history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2010-07-23 do 2012-06-01

§ 29.

1. Protokół kontroli zawiera opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli działalności podmiotu kontrolowanego, w tym ustalonych nieprawidłowości, z uwzględnieniem przyczyn ich powstania, zakresu i skutków tych nieprawidłowości oraz osób za nie odpowiedzialnych, ze wskazaniem ich stanowiska służbowego w okresie objętym kontrolą.

2. Protokół kontroli zawiera także:

1) oznaczenie podmiotu kontrolowanego, jego adres, imię i nazwisko kierownika podmiotu kontrolowanego oraz oznaczenie organu nadrzędnego nad podmiotem kontrolowanym, z uwzględnieniem zmian w okresie objętym kontrolą;

2) [14] imię i nazwisko, stanowisko służbowe kontrolerów, nazwę komórki kontroli oraz numer i datę upoważnienia do kontroli, z uwzględnieniem zmian w okresie prowadzenia kontroli;

3) datę rozpoczęcia i zakończenia czynności kontrolnych w podmiocie kontrolowanym, z wymienieniem dni przerw w kontroli;

4) określenie przedmiotu kontroli i okresu objętego kontrolą;

5) [15] opis i wskazanie podstaw dokonanych ustaleń, z powołaniem odpowiednich kart akt kontroli;

6) wzmiankę o przekazaniu informacji, o których mowa w § 17 ust. 1 pkt 3 oraz w § 22 ust. 1 pkt 3;

7) pouczenie o prawie, sposobie i terminie zgłoszenia zastrzeżeń do ustaleń zawartych w protokole kontroli oraz o prawie do odmowy podpisania protokołu;

8) wzmiankę o zgłoszeniu zastrzeżeń oraz o stanowisku zajętym wobec nich przez kontrolującego;

9) omówienie dokonanych w protokole kontroli poprawek, skreśleń i uzupełnień;

10) informację o sposobie przekazania protokołu kontroli kierownikowi podmiotu kontrolowanego;

11) adnotację o dokonaniu wpisu do książki kontroli;

12) miejsce i datę podpisania protokołu kontroli;

13) parafy kierownika zespołu kontrolnego lub kontrolera i kierownika podmiotu kontrolowanego lub osoby przez niego upoważnionej na każdej stronie protokołu kontroli;

14) informację o odmowie podpisania protokołu kontroli.

3. Protokołowi kontroli zawierającemu informacje niejawne nadaje się odpowiednią klauzulę, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych.

4. Protokół kontroli sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla kierownika podmiotu kontrolowanego i zarządzającego kontrolę.

5. W przypadku kontroli koordynowanej sporządza się odrębny protokół kontroli dla każdego kierownika podmiotu kontrolowanego. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio.

[14] § 29 ust. 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. a) zarządzenia nr 25 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lipca 2010 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 9, poz. 44). Zmiana weszła w życie 23 lipca 2010 r.

[15] § 29 ust. 2 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. b) zarządzenia nr 25 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lipca 2010 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 9, poz. 44). Zmiana weszła w życie 23 lipca 2010 r.

Wersja obowiązująca od 2010-07-23 do 2012-06-01

§ 29.

1. Protokół kontroli zawiera opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli działalności podmiotu kontrolowanego, w tym ustalonych nieprawidłowości, z uwzględnieniem przyczyn ich powstania, zakresu i skutków tych nieprawidłowości oraz osób za nie odpowiedzialnych, ze wskazaniem ich stanowiska służbowego w okresie objętym kontrolą.

2. Protokół kontroli zawiera także:

1) oznaczenie podmiotu kontrolowanego, jego adres, imię i nazwisko kierownika podmiotu kontrolowanego oraz oznaczenie organu nadrzędnego nad podmiotem kontrolowanym, z uwzględnieniem zmian w okresie objętym kontrolą;

2) [14] imię i nazwisko, stanowisko służbowe kontrolerów, nazwę komórki kontroli oraz numer i datę upoważnienia do kontroli, z uwzględnieniem zmian w okresie prowadzenia kontroli;

3) datę rozpoczęcia i zakończenia czynności kontrolnych w podmiocie kontrolowanym, z wymienieniem dni przerw w kontroli;

4) określenie przedmiotu kontroli i okresu objętego kontrolą;

5) [15] opis i wskazanie podstaw dokonanych ustaleń, z powołaniem odpowiednich kart akt kontroli;

