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz.U.MON. Nr 7, poz. 89). Zmiana weszła w życie 11 maja 2011 r.
[69] § 6 ust. 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. d) decyzji nr 104/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 1 kwietnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych (Dz.U.MON. Nr 7, poz. 89). Zmiana weszła w życie 11 maja 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-02-11 do 2011-05-10
1. Do ogłoszenia decyzji budżetowej projekty centralnych planów rzeczowych poddawane są weryfikacji, uszczegółowieniom i zmianom, prowadzonym w szczególności w aspekcie:
1) wdrożenia założeń finansowych, przyjętych przez Radę Ministrów do opracowania projektu ustawy budżetowej i wynikających z nich skutków dla resortu obrony narodowej;
2) uwzględnienia wyników realizacji zadań rzeczowych w roku przedplanowym (w tym uwzględnienia skutków zmian wprowadzonych korektami centralnych planów rzeczowych);
3) zagwarantowania limitu wydatków na realizację umów wieloletnich.
2. Po wystąpieniu zmian w uwarunkowaniach finansowych, o których mowa w ust. 1 pkt 1, Dyrektor Departamentu Budżetowego przekaże Szefowi Zarządu Planowania Rzeczowego – P8 stosowne informacje w tej sprawie.
3. Szef Zarządu Planowania Rzeczowego – P8 przekaże właściwym dysponentom i dyrektorom (szefom, dowódcom) komórek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, informacje o zmianach wprowadzonych w projektach centralnych planów rzeczowych wraz z wytycznymi do dokonania zmian w zaplanowanych zadaniach i limitach wydatków, z tym, że:
1) zmiany dotyczące zadań przewidzianych do realizacji centralnej dokonywane są w uzgodnieniu z dyrektorami (prezesem) instytucji właściwych do realizacji tych zadań;
2) zmiany dotyczące zadań przewidzianych do realizacji decentralnej dokonywane są po zasięgnięciu opinii właściwych dysponentów.
4. Informacje, o których mowa w ust. 3, stanowią podstawę do skorygowania projektów decentralnych planów rzeczowych przez sporządzających je dysponentów.
5. Dysponenci i dyrektorzy (szefowie, dowódcy) właściwych kompetencyjnie komórek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, mogą przedstawiać Szefowi Zarządu Planowania Rzeczowego – P8 ewentualne wnioski w sprawie konieczności wprowadzenia zmian w projektach centralnych planów rzeczowych, wyłącznie po ich uprzednim uzgodnieniu z dyrektorami (prezesem) instytucji właściwych do centralnej realizacji tych zadań (jeżeli wnioski odnoszą się do zadań realizowanych centralnie).
6. Wraz z wnioskami, o których mowa w ust. 5, dotyczącymi wprowadzenia nowych zadań do projektu centralnego planu rzeczowego, dysponenci i dyrektorzy (szefowie, dowódcy) właściwych komórek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej przesyłają dyrektorom (prezesowi) instytucji centralnie realizujących zadania rzeczowe dane uzupełniające (opracowane przez gestora UiSW lub z nim uzgodnione), niezbędne do przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla wprowadzanych zadań.
7. Do czasu ogłoszenia decyzji budżetowej, Szef Zarządu Planowania Rzeczowego – P8 co miesiąc, do 10 dnia każdego miesiąca, począwszy od stycznia roku planowego – o ile wprowadzano zmiany do projektów centralnych planów rzeczowych, przekazuje:
1) dyrektorom (prezesowi) instytucji centralnie realizujących zadania rzeczowe i Dyrektorowi Departamentu Budżetowego – zaktualizowane projekty centralnych planów rzeczowych (wraz z wersją elektroniczną);
2) gestorom UiSW oraz dysponentom, dyrektorom (szefom, dowódcom) komórek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, których potrzeby uwzględniono w projektach centralnych planów rzeczowych oraz dowódcom rodzajów Sił Zbrojnych – wyciągi z centralnych planów rzeczowych, w częściach ich dotyczących
- sporządzone według stanu na ostatni dzień poprzedniego miesiąca.