Wersja obowiązująca od 2023-06-02
Do zadań zespołu należy:
1) opracowanie wstępnego i końcowego modelu tutoringu w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Mistrzowie dydaktyki” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zwanego dalej „projektem”;
2) przedstawienie ministrowi właściwemu do spraw szkolnictwa wyższego i nauki, zwanemu dalej „ministrem”:
a) wstępnego modelu tutoringu – w terminie do dnia 31 grudnia 2021 r.,
b) końcowego modelu tutoringu – w terminie do dnia 30 kwietnia 2023 r.;
3) ocena programów i efektów szkolenia tutorów oraz metod tutoringu w ramach projektu;
4) wykonywanie innych zadań w zakresie, o którym mowa w pkt 1–3, zleconych przez ministra, w szczególności przygotowywanie dodatkowych opinii;
5) [2] opracowanie rekomendacji dla uczelni w celu zapewnienia trwałości stosowania rozwiązania wypracowanego w ramach projektu.
[2] § 3 pkt 5 dodany przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 31 maja 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Zespołu do opracowania wstępnego i końcowego modelu tutoringu w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Mistrzowie dydaktyki” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Dz.Urz.MEiN. poz. 48). Zmiana weszła w życie 2 czerwca 2023 r.
Wersja obowiązująca od 2023-06-02
Do zadań zespołu należy:
1) opracowanie wstępnego i końcowego modelu tutoringu w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Mistrzowie dydaktyki” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zwanego dalej „projektem”;
2) przedstawienie ministrowi właściwemu do spraw szkolnictwa wyższego i nauki, zwanemu dalej „ministrem”:
a) wstępnego modelu tutoringu – w terminie do dnia 31 grudnia 2021 r.,
b) końcowego modelu tutoringu – w terminie do dnia 30 kwietnia 2023 r.;
3) ocena programów i efektów szkolenia tutorów oraz metod tutoringu w ramach projektu;
4) wykonywanie innych zadań w zakresie, o którym mowa w pkt 1–3, zleconych przez ministra, w szczególności przygotowywanie dodatkowych opinii;
5) [2] opracowanie rekomendacji dla uczelni w celu zapewnienia trwałości stosowania rozwiązania wypracowanego w ramach projektu.
[2] § 3 pkt 5 dodany przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 31 maja 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Zespołu do opracowania wstępnego i końcowego modelu tutoringu w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Mistrzowie dydaktyki” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Dz.Urz.MEiN. poz. 48). Zmiana weszła w życie 2 czerwca 2023 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-08 do 2023-06-01
Do zadań zespołu należy:
1) opracowanie wstępnego i końcowego modelu tutoringu w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Mistrzowie dydaktyki” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zwanego dalej „projektem”;
2) przedstawienie ministrowi właściwemu do spraw szkolnictwa wyższego i nauki, zwanemu dalej „ministrem”:
a) wstępnego modelu tutoringu – w terminie do dnia 31 grudnia 2021 r.,
b) [2] końcowego modelu tutoringu – w terminie do dnia 30 kwietnia 2023 r.;
3) ocena programów i efektów szkolenia tutorów oraz metod tutoringu w ramach projektu;
4) wykonywanie innych zadań w zakresie, o którym mowa w pkt 1–3, zleconych przez ministra, w szczególności przygotowywanie dodatkowych opinii.
[2] § 3 pkt 2 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 7 grudnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Zespołu do opracowania wstępnego i końcowego modelu tutoringu w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Mistrzowie dydaktyki” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Dz.Urz.MEiN. poz. 121). Zmiana weszła w życie 8 grudnia 2022 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-12-17 do 2022-12-07
Do zadań zespołu należy:
1) opracowanie wstępnego i końcowego modelu tutoringu w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Mistrzowie dydaktyki” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zwanego dalej „projektem”;
2) [2] przedstawienie ministrowi właściwemu do spraw szkolnictwa wyższego i nauki, zwanemu dalej „ministrem”:
a) wstępnego modelu tutoringu – w terminie do dnia 31 grudnia 2021 r.,
b) końcowego modelu tutoringu – w terminie do dnia 31 grudnia 2022 r.;
3) ocena programów i efektów szkolenia tutorów oraz metod tutoringu w ramach projektu;
4) wykonywanie innych zadań w zakresie, o którym mowa w pkt 1–3, zleconych przez ministra, w szczególności przygotowywanie dodatkowych opinii.
[2] § 3 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 17 grudnia 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Zespołu do opracowania wstępnego i końcowego modelu tutoringu w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Mistrzowie dydaktyki” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Dz.Urz.MEiN. poz. 144). Zmiana weszła w życie 17 grudnia 2021 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-03-17 do 2021-12-16
Do zadań zespołu należy:
1) opracowanie wstępnego i końcowego modelu tutoringu w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Mistrzowie dydaktyki” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zwanego dalej „projektem”;
2) przedstawienie ministrowi właściwemu do spraw szkolnictwa wyższego i nauki, zwanemu dalej „ministrem”, do dnia 31 grudnia 2021 r., modeli tutoringu, o których mowa w pkt 1;
3) ocena programów i efektów szkolenia tutorów oraz metod tutoringu w ramach projektu;
4) wykonywanie innych zadań w zakresie, o którym mowa w pkt 1–3, zleconych przez ministra, w szczególności przygotowywanie dodatkowych opinii.