history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2013-05-24 do 2014-01-01

1. Proces planowania zamierzeń organizacyjno-etatowych i dyslokacyjnych obejmuje:

1) wnioskowanie organizacyjno-etatowe;

2) opracowanie i uzgodnienie projektu planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych.

2. Wnioskowanie organizacyjno-etatowe przez osoby wymienione w § 11 polega na:

1) opracowaniu propozycji do planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych, z uwzględnieniem postanowień § 7-9, według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do zarządzenia;

2) poddaniu propozycji, o których mowa w pkt 1, wstępnej weryfikacji i akceptacji przez Szefa Zarządu Organizacji i Uzupełnień – P1 ;

3) opracowaniu, z uwzględnieniem postanowień § 7-9 - zgodnie z zakresem akceptacji propozycji, o których mowa w pkt 1 - wniosków organizacyjno-etatowych do planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych, zwanych dalej „wnioskami organizacyjno-etatowymi”, według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do zarządzenia;

4) poddaniu wniosków organizacyjno-etatowych procedurze oceny stosownie do postanowień § 12;

5) przesłaniu do Zarządu Organizacji i Uzupełnień – P1 , w terminie do dnia 15 marca roku poprzedzającego rok planistyczny, wniosków organizacyjno-etatowych wraz z ich pisemną oceną przedstawioną przez właściwą osobę funkcyjną, w ramach procedury oceny, o której mowa w § 12.

2a. [7] Wnioski organizacyjno-etatowe powodujące zmiany w szczegółowych zakresach działania jednostek (komórek) organizacyjnych wymienionych w § 3 ust. 1 pkt 3 i pkt 8a wymagają jednoczesnego przedstawienia propozycji zmian do szczegółowych zakresów działania tych jednostek (komórek) organizacyjnych.

2b. Wnioski organizacyjno-etatowe nie spełniające wymogów określonych w ust. 2a oraz w załączniku Nr 3 do zarządzenia nie podlegają rozpatrzeniu.

2c. Wnioski organizacyjno-etatowe nie powinny być zgłaszane w od niesieniu do jednostek organizacyjnych, dla których nie upłynął okres dwunastu miesięcy od terminu ich sformowania lub przeformowania.

2d. W przypadku wprowadzenia zmian do zadań głównych powodujących zmiany w szczegółowych zakresach działania jednostek organizacyjnych oraz w przypadkach dotyczących programów pilotażowych prowadzonych w Siłach Zbrojnych RP termin określony w ust. 2c może ulec skróceniu.

3. Opracowany na podstawie wniosków organizacyjno-etatowych, o których mowa w ust. 2 pkt 5, projekt planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych wraz z projektem zarządzenia (decyzji) wprowadzającego go w życie, przedstawiany jest:

1) w terminie do dnia 15 kwietnia każdego roku – do uzgodnienia: Sekretarzowi Stanu, podsekretarzom stanu, Dyrektorowi Generalnemu Ministerstwa, Dyrektorowi Departamentu Kontroli, Dyrektorowi Departamentu Kadr oraz Dyrektorowi Departamentu Budżetowego wraz z opracowanymi wnioskami i ich pisemnymi ocenami;

2) w terminie do dnia 15 czerwca roku poprzedzającego rok planistyczny - do zatwierdzenia Ministrowi.

4. Plan zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych lub wyciągi z niego, przesyła się do właściwych jednostek (komórek) organizacyjnych.

[7] § 10 ust. 2a w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 11/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 kwietnia 2013 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. poz. 128). Zmiana weszła w życie 24 maja 2013 r.

Wersja obowiązująca od 2013-05-24 do 2014-01-01

1. Proces planowania zamierzeń organizacyjno-etatowych i dyslokacyjnych obejmuje:

1) wnioskowanie organizacyjno-etatowe;

2) opracowanie i uzgodnienie projektu planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych.

2. Wnioskowanie organizacyjno-etatowe przez osoby wymienione w § 11 polega na:

1) opracowaniu propozycji do planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych, z uwzględnieniem postanowień § 7-9, według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do zarządzenia;

2) poddaniu propozycji, o których mowa w pkt 1, wstępnej weryfikacji i akceptacji przez Szefa Zarządu Organizacji i Uzupełnień – P1 ;

3) opracowaniu, z uwzględnieniem postanowień § 7-9 - zgodnie z zakresem akceptacji propozycji, o których mowa w pkt 1 - wniosków organizacyjno-etatowych do planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych, zwanych dalej „wnioskami organizacyjno-etatowymi”, według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do zarządzenia;

4) poddaniu wniosków organizacyjno-etatowych procedurze oceny stosownie do postanowień § 12;

5) przesłaniu do Zarządu Organizacji i Uzupełnień – P1 , w terminie do dnia 15 marca roku poprzedzającego rok planistyczny, wniosków organizacyjno-etatowych wraz z ich pisemną oceną przedstawioną przez właściwą osobę funkcyjną, w ramach procedury oceny, o której mowa w § 12.

2a. [7] Wnioski organizacyjno-etatowe powodujące zmiany w szczegółowych zakresach działania jednostek (komórek) organizacyjnych wymienionych w § 3 ust. 1 pkt 3 i pkt 8a wymagają jednoczesnego przedstawienia propozycji zmian do szczegółowych zakresów działania tych jednostek (komórek) organizacyjnych.

2b. Wnioski organizacyjno-etatowe nie spełniające wymogów określonych w ust. 2a oraz w załączniku Nr 3 do zarządzenia nie podlegają rozpatrzeniu.

2c. Wnioski organizacyjno-etatowe nie powinny być zgłaszane w od niesieniu do jednostek organizacyjnych, dla których nie upłynął okres dwunastu miesięcy od terminu ich sformowania lub przeformowania.

2d. W przypadku wprowadzenia zmian do zadań głównych powodujących zmiany w szczegółowych zakresach działania jednostek organizacyjnych oraz w przypadkach dotyczących programów pilotażowych prowadzonych w Siłach Zbrojnych RP termin określony w ust. 2c może ulec skróceniu.

3. Opracowany na podstawie wniosków organizacyjno-etatowych, o których mowa w ust. 2 pkt 5, projekt planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych wraz z projektem zarządzenia (decyzji) wprowadzającego go w życie, przedstawiany jest:

1) w terminie do dnia 15 kwietnia każdego roku – do uzgodnienia: Sekretarzowi Stanu, podsekretarzom stanu, Dyrektorowi Generalnemu Ministerstwa, Dyrektorowi Departamentu Kontroli, Dyrektorowi Departamentu Kadr oraz Dyrektorowi Departamentu Budżetowego wraz z opracowanymi wnioskami i ich pisemnymi ocenami;

2) w terminie do dnia 15 czerwca roku poprzedzającego rok planistyczny - do zatwierdzenia Ministrowi.

4. Plan zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych lub wyciągi z niego, przesyła się do właściwych jednostek (komórek) organizacyjnych.

[7] § 10 ust. 2a w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 11/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 kwietnia 2013 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. poz. 128). Zmiana weszła w życie 24 maja 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-11-04 do 2013-05-23

1. Proces planowania zamierzeń organizacyjno-etatowych i dyslokacyjnych obejmuje:

1) wnioskowanie organizacyjno-etatowe;

2) opracowanie i uzgodnienie projektu planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych.

2. Wnioskowanie organizacyjno-etatowe przez osoby wymienione w § 11 polega na:

1) opracowaniu propozycji do planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych, z uwzględnieniem postanowień § 7-9, według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do zarządzenia;

2) poddaniu propozycji, o których mowa w pkt 1, wstępnej weryfikacji i akceptacji przez Szefa Zarządu Organizacji i Uzupełnień – P1 ;

3) opracowaniu, z uwzględnieniem postanowień § 7-9 - zgodnie z zakresem akceptacji propozycji, o których mowa w pkt 1 - wniosków organizacyjno-etatowych do planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych, zwanych dalej „wnioskami organizacyjno-etatowymi”, według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do zarządzenia;

4) poddaniu wniosków organizacyjno-etatowych procedurze oceny stosownie do postanowień § 12;

5) przesłaniu do Zarządu Organizacji i Uzupełnień – P1 , w terminie do dnia 15 marca roku poprzedzającego rok planistyczny, wniosków organizacyjno-etatowych wraz z ich pisemną oceną przedstawioną przez właściwą osobę funkcyjną, w ramach procedury oceny, o której mowa w § 12.

2a. Wnioski organizacyjno-etatowe powodujące zmiany w szczegółowych zakresach działania jednostek (komórek) organizacyjnych wymienionych w § 3 ust. 1 pkt 3 lit. a i pkt 8a wymagają jednoczesnego przedstawienia propozycji zmian do szczegółowych zakresów działania tych jednostek (komórek) organizacyjnych.

2b. Wnioski organizacyjno-etatowe nie spełniające wymogów określonych w ust. 2a oraz w załączniku Nr 3 do zarządzenia nie podlegają rozpatrzeniu.

2c. Wnioski organizacyjno-etatowe nie powinny być zgłaszane w od niesieniu do jednostek organizacyjnych, dla których nie upłynął okres dwunastu miesięcy od terminu ich sformowania lub przeformowania.

2d. W przypadku wprowadzenia zmian do zadań głównych powodujących zmiany w szczegółowych zakresach działania jednostek organizacyjnych oraz w przypadkach dotyczących programów pilotażowych prowadzonych w Siłach Zbrojnych RP termin określony w ust. 2c może ulec skróceniu.

3. Opracowany na podstawie wniosków organizacyjno-etatowych, o których mowa w ust. 2 pkt 5, projekt planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych wraz z projektem zarządzenia (decyzji) wprowadzającego go w życie, przedstawiany jest:

1) [1] w terminie do dnia 15 kwietnia każdego roku – do uzgodnienia: Sekretarzowi Stanu, podsekretarzom stanu, Dyrektorowi Generalnemu Ministerstwa, Dyrektorowi Departamentu Kontroli, Dyrektorowi Departamentu Kadr oraz Dyrektorowi Departamentu Budżetowego wraz z opracowanymi wnioskami i ich pisemnymi ocenami;

2) w terminie do dnia 15 czerwca roku poprzedzającego rok planistyczny - do zatwierdzenia Ministrowi.

4. Plan zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych lub wyciągi z niego, przesyła się do właściwych jednostek (komórek) organizacyjnych.

[1] § 10 ust. 3 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez pkt 1 zarządzenia nr 39/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 października 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. poz. 212). Zmiana weszła w życie 4 listopada 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-05-28 do 2009-11-03

1. Proces planowania zamierzeń organizacyjno-etatowych i dyslokacyjnych obejmuje:

1) wnioskowanie organizacyjno-etatowe;

2) opracowanie i uzgodnienie projektu planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych.

2. Wnioskowanie organizacyjno-etatowe przez osoby wymienione w § 11 polega na:

1) opracowaniu propozycji do planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych, z uwzględnieniem postanowień § 7-9, według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do zarządzenia;

2) poddaniu propozycji, o których mowa w pkt 1, wstępnej weryfikacji i akceptacji przez Szefa Zarządu Organizacji i Uzupełnień – P1 ;

3) opracowaniu, z uwzględnieniem postanowień § 7-9 - zgodnie z zakresem akceptacji propozycji, o których mowa w pkt 1 - wniosków organizacyjno-etatowych do planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych, zwanych dalej „wnioskami organizacyjno-etatowymi”, według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do zarządzenia;

4) poddaniu wniosków organizacyjno-etatowych procedurze oceny stosownie do postanowień § 12;

5) przesłaniu do Zarządu Organizacji i Uzupełnień – P1 , w terminie do dnia 15 marca roku poprzedzającego rok planistyczny, wniosków organizacyjno-etatowych wraz z ich pisemną oceną przedstawioną przez właściwą osobę funkcyjną, w ramach procedury oceny, o której mowa w § 12.

2a. [27] Wnioski organizacyjno-etatowe powodujące zmiany w szczegółowych zakresach działania jednostek (komórek) organizacyjnych wymienionych w § 3 ust. 1 pkt 3 lit. a i pkt 8a wymagają jednoczesnego przedstawienia propozycji zmian do szczegółowych zakresów działania tych jednostek (komórek) organizacyjnych.

2b. [28] Wnioski organizacyjno-etatowe nie spełniające wymogów określonych w ust. 2a oraz w załączniku Nr 3 do zarządzenia nie podlegają rozpatrzeniu.

2c. [29] Wnioski organizacyjno-etatowe nie powinny być zgłaszane w od niesieniu do jednostek organizacyjnych, dla których nie upłynął okres dwunastu miesięcy od terminu ich sformowania lub przeformowania.

2d. [30] W przypadku wprowadzenia zmian do zadań głównych powodujących zmiany w szczegółowych zakresach działania jednostek organizacyjnych oraz w przypadkach dotyczących programów pilotażowych prowadzonych w Siłach Zbrojnych RP termin określony w ust. 2c może ulec skróceniu.

3. Opracowany na podstawie wniosków organizacyjno-etatowych, o których mowa w ust. 2 pkt 5, projekt planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych wraz z projektem zarządzenia (decyzji) wprowadzającego go w życie, przedstawiany jest:

1) w terminie do dnia 15 kwietnia każdego roku – do uzgodnienia: Sekretarzowi Stanu, podsekretarzom stanu, Dyrektorowi Generalnemu Ministerstwa, Dyrektorowi Departamentu Kontroli oraz Dyrektorowi Departamentu Kadr wraz z opracowanymi wnioskami i ich pisemnymi ocenami;

2) w terminie do dnia 15 czerwca roku poprzedzającego rok planistyczny - do zatwierdzenia Ministrowi.

4. Plan zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych lub wyciągi z niego, przesyła się do właściwych jednostek (komórek) organizacyjnych.

[27] § 10 ust. 2a dodany przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 18/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 kwietnia 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 9, poz. 105). Zmiana weszła w życie 28 maja 2009 r.

[28] § 10 ust. 2b dodany przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 18/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 kwietnia 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 9, poz. 105). Zmiana weszła w życie 28 maja 2009 r.

[29] § 10 ust. 2c dodany przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 18/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 kwietnia 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 9, poz. 105). Zmiana weszła w życie 28 maja 2009 r.

[30] § 10 ust. 2d dodany przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 18/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 28 kwietnia 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 9, poz. 105). Zmiana weszła w życie 28 maja 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-03-26 do 2009-05-27

1. Proces planowania zamierzeń organizacyjno-etatowych i dyslokacyjnych obejmuje:

1) wnioskowanie organizacyjno-etatowe;

2) opracowanie i uzgodnienie projektu planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych.

2. Wnioskowanie organizacyjno-etatowe przez osoby wymienione w § 11 polega na:

1) opracowaniu propozycji do planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych, z uwzględnieniem postanowień § 7-9, według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do zarządzenia;

2) poddaniu propozycji, o których mowa w pkt 1, wstępnej weryfikacji i akceptacji przez Szefa Zarządu Organizacji i Uzupełnień – P1 [17];

3) opracowaniu, z uwzględnieniem postanowień § 7-9 - zgodnie z zakresem akceptacji propozycji, o których mowa w pkt 1 - wniosków organizacyjno-etatowych do planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych, zwanych dalej „wnioskami organizacyjno-etatowymi”, według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do zarządzenia;

4) poddaniu wniosków organizacyjno-etatowych procedurze oceny stosownie do postanowień § 12;

5) przesłaniu do Zarządu Organizacji i Uzupełnień – P1 [18], w terminie do dnia 15 marca roku poprzedzającego rok planistyczny, wniosków organizacyjno-etatowych wraz z ich pisemną oceną przedstawioną przez właściwą osobę funkcyjną, w ramach procedury oceny, o której mowa w § 12.

3. Opracowany na podstawie wniosków organizacyjno-etatowych, o których mowa w ust. 2 pkt 5, projekt planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych wraz z projektem zarządzenia (decyzji) wprowadzającego go w życie, przedstawiany jest:

1) [19] w terminie do dnia 15 kwietnia każdego roku – do uzgodnienia: Sekretarzowi Stanu, podsekretarzom stanu, Dyrektorowi Generalnemu Ministerstwa, Dyrektorowi Departamentu Kontroli oraz Dyrektorowi Departamentu Kadr wraz z opracowanymi wnioskami i ich pisemnymi ocenami;

2) w terminie do dnia 15 czerwca roku poprzedzającego rok planistyczny - do zatwierdzenia Ministrowi.

4. Plan zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych lub wyciągi z niego, przesyła się do właściwych jednostek (komórek) organizacyjnych.

[17] § 10 ust. 2 pkt 2 brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 20 zarządzenia nr 10/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 2 marca 2007 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 5, poz. 58). Zmiana weszła w życie 26 marca 2007 r. z mocą od 1 stycznia 2007 r.

[18] § 10 ust. 2 pkt 5 brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 20 zarządzenia nr 10/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 2 marca 2007 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 5, poz. 58). Zmiana weszła w życie 26 marca 2007 r. z mocą od 1 stycznia 2007 r.

[19] § 10 ust. 3 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 10/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 2 marca 2007 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 5, poz. 58). Zmiana weszła w życie 26 marca 2007 r. z mocą od 1 stycznia 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-03-09 do 2007-03-25

1. Proces planowania zamierzeń organizacyjno-etatowych i dyslokacyjnych obejmuje:

1) wnioskowanie organizacyjno-etatowe;

2) opracowanie i uzgodnienie projektu planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych.

