history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2011-07-15 do 2014-01-01

1. Osoby wymienione w § 11 poddają wnioski organizacyjno-etatowe procedurze oceny z:

1) Dyrektorem Departamentu Kadr , w zakresie:

a) możliwości ukompletowania formowanej (przeformowywanej) jednostki (komórki) organizacyjnej,

b) możliwości zagospodarowania nadwyżki kadry, wynikającej z rozformowania lub przeformowania jednostek (komórek) organizacyjnych,

c) (uchylona),

d) kosztów osobowych dotyczących uposażeń wynikających z proponowanych zmian,

e) skutków zmian dyslokacyjnych;

2) Dyrektorem Departamentu Budżetowego - w zakresie możliwości finansowania zamierzeń w ramach limitu wydatków właściwego dysponenta środków budżetowych;

3) Dyrektorem Departamentu Spraw Socjalnych, w zakresie:

a) możliwości realizacji poszczególnych przedsięwzięć z uwzględnieniem skutków społecznych i finansowych dotyczących pracowników i pracowników wojska,

b) rekonwersji kadry podlegającej zwolnieniu z rozformowanych (przeformowywanych) jednostek organizacyjnych;

4) Szefem Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych – w zakresie możliwości zagospodarowania nieruchomości wojskowych, ich wyposażenia i eksploatacji, prowadzenia działalności inwestycyjnej i remontowo-modernizacyjnej, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych oraz w zakresie zmian w „Planie przydziałów gospodarczych resortu obrony narodowej;

5) Prezesem Agencji Mienia Wojskowego - w zakresie możliwości przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

6) Prezesem Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w zakresie możliwości:

a) przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych,

b) zapewnienia stałego lub tymczasowego zakwaterowania żołnierzom zawodowym służby stałej, będącego następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

7) [16] osobami posiadającymi kwalifikacje właściwe dla danego korpusu osobowego (grupy osobowej).

2. Wnioski organizacyjno-etatowe dotyczące komórek organizacyjnych Ministerstwa wymagają uprzedniego uzgodnienia z Dyrektorem Generalnym Ministerstwa.

[16] § 12 ust. 1 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 27/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 20 czerwca 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 13, poz. 170). Zmiana weszła w życie 15 lipca 2011 r.

Wersja obowiązująca od 2011-07-15 do 2014-01-01

1. Osoby wymienione w § 11 poddają wnioski organizacyjno-etatowe procedurze oceny z:

1) Dyrektorem Departamentu Kadr , w zakresie:

a) możliwości ukompletowania formowanej (przeformowywanej) jednostki (komórki) organizacyjnej,

b) możliwości zagospodarowania nadwyżki kadry, wynikającej z rozformowania lub przeformowania jednostek (komórek) organizacyjnych,

c) (uchylona),

d) kosztów osobowych dotyczących uposażeń wynikających z proponowanych zmian,

e) skutków zmian dyslokacyjnych;

2) Dyrektorem Departamentu Budżetowego - w zakresie możliwości finansowania zamierzeń w ramach limitu wydatków właściwego dysponenta środków budżetowych;

3) Dyrektorem Departamentu Spraw Socjalnych, w zakresie:

a) możliwości realizacji poszczególnych przedsięwzięć z uwzględnieniem skutków społecznych i finansowych dotyczących pracowników i pracowników wojska,

b) rekonwersji kadry podlegającej zwolnieniu z rozformowanych (przeformowywanych) jednostek organizacyjnych;

4) Szefem Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych – w zakresie możliwości zagospodarowania nieruchomości wojskowych, ich wyposażenia i eksploatacji, prowadzenia działalności inwestycyjnej i remontowo-modernizacyjnej, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych oraz w zakresie zmian w „Planie przydziałów gospodarczych resortu obrony narodowej;

5) Prezesem Agencji Mienia Wojskowego - w zakresie możliwości przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

6) Prezesem Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w zakresie możliwości:

a) przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych,

b) zapewnienia stałego lub tymczasowego zakwaterowania żołnierzom zawodowym służby stałej, będącego następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

7) [16] osobami posiadającymi kwalifikacje właściwe dla danego korpusu osobowego (grupy osobowej).

2. Wnioski organizacyjno-etatowe dotyczące komórek organizacyjnych Ministerstwa wymagają uprzedniego uzgodnienia z Dyrektorem Generalnym Ministerstwa.

[16] § 12 ust. 1 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 27/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 20 czerwca 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 13, poz. 170). Zmiana weszła w życie 15 lipca 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-11-30

1. Osoby wymienione w § 11 poddają wnioski organizacyjno-etatowe procedurze oceny z:

1) Dyrektorem Departamentu Kadr , w zakresie:

a) możliwości ukompletowania formowanej (przeformowywanej) jednostki (komórki) organizacyjnej,

b) możliwości zagospodarowania nadwyżki kadry, wynikającej z rozformowania lub przeformowania jednostek (komórek) organizacyjnych,

c) (uchylona),

d) kosztów osobowych dotyczących uposażeń wynikających z proponowanych zmian,

e) skutków zmian dyslokacyjnych;

2) Dyrektorem Departamentu Budżetowego - w zakresie możliwości finansowania zamierzeń w ramach limitu wydatków właściwego dysponenta środków budżetowych;

3) Dyrektorem Departamentu Spraw Socjalnych, w zakresie:

a) możliwości realizacji poszczególnych przedsięwzięć z uwzględnieniem skutków społecznych i finansowych dotyczących pracowników i pracowników wojska,

b) rekonwersji kadry podlegającej zwolnieniu z rozformowanych (przeformowywanych) jednostek organizacyjnych;

4) Szefem Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych – w zakresie możliwości zagospodarowania nieruchomości wojskowych, ich wyposażenia i eksploatacji, prowadzenia działalności inwestycyjnej i remontowo-modernizacyjnej, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych oraz w zakresie zmian w „Planie przydziałów gospodarczych resortu obrony narodowej;

5) Prezesem Agencji Mienia Wojskowego - w zakresie możliwości przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

6) Prezesem Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w zakresie możliwości:

a) przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych,

b) zapewnienia stałego lub tymczasowego zakwaterowania żołnierzom zawodowym służby stałej, będącego następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

7) [10] osobami posiadającymi kwalifikacje właściwe do opracowania modelu przebiegu służby dla korpusu osobowego (grupy osobowej), w ramach właściwości, w zakresie określonym odrębnymi przepisami.

2. Wnioski organizacyjno-etatowe dotyczące komórek organizacyjnych Ministerstwa wymagają uprzedniego uzgodnienia z Dyrektorem Generalnym Ministerstwa.

[10] § 12 ust. 1 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 58/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 listopada 2010 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 21, poz. 277). Zmiana weszła w życie 30 listopada 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-05-28 do 2010-11-29

1. Osoby wymienione w § 11 poddają wnioski organizacyjno-etatowe procedurze oceny z:

1) Dyrektorem Departamentu Kadr , w zakresie:

a) możliwości ukompletowania formowanej (przeformowywanej) jednostki (komórki) organizacyjnej,

b) możliwości zagospodarowania nadwyżki kadry, wynikającej z rozformowania lub przeformowania jednostek (komórek) organizacyjnych,

c) [32] (uchylona),

d) [33] kosztów osobowych dotyczących uposażeń wynikających z proponowanych zmian,

e) skutków zmian dyslokacyjnych;

2) Dyrektorem Departamentu Budżetowego - w zakresie możliwości finansowania zamierzeń w ramach limitu wydatków właściwego dysponenta środków budżetowych;

3) Dyrektorem Departamentu Spraw Socjalnych, w zakresie:

a) [34] możliwości realizacji poszczególnych przedsięwzięć z uwzględnieniem skutków społecznych i finansowych dotyczących pracowników i pracowników wojska,

b) rekonwersji kadry podlegającej zwolnieniu z rozformowanych (przeformowywanych) jednostek organizacyjnych;

4) [35] Szefem Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych – w zakresie możliwości zagospodarowania nieruchomości wojskowych, ich wyposażenia i eksploatacji, prowadzenia działalności inwestycyjnej i remontowo-modernizacyjnej, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych oraz w zakresie zmian w „Planie przydziałów gospodarczych resortu obrony narodowej;

5) Prezesem Agencji Mienia Wojskowego - w zakresie możliwości przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

6) Prezesem Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w zakresie możliwości:

a) przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych,

b) zapewnienia stałego lub tymczasowego zakwaterowania żołnierzom zawodowym służby stałej, będącego następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

7) osobami funkcyjnymi pełniącymi funkcję gestora korpusu osobowego lub grupy osobowej, w ramach właściwości, w zakresie określonym odrębnymi przepisami.

2. Wnioski organizacyjno-etatowe dotyczące komórek organizacyjnych Ministerstwa wymagają uprzedniego uzgodnienia z Dyrektorem Generalnym Ministerstwa.

[32] § 12 ust. 1 pkt 1 lit. c) uchylona przez § 1 pkt 9 lit. a) zarządzenia nr 18/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 kwietnia 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 9, poz. 105). Zmiana weszła w życie 28 maja 2009 r.

[33] § 12 ust. 1 pkt 1 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 lit. a) zarządzenia nr 18/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 kwietnia 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 9, poz. 105). Zmiana weszła w życie 28 maja 2009 r.

[34] § 12 ust. 1 pkt 3 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 lit. b) zarządzenia nr 18/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 kwietnia 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 9, poz. 105). Zmiana weszła w życie 28 maja 2009 r.

[35] § 12 ust. 1 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 lit. c) zarządzenia nr 18/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 kwietnia 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 9, poz. 105). Zmiana weszła w życie 28 maja 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-01-01 do 2009-05-27

1. Osoby wymienione w § 11 poddają wnioski organizacyjno-etatowe procedurze oceny z:

1) Dyrektorem Departamentu Kadr , w zakresie:

a) możliwości ukompletowania formowanej (przeformowywanej) jednostki (komórki) organizacyjnej,

b) możliwości zagospodarowania nadwyżki kadry, wynikającej z rozformowania lub przeformowania jednostek (komórek) organizacyjnych,

c) skutków zmian organizacyjnych dotyczących pracowników wojska,

d) kosztów osobowych dotyczących uposażeń (wynagrodzeń), wynikających z proponowanych zmian,

e) skutków zmian dyslokacyjnych;

2) Dyrektorem Departamentu Budżetowego - w zakresie możliwości finansowania zamierzeń w ramach limitu wydatków właściwego dysponenta środków budżetowych;

3) Dyrektorem Departamentu Spraw Socjalnych, w zakresie:

a) możliwości realizacji poszczególnych przedsięwzięć z uwzględnieniem skutków w sferze socjalnej,

b) rekonwersji kadry podlegającej zwolnieniu z rozformowanych (przeformowywanych) jednostek organizacyjnych;

4) Dyrektorem Departamentu Infrastruktury i Szefem Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych - w zakresie możliwości zagospodarowania nieruchomości wojskowych, ich wyposażenia i eksploatacji, prowadzenia działalności inwestycyjnej i remontowo-modernizacyjnej, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych oraz w zakresie przydziału na zaopatrzenie w działach zaopatrzenia;

5) Prezesem Agencji Mienia Wojskowego - w zakresie możliwości przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

6) Prezesem Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w zakresie możliwości:

a) przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych,

b) zapewnienia stałego lub tymczasowego zakwaterowania żołnierzom zawodowym służby stałej, będącego następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

7) [1] osobami funkcyjnymi pełniącymi funkcję gestora korpusu osobowego lub grupy osobowej, w ramach właściwości, w zakresie określonym odrębnymi przepisami.

2. Wnioski organizacyjno-etatowe dotyczące komórek organizacyjnych Ministerstwa wymagają uprzedniego uzgodnienia z Dyrektorem Generalnym Ministerstwa.

[1] § 12 ust. 1 pkt 7 dodany przez § 1 pkt 7 lit. b) zarządzenia nr 34/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 grudnia 2007 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 25, poz. 259). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2008 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-12-31 do 2007-12-31

1. Osoby wymienione w § 11 poddają wnioski organizacyjno-etatowe procedurze oceny z:

1) Dyrektorem Departamentu Kadr , w zakresie:

a) możliwości ukompletowania formowanej (przeformowywanej) jednostki (komórki) organizacyjnej,

b) możliwości zagospodarowania nadwyżki kadry, wynikającej z rozformowania lub przeformowania jednostek (komórek) organizacyjnych,

c) skutków zmian organizacyjnych dotyczących pracowników wojska,

d) kosztów osobowych dotyczących uposażeń (wynagrodzeń), wynikających z proponowanych zmian,

e) skutków zmian dyslokacyjnych;

2) Dyrektorem Departamentu Budżetowego - w zakresie możliwości finansowania zamierzeń w ramach limitu wydatków właściwego dysponenta środków budżetowych;

3) Dyrektorem Departamentu Spraw Socjalnych, w zakresie:

a) możliwości realizacji poszczególnych przedsięwzięć z uwzględnieniem skutków w sferze socjalnej,

b) rekonwersji kadry podlegającej zwolnieniu z rozformowanych (przeformowywanych) jednostek organizacyjnych;

4) [12] Dyrektorem Departamentu Infrastruktury i Szefem Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych - w zakresie możliwości zagospodarowania nieruchomości wojskowych, ich wyposażenia i eksploatacji, prowadzenia działalności inwestycyjnej i remontowo-modernizacyjnej, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych oraz w zakresie przydziału na zaopatrzenie w działach zaopatrzenia;

5) Prezesem Agencji Mienia Wojskowego - w zakresie możliwości przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

6) Prezesem Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w zakresie możliwości:

a) przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych,

b) zapewnienia stałego lub tymczasowego zakwaterowania żołnierzom zawodowym służby stałej, będącego następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych.

2. Wnioski organizacyjno-etatowe dotyczące komórek organizacyjnych Ministerstwa wymagają uprzedniego uzgodnienia z Dyrektorem Generalnym Ministerstwa.

