history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2010-07-23 do 2012-06-01

§ 18.

1. Dyrektor Departamentu Kontroli, Skarg i Wniosków Ministerstwa może:

1) [11] włączyć do zespołu kontrolnego Departamentu Kontroli, Skarg i Wniosków pracowników innych komórek organizacyjnych Ministerstwa, urzędów obsługujących organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra, a także organy i jednostki organizacyjne niższego szczebla, w uzgodnieniu z organem lub kierownikiem jednostki organizacyjnej lub komórki organizacyjnej, w której pracownicy ci są zatrudnieni;

2) skierować pracowników Departamentu Kontroli, Skarg i Wniosków Ministerstwa do zespołu kontrolnego powołanego przez innego zarządzającego kontrolę, na pisemny wniosek tego zarządzającego.

2. Zarządzający kontrolę, o których mowa w § 4 pkt 5–9, mogą:

1) włączyć do zespołu kontrolnego pracownika innej komórki organizacyjnej lub jednostki organizacyjnej im podległej lub przez nich nadzorowanej, w uzgodnieniu z kierownikiem tej komórki (jednostki);

2) skierować pracownika podległej im komórki organizacyjnej do zespołu kontrolnego powołanego przez innego zarządzającego kontrolę, na pisemny wniosek tego zarządzającego.

[11] § 18 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 zarządzenia nr 25 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lipca 2010 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 9, poz. 44). Zmiana weszła w życie 23 lipca 2010 r.

Wersja obowiązująca od 2010-07-23 do 2012-06-01

§ 18.

1. Dyrektor Departamentu Kontroli, Skarg i Wniosków Ministerstwa może:

1) [11] włączyć do zespołu kontrolnego Departamentu Kontroli, Skarg i Wniosków pracowników innych komórek organizacyjnych Ministerstwa, urzędów obsługujących organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra, a także organy i jednostki organizacyjne niższego szczebla, w uzgodnieniu z organem lub kierownikiem jednostki organizacyjnej lub komórki organizacyjnej, w której pracownicy ci są zatrudnieni;

2) skierować pracowników Departamentu Kontroli, Skarg i Wniosków Ministerstwa do zespołu kontrolnego powołanego przez innego zarządzającego kontrolę, na pisemny wniosek tego zarządzającego.

2. Zarządzający kontrolę, o których mowa w § 4 pkt 5–9, mogą:

1) włączyć do zespołu kontrolnego pracownika innej komórki organizacyjnej lub jednostki organizacyjnej im podległej lub przez nich nadzorowanej, w uzgodnieniu z kierownikiem tej komórki (jednostki);

2) skierować pracownika podległej im komórki organizacyjnej do zespołu kontrolnego powołanego przez innego zarządzającego kontrolę, na pisemny wniosek tego zarządzającego.

[11] § 18 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 zarządzenia nr 25 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lipca 2010 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 9, poz. 44). Zmiana weszła w życie 23 lipca 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-06-02 do 2010-07-22

§ 18.

1. Dyrektor Departamentu Kontroli, Skarg i Wniosków Ministerstwa może:

1) włączyć do zespołu kontrolnego Departamentu Kontroli, Skarg i Wniosków, pracowników innych komórek organizacyjnych Ministerstwa, urzędów obsługujących organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra, a także organy i jednostki organizacyjne niższego szczebla, w uzgodnieniu z organem lub kierownikiem jednostki organizacyjnej lub komórki organizacyjnej, w której pracownicy są zatrudnieni;

2) skierować pracowników Departamentu Kontroli, Skarg i Wniosków Ministerstwa do zespołu kontrolnego powołanego przez innego zarządzającego kontrolę, na pisemny wniosek tego zarządzającego.

2. Zarządzający kontrolę, o których mowa w § 4 pkt 5–9, mogą:

1) włączyć do zespołu kontrolnego pracownika innej komórki organizacyjnej lub jednostki organizacyjnej im podległej lub przez nich nadzorowanej, w uzgodnieniu z kierownikiem tej komórki (jednostki);

2) skierować pracownika podległej im komórki organizacyjnej do zespołu kontrolnego powołanego przez innego zarządzającego kontrolę, na pisemny wniosek tego zarządzającego.