history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2006-01-31 do 2007-07-25

1. W projektach budżetów, oprócz dochodów i wydatków budżetowych, wyodrębnia się również wydatki finansowane ze środków zagranicznych oraz środków z innych źródeł.

2. Projekty budżetów, planów rzeczowych oraz pozostałych planów przedstawia się przewodniczącym stałych zespołów Komisji według właściwości obszaru wydatków, w celu ich weryfikacji, w trybie określonym w nocie budżetowej.

3. Po weryfikacji projektów budżetów przez stałe zespoły Komisji sporządza się protokoły, które po zatwierdzeniu przez przewodniczących stałych zespołów Komisji są przekazywane dysponentom i organom planującym oraz jednostkom (komórkom) organizacyjnym, których dotyczą. Protokoły z weryfikacji projektów budżetów stanowią podstawę dokonania przez Dyrektora Departamentu Budżetowego MON zmian w projektach budżetów dysponentów.

3a. [13] Projekty budżetów uwzględniające zmiany dokonane na postawie protokołów, o których mowa w ust. 3 oraz projekty centralnych planów rzeczowych – w rozumieniu decyzji o centralnych planach rzeczowych – mogą stanowić podstawę do rozpoczęcia procedur o udzielenie zamówień, z zastrzeżeniem postanowień § 11 ust. 2 pkt 2.

4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3, stanowią podstawę do przygotowania przez Dyrektora Departamentu Budżetowego MON projektu budżetu i jego uzasadnienia oraz informacji o sporządzonym projekcie budżetu na potrzeby komisji parlamentarnych.

4a. [14] Dyrektor Departamentu Budżetowego MON informuje dysponentów środków budżetowych o autopoprawkach do projektu budżetu Ministerstwa zgłoszonych na etapie prac nad projektem ustawy budżetowej.

5. Ramowy harmonogram przedsięwzięć procesu planowania budżetowego określa załącznik Nr 2.

[13] § 10 ust. 3a dodany przez § 1 pkt 3 lit. a) decyzji nr 5/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 stycznia 2006 r. zmieniającej decyzję w sprawie planowania i wykonywania budżetu resortu obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 1, poz. 4). Zmiana weszła w życie 31 stycznia 2006 r. z mocą od 1 stycznia 2006 r.

[14] § 10 ust. 4a dodany przez § 1 pkt 3 lit. b) decyzji nr 5/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 stycznia 2006 r. zmieniającej decyzję w sprawie planowania i wykonywania budżetu resortu obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 1, poz. 4). Zmiana weszła w życie 31 stycznia 2006 r. z mocą od 1 stycznia 2006 r.

Wersja obowiązująca od 2006-01-31 do 2007-07-25

1. W projektach budżetów, oprócz dochodów i wydatków budżetowych, wyodrębnia się również wydatki finansowane ze środków zagranicznych oraz środków z innych źródeł.

2. Projekty budżetów, planów rzeczowych oraz pozostałych planów przedstawia się przewodniczącym stałych zespołów Komisji według właściwości obszaru wydatków, w celu ich weryfikacji, w trybie określonym w nocie budżetowej.

3. Po weryfikacji projektów budżetów przez stałe zespoły Komisji sporządza się protokoły, które po zatwierdzeniu przez przewodniczących stałych zespołów Komisji są przekazywane dysponentom i organom planującym oraz jednostkom (komórkom) organizacyjnym, których dotyczą. Protokoły z weryfikacji projektów budżetów stanowią podstawę dokonania przez Dyrektora Departamentu Budżetowego MON zmian w projektach budżetów dysponentów.

3a. [13] Projekty budżetów uwzględniające zmiany dokonane na postawie protokołów, o których mowa w ust. 3 oraz projekty centralnych planów rzeczowych – w rozumieniu decyzji o centralnych planach rzeczowych – mogą stanowić podstawę do rozpoczęcia procedur o udzielenie zamówień, z zastrzeżeniem postanowień § 11 ust. 2 pkt 2.

4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3, stanowią podstawę do przygotowania przez Dyrektora Departamentu Budżetowego MON projektu budżetu i jego uzasadnienia oraz informacji o sporządzonym projekcie budżetu na potrzeby komisji parlamentarnych.

4a. [14] Dyrektor Departamentu Budżetowego MON informuje dysponentów środków budżetowych o autopoprawkach do projektu budżetu Ministerstwa zgłoszonych na etapie prac nad projektem ustawy budżetowej.

5. Ramowy harmonogram przedsięwzięć procesu planowania budżetowego określa załącznik Nr 2.

[13] § 10 ust. 3a dodany przez § 1 pkt 3 lit. a) decyzji nr 5/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 stycznia 2006 r. zmieniającej decyzję w sprawie planowania i wykonywania budżetu resortu obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 1, poz. 4). Zmiana weszła w życie 31 stycznia 2006 r. z mocą od 1 stycznia 2006 r.

[14] § 10 ust. 4a dodany przez § 1 pkt 3 lit. b) decyzji nr 5/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 stycznia 2006 r. zmieniającej decyzję w sprawie planowania i wykonywania budżetu resortu obrony narodowej (Dz.U.MON. Nr 1, poz. 4). Zmiana weszła w życie 31 stycznia 2006 r. z mocą od 1 stycznia 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-01-01 do 2006-01-30

1. W projektach budżetów, oprócz dochodów i wydatków budżetowych, wyodrębnia się również wydatki finansowane ze środków zagranicznych oraz środków z innych źródeł.

2. Projekty budżetów, planów rzeczowych oraz pozostałych planów przedstawia się przewodniczącym stałych zespołów Komisji według właściwości obszaru wydatków, w celu ich weryfikacji, w trybie określonym w nocie budżetowej.

3. Po weryfikacji projektów budżetów przez stałe zespoły Komisji sporządza się protokoły, które po zatwierdzeniu przez przewodniczących stałych zespołów Komisji są przekazywane dysponentom i organom planującym oraz jednostkom (komórkom) organizacyjnym, których dotyczą. Protokoły z weryfikacji projektów budżetów stanowią podstawę dokonania przez Dyrektora Departamentu Budżetowego MON zmian w projektach budżetów dysponentów.

4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3, stanowią podstawę do przygotowania przez Dyrektora Departamentu Budżetowego MON projektu budżetu i jego uzasadnienia oraz informacji o sporządzonym projekcie budżetu na potrzeby komisji parlamentarnych.

5. Ramowy harmonogram przedsięwzięć procesu planowania budżetowego określa załącznik Nr 2.