6) wzmiankę o przekazaniu informacji, o których mowa w § 17 ust. 1 pkt 3 oraz w § 22 ust. 1 pkt 3;

7) pouczenie o prawie, sposobie i terminie zgłoszenia zastrzeżeń do ustaleń zawartych w protokole kontroli oraz o prawie do odmowy podpisania protokołu;

8) wzmiankę o zgłoszeniu zastrzeżeń oraz o stanowisku zajętym wobec nich przez kontrolującego;

9) omówienie dokonanych w protokole kontroli poprawek, skreśleń i uzupełnień;

10) informację o sposobie przekazania protokołu kontroli kierownikowi podmiotu kontrolowanego;

11) adnotację o dokonaniu wpisu do książki kontroli;

12) miejsce i datę podpisania protokołu kontroli;

13) parafy kierownika zespołu kontrolnego lub kontrolera i kierownika podmiotu kontrolowanego lub osoby przez niego upoważnionej na każdej stronie protokołu kontroli;

14) informację o odmowie podpisania protokołu kontroli.

3. Protokołowi kontroli zawierającemu informacje niejawne nadaje się odpowiednią klauzulę, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych.

4. Protokół kontroli sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla kierownika podmiotu kontrolowanego i zarządzającego kontrolę.

5. W przypadku kontroli koordynowanej sporządza się odrębny protokół kontroli dla każdego kierownika podmiotu kontrolowanego. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio.

[14] § 29 ust. 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. a) zarządzenia nr 25 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lipca 2010 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 9, poz. 44). Zmiana weszła w życie 23 lipca 2010 r.

[15] § 29 ust. 2 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. b) zarządzenia nr 25 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lipca 2010 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 9, poz. 44). Zmiana weszła w życie 23 lipca 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-06-02 do 2010-07-22

§ 29.

1. Protokół kontroli zawiera opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli działalności podmiotu kontrolowanego, w tym ustalonych nieprawidłowości, z uwzględnieniem przyczyn ich powstania, zakresu i skutków tych nieprawidłowości oraz osób za nie odpowiedzialnych, ze wskazaniem ich stanowiska służbowego w okresie objętym kontrolą.

2. Protokół kontroli zawiera także:

1) oznaczenie podmiotu kontrolowanego, jego adres, imię i nazwisko kierownika podmiotu kontrolowanego oraz oznaczenie organu nadrzędnego nad podmiotem kontrolowanym, z uwzględnieniem zmian w okresie objętym kontrolą;

2) imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe kontrolerów, nazwę komórki kontroli oraz numer i datę upoważnienia do kontroli, z uwzględnieniem zmian w okresie objętym kontrolą;

3) datę rozpoczęcia i zakończenia czynności kontrolnych w podmiocie kontrolowanym, z wymienieniem dni przerw w kontroli;

4) określenie przedmiotu kontroli i okresu objętego kontrolą;

5) określenie przedmiotu kontroli i okresu objętego kontrolą;

6) wzmiankę o przekazaniu informacji, o których mowa w § 17 ust. 1 pkt 3 oraz w § 22 ust. 1 pkt 3;

7) pouczenie o prawie, sposobie i terminie zgłoszenia zastrzeżeń do ustaleń zawartych w protokole kontroli oraz o prawie do odmowy podpisania protokołu;

8) wzmiankę o zgłoszeniu zastrzeżeń oraz o stanowisku zajętym wobec nich przez kontrolującego;

9) omówienie dokonanych w protokole kontroli poprawek, skreśleń i uzupełnień;

10) informację o sposobie przekazania protokołu kontroli kierownikowi podmiotu kontrolowanego;

11) adnotację o dokonaniu wpisu do książki kontroli;

12) miejsce i datę podpisania protokołu kontroli;

13) parafy kierownika zespołu kontrolnego lub kontrolera i kierownika podmiotu kontrolowanego lub osoby przez niego upoważnionej na każdej stronie protokołu kontroli;

14) informację o odmowie podpisania protokołu kontroli.

3. Protokołowi kontroli zawierającemu informacje niejawne nadaje się odpowiednią klauzulę, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych.

4. Protokół kontroli sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla kierownika podmiotu kontrolowanego i zarządzającego kontrolę.

5. W przypadku kontroli koordynowanej sporządza się odrębny protokół kontroli dla każdego kierownika podmiotu kontrolowanego. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio.