Wersja obowiązująca od 2011-06-22 do 2011-11-21
Podsekretarz Stanu Piotr Kołodziejczyk:
1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – informatyzacja;
2) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zagadnień dotyczących Systemu Informacyjnego Schengen (SIS) i Wizowego Systemu Informacyjnego (VIS);
3) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;
4) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;
5) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;
6) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;
6a) [3] sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego w zakresie administrowania, zarządzania i finansowania systemów teleinformatycznych;
7) zapewnia prowadzenie spraw wynikających ze stosunku podległości wobec Ministra Centrum Projektów Informatycznych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
8) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
9) wykonuje czynności kierownictwa wobec:
a) Departamentu Ewidencji Państwowych i Teleinformatyki,
b) (uchylona),
c) Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego,
d) Departamentu Spraw Obywatelskich.
[3] § 3 pkt 6a dodany przez § 1 pkt 2 decyzji nr 101 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 8, poz. 43). Zmiana weszła w życie 22 czerwca 2011 r.
Wersja obowiązująca od 2011-06-22 do 2011-11-21
Podsekretarz Stanu Piotr Kołodziejczyk:
1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – informatyzacja;
2) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zagadnień dotyczących Systemu Informacyjnego Schengen (SIS) i Wizowego Systemu Informacyjnego (VIS);
3) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;
4) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;
5) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;
6) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;
6a) [3] sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego w zakresie administrowania, zarządzania i finansowania systemów teleinformatycznych;
7) zapewnia prowadzenie spraw wynikających ze stosunku podległości wobec Ministra Centrum Projektów Informatycznych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
8) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
9) wykonuje czynności kierownictwa wobec:
a) Departamentu Ewidencji Państwowych i Teleinformatyki,
b) (uchylona),
c) Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego,
d) Departamentu Spraw Obywatelskich.
[3] § 3 pkt 6a dodany przez § 1 pkt 2 decyzji nr 101 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 8, poz. 43). Zmiana weszła w życie 22 czerwca 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-03-15 do 2011-06-21
Podsekretarz Stanu Piotr Kołodziejczyk:
1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – informatyzacja;
2) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zagadnień dotyczących Systemu Informacyjnego Schengen (SIS) i Wizowego Systemu Informacyjnego (VIS);
3) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;
4) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;
5) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;
6) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;
7) zapewnia prowadzenie spraw wynikających ze stosunku podległości wobec Ministra Centrum Projektów Informatycznych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
8) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
9) wykonuje czynności kierownictwa wobec:
a) Departamentu Ewidencji Państwowych i Teleinformatyki,
b) [1] (uchylona),
c) Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego,
d) Departamentu Spraw Obywatelskich.
[1] § 3 pkt 9 lit. b) uchylona przez § 1 decyzji nr 34 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 15 marca 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 4, poz. 23). Zmiana weszła w życie 15 marca 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-04-15 do 2011-03-14
Podsekretarz Stanu Piotr Kołodziejczyk:
1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – informatyzacja;
2) [1] sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zagadnień dotyczących Systemu Informacyjnego Schengen (SIS) i Wizowego Systemu Informacyjnego (VIS);
3) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;
4) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;
5) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;
6) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;
7) zapewnia prowadzenie spraw wynikających ze stosunku podległości wobec Ministra Centrum Projektów Informatycznych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
8) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
9) wykonuje czynności kierownictwa wobec:
a) Departamentu Ewidencji Państwowych i Teleinformatyki,
b) Departamentu Informatyzacji,
c) Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego,
d) Departamentu Spraw Obywatelskich.
[1] § 3 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 56 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 15 kwietnia 2010 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 5, poz. 20). Zmiana weszła w życie 15 kwietnia 2010 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-03-17 do 2010-04-14
[1] Podsekretarz Stanu Piotr Kołodziejczyk:
1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – informatyzacja;
2) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zagadnień dotyczących Systemu Informacyjnego Schengen (SIS) i Systemu Informacji Wizowej (VIS);
3) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;
4) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;
5) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;
6) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;
7) zapewnia prowadzenie spraw wynikających ze stosunku podległości wobec Ministra Centrum Projektów Informatycznych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
8) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
9) wykonuje czynności kierownictwa wobec:
a) Departamentu Ewidencji Państwowych i Teleinformatyki,
b) Departamentu Informatyzacji,
c) Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego,
d) Departamentu Spraw Obywatelskich.
[1] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 36 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 marca 2010 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 4, poz. 16). Zmiana weszła w życie 17 marca 2010 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-10-21 do 2010-03-16
Podsekretarz Stanu Witold Drożdż:
1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – informatyzacja;
2) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zagadnień dotyczących Systemu Informacyjnego Schengen (SIS) i Systemu Informacji Wizowej (VIS);
3) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;
4) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;
5) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;
6) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;
7) zapewnia prowadzenie spraw wynikających ze stosunku podległości wobec Ministra Centrum Projektów Informatycznych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
8) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
9) wykonuje czynności kierownictwa wobec:
a) Departamentu Ewidencji Państwowych i Teleinformatyki,
b) Departamentu Informatyzacji,
c) Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego,
d) Departamentu Spraw Obywatelskich.