Wersja obowiązująca od 2016-11-16
1. Do zadań Zespołu należy w szczególności:
1) formułowanie szczegółowych założeń do działań realizowanych w ramach Programu, w szczególności formułowanie założeń, zakresu wsparcia i kryteriów wyboru ofert w konkursach na powierzanie lub wsparcie realizacji zadań publicznych, ogłaszanych przez Ministra Edukacji Narodowej w ramach realizacji działań na poziomie centralnym;
2) [2] (uchylony)
3) rekomendowanie Ministrowi Edukacji Narodowej najwyżej ocenionych pod względem formalnym i merytorycznym projektów dotyczących realizacji działań na poziomie centralnym;
4) zgłaszanie Ministrowi Edukacji Narodowej propozycji działań o charakterze priorytetowym na dany rok realizacji Programu, wybranych spośród rekomendowanych działań wskazanych w ramach celu szczegółowego nr 2 Programu;
5) rekomendowanie Ministrowi Edukacji Narodowej modyfikacji Programu na podstawie monitoringu i bieżącej ewaluacji Programu;
6) rekomendowanie przykładów dobrych praktyk do upowszechniania w ramach Banku Dobrych Praktyk;
2. W ramach Zespołu mogą być powołane podzespoły tematyczne.
3. Podzespoły tematyczne analizują działania realizowane w ramach obszaru tematycznego danego celu szczegółowego Programu oraz przedstawiają w tym zakresie uwagi i rekomendacje Zespołowi.
4. Do udziału w pracach Zespołu i podzespołów tematycznych mogą być zapraszani z głosem doradczym specjaliści z obszaru tematycznego danego celu szczegółowego Programu.
5. Zasady i tryb działania Zespołu, w tym podzespołów tematycznych, określa regulamin przyjęty na pierwszym posiedzeniu Zespołu.
[2] § 2 ust. 1 pkt 2 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 58 Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 listopada 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Zespołu Koordynującego Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach – „Bezpieczna+” (Dz.U.MEN. z 2017 r., poz. 6). Zmiana weszła w życie 16 listopada 2016 r.
Wersja obowiązująca od 2016-11-16
1. Do zadań Zespołu należy w szczególności:
1) formułowanie szczegółowych założeń do działań realizowanych w ramach Programu, w szczególności formułowanie założeń, zakresu wsparcia i kryteriów wyboru ofert w konkursach na powierzanie lub wsparcie realizacji zadań publicznych, ogłaszanych przez Ministra Edukacji Narodowej w ramach realizacji działań na poziomie centralnym;
2) [2] (uchylony)
3) rekomendowanie Ministrowi Edukacji Narodowej najwyżej ocenionych pod względem formalnym i merytorycznym projektów dotyczących realizacji działań na poziomie centralnym;
4) zgłaszanie Ministrowi Edukacji Narodowej propozycji działań o charakterze priorytetowym na dany rok realizacji Programu, wybranych spośród rekomendowanych działań wskazanych w ramach celu szczegółowego nr 2 Programu;
5) rekomendowanie Ministrowi Edukacji Narodowej modyfikacji Programu na podstawie monitoringu i bieżącej ewaluacji Programu;
6) rekomendowanie przykładów dobrych praktyk do upowszechniania w ramach Banku Dobrych Praktyk;
2. W ramach Zespołu mogą być powołane podzespoły tematyczne.
3. Podzespoły tematyczne analizują działania realizowane w ramach obszaru tematycznego danego celu szczegółowego Programu oraz przedstawiają w tym zakresie uwagi i rekomendacje Zespołowi.
4. Do udziału w pracach Zespołu i podzespołów tematycznych mogą być zapraszani z głosem doradczym specjaliści z obszaru tematycznego danego celu szczegółowego Programu.
5. Zasady i tryb działania Zespołu, w tym podzespołów tematycznych, określa regulamin przyjęty na pierwszym posiedzeniu Zespołu.
[2] § 2 ust. 1 pkt 2 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 58 Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 listopada 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Zespołu Koordynującego Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach – „Bezpieczna+” (Dz.U.MEN. z 2017 r., poz. 6). Zmiana weszła w życie 16 listopada 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-11-13 do 2016-11-15
1. Do zadań Zespołu należy w szczególności:
1) formułowanie szczegółowych założeń do działań realizowanych w ramach Programu, w szczególności formułowanie założeń, zakresu wsparcia i kryteriów wyboru ofert w konkursach na powierzanie lub wsparcie realizacji zadań publicznych, ogłaszanych przez Ministra Edukacji Narodowej w ramach realizacji działań na poziomie centralnym;
2) dokonywanie oceny formalnej i merytorycznej projektów dotyczących realizacji działań na poziomie centralnym;
3) rekomendowanie Ministrowi Edukacji Narodowej najwyżej ocenionych pod względem formalnym i merytorycznym projektów dotyczących realizacji działań na poziomie centralnym;
4) zgłaszanie Ministrowi Edukacji Narodowej propozycji działań o charakterze priorytetowym na dany rok realizacji Programu, wybranych spośród rekomendowanych działań wskazanych w ramach celu szczegółowego nr 2 Programu;
5) rekomendowanie Ministrowi Edukacji Narodowej modyfikacji Programu na podstawie monitoringu i bieżącej ewaluacji Programu;
6) rekomendowanie przykładów dobrych praktyk do upowszechniania w ramach Banku Dobrych Praktyk;
2. W ramach Zespołu mogą być powołane podzespoły tematyczne.
3. Podzespoły tematyczne analizują działania realizowane w ramach obszaru tematycznego danego celu szczegółowego Programu oraz przedstawiają w tym zakresie uwagi i rekomendacje Zespołowi.
4. Do udziału w pracach Zespołu i podzespołów tematycznych mogą być zapraszani z głosem doradczym specjaliści z obszaru tematycznego danego celu szczegółowego Programu.
5. Zasady i tryb działania Zespołu, w tym podzespołów tematycznych, określa regulamin przyjęty na pierwszym posiedzeniu Zespołu.