Wersja obowiązująca od 2021-06-26
Do zadań koordynatorów, o których mowa w § 5 ust. 1, należy:
1) prowadzenie ewidencji przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków;
2) przyjmowanie interesantów i kierowanie ich, w zależności od przedmiotu i okoliczności sprawy, do właściwych pracowników bądź dyrektora;
3) sygnalizowanie dyrektorowi oraz innym pracownikom nadchodzących terminów załatwienia skargi, wniosku i petycji;
4) terminowe sporządzanie i przekazywanie do Departamentu Kontroli i Audytu [12] informacji miesięcznych, o których mowa w § 4 ust. 6;
5) informowanie dyrektora, w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca, o skargach, wnioskach i petycjach, których termin załatwienia minął oraz o skargach, wnioskach i petycjach, które zostały załatwione w upływającym miesiącu z naruszeniem terminu.
[12] § 6 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 27 Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji przyjmowania oraz rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi (Dz.Urz.MRiRW. poz. 39). Zmiana weszła w życie 26 czerwca 2021 r.
Wersja obowiązująca od 2021-06-26
Do zadań koordynatorów, o których mowa w § 5 ust. 1, należy:
1) prowadzenie ewidencji przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków;
2) przyjmowanie interesantów i kierowanie ich, w zależności od przedmiotu i okoliczności sprawy, do właściwych pracowników bądź dyrektora;
3) sygnalizowanie dyrektorowi oraz innym pracownikom nadchodzących terminów załatwienia skargi, wniosku i petycji;
4) terminowe sporządzanie i przekazywanie do Departamentu Kontroli i Audytu [12] informacji miesięcznych, o których mowa w § 4 ust. 6;
5) informowanie dyrektora, w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca, o skargach, wnioskach i petycjach, których termin załatwienia minął oraz o skargach, wnioskach i petycjach, które zostały załatwione w upływającym miesiącu z naruszeniem terminu.
[12] § 6 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 27 Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji przyjmowania oraz rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi (Dz.Urz.MRiRW. poz. 39). Zmiana weszła w życie 26 czerwca 2021 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-03-09 do 2021-06-25
Do zadań koordynatorów, o których mowa w § 5 ust. 1, należy:
1) prowadzenie ewidencji przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków;
2) przyjmowanie interesantów i kierowanie ich, w zależności od przedmiotu i okoliczności sprawy, do właściwych pracowników bądź dyrektora;
3) sygnalizowanie dyrektorowi oraz innym pracownikom nadchodzących terminów załatwienia skargi, wniosku i petycji;
4) terminowe sporządzanie i przekazywanie do Biura Kontroli informacji miesięcznych, o których mowa w § 4 ust. 6;
5) informowanie dyrektora, w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca, o skargach, wnioskach i petycjach, których termin załatwienia minął oraz o skargach, wnioskach i petycjach, które zostały załatwione w upływającym miesiącu z naruszeniem terminu.