history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2015-06-10 do 2016-02-25

§ 3. [2] Do zadań Rady należy:

1) opracowywanie propozycji przedmiotu konkursów ogłaszanych w ramach programu pod nazwą „Narodowy Program Rozwoju Humanistyki”, zwanego dalej „Programem”, w poszczególnych modułach;

2) przygotowywanie propozycji trybu przeprowadzania konkursów ogłaszanych w ramach Programu, zwanych dalej „konkursami”;

3) określanie kryteriów oceny wniosków w konkursach;

4) przedstawianie ministrowi właściwemu do spraw nauki, zwanemu dalej „Ministrem”, propozycji kandydatów na członków zespołów specjalistycznych i interdyscyplinarnych do spraw oceny wniosków w konkursach;

5) analiza wniosków zgłaszanych do konkursów i formułowanie opinii co do zgodności projektów objętych wnioskami z celami i zakresem Programu;

6) analiza, przygotowanych przez zespoły, o których mowa w pkt 4, list rankingowych wniosków ocenionych w konkursach oraz przedstawianie Ministrowi rekomendacji dotyczących celowości finansowania projektów objętych wnioskami;

7) monitorowanie efektów realizacji Programu i – w razie potrzeby – zgłaszanie Ministrowi propozycji zmian mogących wpłynąć na jego poprawę;

8) wykonywanie innych zadań dotyczących rozwoju nauk humanistycznych zleconych przez Ministra.

[2] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 10 czerwca 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Zespołu doradczego - Rady Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki (Dz.U.MNiSW. poz. 36). Zmiana weszła w życie 10 czerwca 2015 r.

Wersja obowiązująca od 2015-06-10 do 2016-02-25

§ 3. [2] Do zadań Rady należy:

1) opracowywanie propozycji przedmiotu konkursów ogłaszanych w ramach programu pod nazwą „Narodowy Program Rozwoju Humanistyki”, zwanego dalej „Programem”, w poszczególnych modułach;

2) przygotowywanie propozycji trybu przeprowadzania konkursów ogłaszanych w ramach Programu, zwanych dalej „konkursami”;

3) określanie kryteriów oceny wniosków w konkursach;

4) przedstawianie ministrowi właściwemu do spraw nauki, zwanemu dalej „Ministrem”, propozycji kandydatów na członków zespołów specjalistycznych i interdyscyplinarnych do spraw oceny wniosków w konkursach;

5) analiza wniosków zgłaszanych do konkursów i formułowanie opinii co do zgodności projektów objętych wnioskami z celami i zakresem Programu;

6) analiza, przygotowanych przez zespoły, o których mowa w pkt 4, list rankingowych wniosków ocenionych w konkursach oraz przedstawianie Ministrowi rekomendacji dotyczących celowości finansowania projektów objętych wnioskami;

7) monitorowanie efektów realizacji Programu i – w razie potrzeby – zgłaszanie Ministrowi propozycji zmian mogących wpłynąć na jego poprawę;

8) wykonywanie innych zadań dotyczących rozwoju nauk humanistycznych zleconych przez Ministra.

[2] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 10 czerwca 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Zespołu doradczego - Rady Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki (Dz.U.MNiSW. poz. 36). Zmiana weszła w życie 10 czerwca 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-05-12 do 2015-06-09

§ 3.  Do zadań Rady należy:

1) opracowywanie propozycji przedmiotu konkursów, ogłaszanych w ramach ustanowionego z dniem 8 listopada 2010 r. programu pod nazwą „Narodowy Program Rozwoju Humanistyki” (M. P. Nr 86, poz. 1014), zwanego dalej „Programem”, w poszczególnych modułach i dyscyplinach naukowych;

2) przygotowywanie propozycji trybu przeprowadzania konkursów ogłaszanych w ramach Programu, zwanych dalej „konkursami”;

3) określanie kryteriów oceny wniosków w konkursach;

4) przedstawianie propozycji kandydatów na członków zespołów specjalistycznych i interdyscyplinarnych do spraw oceny wniosków w konkursach;

5) analiza wniosków zgłaszanych do konkursów i przedstawianie opinii co do zgodności projektów objętych wnioskami z celami i zakresem Programu;

6) przygotowywanie list rankingowych wniosków ocenionych w konkursach wraz z rekomendacjami dotyczącymi celowości finansowania projektów objętych wnioskami;

7) monitorowanie efektów realizacji Programu i w razie potrzeby zgłaszanie propozycji mogących wpłynąć na ich poprawę, w tym propozycji zmian Programu;

8) wykonywanie innych zadań dotyczących rozwoju nauk humanistycznych zleconych przez ministra właściwego do spraw nauki, zwanego dalej „Ministrem”.