Wersja obowiązująca od 2011.08.19 do 2011.11.21

§ 2.

[1] Sekretarz Stanu Włodzimierz Karpiński:

1) zastępuje Ministra w czasie jego nieobecności lub czasowej niemożności wykonywania przez niego obowiązków; w tych przypadkach, w szczególności, koordynuje wykonywanie przez Podsekretarzy Stanu powierzonych im czynności;

2) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – administracja publiczna, z wyłączeniem spraw, o których mowa w § 3 pkt 4;

3) koordynuje realizację zadań związanych z zagospodarowaniem mienia przejętego od wojsk Federacji Rosyjskiej;

4) nadzoruje wydanie opinii jednostkom samorządu terytorialnego w sprawach, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 21 grudnia 1978 r. o odznakach i mundurach (Dz. U. Nr 31, poz. 130, z późn. zm.2));

5) sprawuje nadzór nad działalnością regionalnych izb obrachunkowych na podstawie kryterium zgodności z prawem;

6) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z wykonywaniem zadań w zakresie realizacji Oświęcimskiego Strategicznego Programu Rządowego;

7) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zadań związanych z wydawaniem zezwoleń na zakup nieruchomości przez cudzoziemców oraz udzielaniem koncesji określonych w odrębnych przepisach;

8) sprawuje nadzór nad wykonywaniem zadań Ministra określonych w art. 44 i art. 45 ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. – Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2001 r. Nr 79, poz. 855, z późn. zm.3)), a także prowadzeniem spraw z zakresu zbiórek publicznych oraz fundacji;

9) sprawuje nadzór nad wykonywaniem, objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, zadań przez Państwową Inspekcję Sanitarną Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz wykonuje zadania przewidziane dla Ministra jako organu założycielskiego samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej;

10) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne w zakresie zarządzania kryzysowego, przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych i innych podobnych zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu powszechnemu oraz nadzoru nad ratownictwem górskim i wodnym;

10a) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego, w zakresie koncepcji systemowych i strategii finansowania tego systemu;

11) sprawuje nadzór nad współpracą międzynarodową z NATO oraz z instytucjami Unii Europejskiej, a także współpracą bilateralną w sprawach zarządzania kryzysowego pozostających w kompetencji Ministra oraz organów i jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra;

12) sprawuje nadzór nad realizacją zadań związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych, w tym udzielaniem pomocy finansowej pochodzącej z rezerw celowych budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych;

13) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – wyznania religijne oraz mniejszości narodowe i etniczne;

14) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad:

a) Głównym Geodetą Kraju,

b) Instytutem Geodezji i Kartografii w Warszawie,

c) Krajową Komisją Uwłaszczeniową;

15) wykonuje czynności kierownictwa wobec:

a) Departamentu Administracji Publicznej,

b) Departamentu Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych,

c) Departamentu Zezwoleń i Koncesji,

d) Departamentu Zdrowia,

e) Departamentu Analiz i Nadzoru w zakresie zarządzania kryzysowego, ratownictwa w tym systemu powiadamiania ratunkowego, przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych oraz spraw obronnych,

f) Biura do Spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych.

[1] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 140 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 sierpnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 10, poz. 52). Zmiana weszła w życie 19 sierpnia 2011 r.

Wersja obowiązująca od 2011.08.19 do 2011.11.21

§ 2.

[1] Sekretarz Stanu Włodzimierz Karpiński:

1) zastępuje Ministra w czasie jego nieobecności lub czasowej niemożności wykonywania przez niego obowiązków; w tych przypadkach, w szczególności, koordynuje wykonywanie przez Podsekretarzy Stanu powierzonych im czynności;

2) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – administracja publiczna, z wyłączeniem spraw, o których mowa w § 3 pkt 4;

3) koordynuje realizację zadań związanych z zagospodarowaniem mienia przejętego od wojsk Federacji Rosyjskiej;

4) nadzoruje wydanie opinii jednostkom samorządu terytorialnego w sprawach, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 21 grudnia 1978 r. o odznakach i mundurach (Dz. U. Nr 31, poz. 130, z późn. zm.2));

5) sprawuje nadzór nad działalnością regionalnych izb obrachunkowych na podstawie kryterium zgodności z prawem;

6) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z wykonywaniem zadań w zakresie realizacji Oświęcimskiego Strategicznego Programu Rządowego;

7) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zadań związanych z wydawaniem zezwoleń na zakup nieruchomości przez cudzoziemców oraz udzielaniem koncesji określonych w odrębnych przepisach;

8) sprawuje nadzór nad wykonywaniem zadań Ministra określonych w art. 44 i art. 45 ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. – Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2001 r. Nr 79, poz. 855, z późn. zm.3)), a także prowadzeniem spraw z zakresu zbiórek publicznych oraz fundacji;

9) sprawuje nadzór nad wykonywaniem, objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, zadań przez Państwową Inspekcję Sanitarną Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz wykonuje zadania przewidziane dla Ministra jako organu założycielskiego samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej;

10) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne w zakresie zarządzania kryzysowego, przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych i innych podobnych zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu powszechnemu oraz nadzoru nad ratownictwem górskim i wodnym;

10a) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego, w zakresie koncepcji systemowych i strategii finansowania tego systemu;

11) sprawuje nadzór nad współpracą międzynarodową z NATO oraz z instytucjami Unii Europejskiej, a także współpracą bilateralną w sprawach zarządzania kryzysowego pozostających w kompetencji Ministra oraz organów i jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra;

12) sprawuje nadzór nad realizacją zadań związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych, w tym udzielaniem pomocy finansowej pochodzącej z rezerw celowych budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych;

13) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – wyznania religijne oraz mniejszości narodowe i etniczne;

14) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad:

a) Głównym Geodetą Kraju,

b) Instytutem Geodezji i Kartografii w Warszawie,

c) Krajową Komisją Uwłaszczeniową;

15) wykonuje czynności kierownictwa wobec:

a) Departamentu Administracji Publicznej,

b) Departamentu Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych,

c) Departamentu Zezwoleń i Koncesji,

d) Departamentu Zdrowia,

e) Departamentu Analiz i Nadzoru w zakresie zarządzania kryzysowego, ratownictwa w tym systemu powiadamiania ratunkowego, przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych oraz spraw obronnych,

f) Biura do Spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych.

[1] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 140 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 sierpnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 10, poz. 52). Zmiana weszła w życie 19 sierpnia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011.06.22 do 2011.08.18

§ 2.

Sekretarz Stanu Tomasz Siemoniak:

1) zastępuje Ministra w czasie jego nieobecności lub czasowej niemożności wykonywania przez niego obowiązków; w tych przypadkach, w szczególności, koordynuje wykonywanie przez Podsekretarzy Stanu powierzonych im czynności;

2) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – administracja publiczna, z wyłączeniem spraw, o których mowa w § 3 pkt 4;

3) koordynuje realizację zadań związanych z zagospodarowaniem mienia przejętego od wojsk Federacji Rosyjskiej;

4) nadzoruje wydanie opinii jednostkom samorządu terytorialnego w sprawach, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 21 grudnia 1978 r. o odznakach i mundurach (Dz. U. Nr 31, poz. 130, z późn. zm.2));

5) sprawuje nadzór nad działalnością regionalnych izb obrachunkowych na podstawie kryterium zgodności z prawem;

6) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z wykonywaniem zadań w zakresie realizacji Oświęcimskiego Strategicznego Programu Rządowego;

7) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zadań związanych z wydawaniem zezwoleń na zakup nieruchomości przez cudzoziemców oraz udzielaniem koncesji określonych w odrębnych przepisach;

8) sprawuje nadzór nad wykonywaniem zadań Ministra określonych w art. 44 i 45 ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. – Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2001 r. Nr 79, poz. 855, z późn. zm.3)), a także prowadzeniem spraw z zakresu zbiórek publicznych oraz fundacji;

9) sprawuje nadzór nad wykonywaniem, objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, zadań przez Państwową Inspekcję Sanitarną Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz wykonuje zadania przewidziane dla Ministra jako organu założycielskiego samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej;

10) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne w zakresie zarządzania kryzysowego, przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych i innych podobnych zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu powszechnemu oraz nadzoru nad ratownictwem górskim i wodnym;

10a) [1] sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego, w zakresie koncepcji systemowych i strategii finansowania tego systemu;