2. Wnioskowanie organizacyjno-etatowe przez osoby wymienione w § 11 polega na:

1) opracowaniu propozycji do planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych, z uwzględnieniem postanowień § 7-9, według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do zarządzenia;

2) poddaniu propozycji, o których mowa w pkt 1, wstępnej weryfikacji i akceptacji przez Szefa Generalnego Zarządu Zasobów Osobowych - P1;

3) opracowaniu, z uwzględnieniem postanowień § 7-9 - zgodnie z zakresem akceptacji propozycji, o których mowa w pkt 1 - wniosków organizacyjno-etatowych do planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych, zwanych dalej „wnioskami organizacyjno-etatowymi”, według wzoru określonego w załączniku Nr 3 [18] do zarządzenia;

4) poddaniu wniosków organizacyjno-etatowych procedurze oceny stosownie do postanowień § 12;

5) przesłaniu do Generalnego Zarządu Zasobów Osobowych - P1, w terminie do dnia 15 marca roku poprzedzającego rok planistyczny, wniosków organizacyjno-etatowych wraz z ich pisemną oceną przedstawioną przez właściwą osobę funkcyjną, w ramach procedury oceny, o której mowa w § 12.

3. Opracowany na podstawie wniosków organizacyjno-etatowych, o których mowa w ust. 2 pkt 5, projekt planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych wraz z projektem zarządzenia (decyzji) wprowadzającego go w życie, przedstawiany jest:

1) w terminie do dnia 15 kwietnia każdego roku - do uzgodnienia: Sekretarzowi Stanu - I Zastępcy Ministra, podsekretarzom stanu, Dyrektorowi Generalnemu Ministerstwa, Dyrektorowi Departamentu Kontroli oraz Dyrektorowi Departamentu Kadr i Szkolnictwa Wojskowego wraz z opracowanymi wnioskami i ich pisemnymi ocenami;

2) w terminie do dnia 15 czerwca roku poprzedzającego rok planistyczny - do zatwierdzenia Ministrowi.

4. Plan zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych lub wyciągi z niego, przesyła się do właściwych jednostek (komórek) organizacyjnych.

[18] Załącznik nr 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 10 lit. b) zarządzenia nr 2/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 stycznia 2006 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 2, poz. 10). Zmiana weszła w życie 9 marca 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-08-10 do 2006-03-08

1. Proces planowania zamierzeń organizacyjno-etatowych i dyslokacyjnych obejmuje:

1) wnioskowanie organizacyjno-etatowe;

2) opracowanie i uzgodnienie projektu planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych.

2. Wnioskowanie organizacyjno-etatowe przez osoby wymienione w § 11 polega na:

1) opracowaniu propozycji do planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych, z uwzględnieniem postanowień § 7-9, według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do zarządzenia;

2) poddaniu propozycji, o których mowa w pkt 1, wstępnej weryfikacji i akceptacji przez Szefa Generalnego Zarządu Zasobów Osobowych - P1;

3) opracowaniu, z uwzględnieniem postanowień § 7-9 - zgodnie z zakresem akceptacji propozycji, o których mowa w pkt 1 - wniosków organizacyjno-etatowych do planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych, zwanych dalej „wnioskami organizacyjno-etatowymi”, według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do zarządzenia;

4) poddaniu wniosków organizacyjno-etatowych procedurze oceny stosownie do postanowień § 12;

5) przesłaniu do Generalnego Zarządu Zasobów Osobowych - P1, w terminie do dnia 15 marca roku poprzedzającego rok planistyczny, wniosków organizacyjno-etatowych wraz z ich pisemną oceną przedstawioną przez właściwą osobę funkcyjną, w ramach procedury oceny, o której mowa w § 12.

3. Opracowany na podstawie wniosków organizacyjno-etatowych, o których mowa w ust. 2 pkt 5, projekt planu zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych wraz z projektem zarządzenia (decyzji) wprowadzającego go w życie, przedstawiany jest:

1) w terminie do dnia 15 kwietnia każdego roku - do uzgodnienia: Sekretarzowi Stanu - I Zastępcy Ministra, podsekretarzom stanu, Dyrektorowi Generalnemu Ministerstwa, Dyrektorowi Departamentu Kontroli oraz Dyrektorowi Departamentu Kadr i Szkolnictwa Wojskowego wraz z opracowanymi wnioskami i ich pisemnymi ocenami;

2) w terminie do dnia 15 czerwca roku poprzedzającego rok planistyczny - do zatwierdzenia Ministrowi.

4. Plan zamierzeń organizacyjnych i dyslokacyjnych lub wyciągi z niego, przesyła się do właściwych jednostek (komórek) organizacyjnych.