[12] § 12 ust. 1 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. a) zarządzenia nr 34/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 grudnia 2007 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 25, poz. 259). Zmiana weszła w życie 31 grudnia 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-03-26 do 2007-12-30

1. Osoby wymienione w § 11 poddają wnioski organizacyjno-etatowe procedurze oceny z:

1) Dyrektorem Departamentu Kadr [24], w zakresie:

a) możliwości ukompletowania formowanej (przeformowywanej) jednostki (komórki) organizacyjnej,

b) możliwości zagospodarowania nadwyżki kadry, wynikającej z rozformowania lub przeformowania jednostek (komórek) organizacyjnych,

c) skutków zmian organizacyjnych dotyczących pracowników wojska,

d) kosztów osobowych dotyczących uposażeń (wynagrodzeń), wynikających z proponowanych zmian,

e) skutków zmian dyslokacyjnych;

2) Dyrektorem Departamentu Budżetowego - w zakresie możliwości finansowania zamierzeń w ramach limitu wydatków właściwego dysponenta środków budżetowych;

3) [25] Dyrektorem Departamentu Spraw Socjalnych, w zakresie:

a) możliwości realizacji poszczególnych przedsięwzięć z uwzględnieniem skutków w sferze socjalnej,

b) rekonwersji kadry podlegającej zwolnieniu z rozformowanych (przeformowywanych) jednostek organizacyjnych;

4) Dyrektorem Departamentu Infrastruktury - w zakresie możliwości zagospodarowania nieruchomości wojskowych, ich wyposażenia i eksploatacji, prowadzenia działalności inwestycyjnej i remontowo-modernizacyjnej, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

5) Prezesem Agencji Mienia Wojskowego - w zakresie możliwości przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

6) Prezesem Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w zakresie możliwości:

a) przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych,

b) zapewnienia stałego lub tymczasowego zakwaterowania żołnierzom zawodowym służby stałej, będącego następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych.

2. Wnioski organizacyjno-etatowe dotyczące komórek organizacyjnych Ministerstwa wymagają uprzedniego uzgodnienia z Dyrektorem Generalnym Ministerstwa.

[24] § 12 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 21 zarządzenia nr 10/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 2 marca 2007 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 5, poz. 58). Zmiana weszła w życie 26 marca 2007 r. z mocą od 1 stycznia 2007 r.

[25] § 12 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 zarządzenia nr 10/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 2 marca 2007 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 5, poz. 58). Zmiana weszła w życie 26 marca 2007 r. z mocą od 1 stycznia 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-08-10 do 2007-03-25

1. Osoby wymienione w § 11 poddają wnioski organizacyjno-etatowe procedurze oceny z:

1) Dyrektorem Departamentu Kadr i Szkolnictwa Wojskowego, w zakresie:

a) możliwości ukompletowania formowanej (przeformowywanej) jednostki (komórki) organizacyjnej,

b) możliwości zagospodarowania nadwyżki kadry, wynikającej z rozformowania lub przeformowania jednostek (komórek) organizacyjnych,

c) skutków zmian organizacyjnych dotyczących pracowników wojska,

d) kosztów osobowych dotyczących uposażeń (wynagrodzeń), wynikających z proponowanych zmian,

e) skutków zmian dyslokacyjnych;

2) Dyrektorem Departamentu Budżetowego - w zakresie możliwości finansowania zamierzeń w ramach limitu wydatków właściwego dysponenta środków budżetowych;

3) Dyrektorem Departamentu Spraw Socjalnych i Rekonwersji, w zakresie:

a) możliwości realizacji poszczególnych przedsięwzięć z uwzględnieniem skutków w sferze socjalnej,

b) rekonwersji kadry podlegającej zwolnieniu z rozformowanych (przeformowywanych) jednostek organizacyjnych;

4) Dyrektorem Departamentu Infrastruktury - w zakresie możliwości zagospodarowania nieruchomości wojskowych, ich wyposażenia i eksploatacji, prowadzenia działalności inwestycyjnej i remontowo-modernizacyjnej, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

5) Prezesem Agencji Mienia Wojskowego - w zakresie możliwości przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych;

6) Prezesem Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w zakresie możliwości:

a) przejęcia mienia, w proponowanych terminach, będących następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych,

b) zapewnienia stałego lub tymczasowego zakwaterowania żołnierzom zawodowym służby stałej, będącego następstwem planowanych zmian organizacyjnych i dyslokacyjnych.

2. Wnioski organizacyjno-etatowe dotyczące komórek organizacyjnych Ministerstwa wymagają uprzedniego uzgodnienia z Dyrektorem Generalnym Ministerstwa.