11) sprawuje nadzór nad współpracą międzynarodową z NATO oraz z instytucjami Unii Europejskiej, a także współpracą bilateralną w sprawach zarządzania kryzysowego pozostających w kompetencji Ministra oraz organów i jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra;

12) sprawuje nadzór nad realizacją zadań związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych, w tym udzielaniem pomocy finansowej pochodzącej z rezerw celowych budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych;

13) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – wyznania religijne oraz mniejszości narodowe i etniczne;

14) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad:

a) Głównym Geodetą Kraju,

b) Instytutem Geodezji i Kartografii w Warszawie,

c) Krajową Komisją Uwłaszczeniową;

15) wykonuje czynności kierownictwa wobec:

a) Departamentu Administracji Publicznej,

b) Departamentu Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych,

c) Departamentu Zezwoleń i Koncesji,

d) Departamentu Zdrowia,

e) [2] Departamentu Analiz i Nadzoru w zakresie zarządzania kryzysowego, ratownictwa w tym systemu powiadamiania ratunkowego, przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych oraz spraw obronnych;

f) Biura do Spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych.

[1] § 2 pkt 10a dodany przez § 1 pkt 1 lit. a) decyzji nr 101 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 8, poz. 43). Zmiana weszła w życie 22 czerwca 2011 r.

[2] § 2 pkt 15 lit. e) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) decyzji nr 101 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 8, poz. 43). Zmiana weszła w życie 22 czerwca 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009.10.21 do 2011.06.21

§ 2.

Sekretarz Stanu Tomasz Siemoniak:

1) zastępuje Ministra w czasie jego nieobecności lub czasowej niemożności wykonywania przez niego obowiązków; w tych przypadkach, w szczególności, koordynuje wykonywanie przez Podsekretarzy Stanu powierzonych im czynności;

2) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – administracja publiczna, z wyłączeniem spraw, o których mowa w § 3 pkt 4;

3) koordynuje realizację zadań związanych z zagospodarowaniem mienia przejętego od wojsk Federacji Rosyjskiej;

4) nadzoruje wydanie opinii jednostkom samorządu terytorialnego w sprawach, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 21 grudnia 1978 r. o odznakach i mundurach (Dz. U. Nr 31, poz. 130, z późn. zm.2));

5) sprawuje nadzór nad działalnością regionalnych izb obrachunkowych na podstawie kryterium zgodności z prawem;

6) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z wykonywaniem zadań w zakresie realizacji Oświęcimskiego Strategicznego Programu Rządowego;

7) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zadań związanych z wydawaniem zezwoleń na zakup nieruchomości przez cudzoziemców oraz udzielaniem koncesji określonych w odrębnych przepisach;

8) sprawuje nadzór nad wykonywaniem zadań Ministra określonych w art. 44 i 45 ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. – Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2001 r. Nr 79, poz. 855, z późn. zm.3)), a także prowadzeniem spraw z zakresu zbiórek publicznych oraz fundacji;

9) sprawuje nadzór nad wykonywaniem, objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, zadań przez Państwową Inspekcję Sanitarną Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz wykonuje zadania przewidziane dla Ministra jako organu założycielskiego samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej;

10) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne w zakresie zarządzania kryzysowego, przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych i innych podobnych zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu powszechnemu oraz nadzoru nad ratownictwem górskim i wodnym;

11) sprawuje nadzór nad współpracą międzynarodową z NATO oraz z instytucjami Unii Europejskiej, a także współpracą bilateralną w sprawach zarządzania kryzysowego pozostających w kompetencji Ministra oraz organów i jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra;

12) sprawuje nadzór nad realizacją zadań związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych, w tym udzielaniem pomocy finansowej pochodzącej z rezerw celowych budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych;

13) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – wyznania religijne oraz mniejszości narodowe i etniczne;

14) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad:

a) Głównym Geodetą Kraju,

b) Instytutem Geodezji i Kartografii w Warszawie,

c) Krajową Komisją Uwłaszczeniową;

15) wykonuje czynności kierownictwa wobec:

a) Departamentu Administracji Publicznej,

b) Departamentu Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych,

c) Departamentu Zezwoleń i Koncesji,

d) Departamentu Zdrowia,

e) Departamentu Analiz i Nadzoru w zakresie zarządzania kryzysowego, ratownictwa, przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych oraz spraw obronnych,

f) Biura do Spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych.