Wersja obowiązująca od 2007-06-27 do 2007-12-04
Podsekretarz Stanu Piotr Piętak:
1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;
2) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;
3) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;
4) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;
5) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Głównym Geodetą Kraju;
6) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
7) wykonuje czynności kierownictwa wobec:
a) [1] Departamentu Centralnych Ewidencji Administracji Publicznej,
b) Departamentu Infrastruktury Teleinformatycznej,
c) Departamentu Rozwoju Rejestrów,
d) Departamentu Spraw Obywatelskich.
[1] § 5 pkt 7 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 131 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 czerwca 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 7, poz. 32). Zmiana weszła w życie 27 czerwca 2007 r.
Wersja obowiązująca od 2007-06-27 do 2007-12-04
Podsekretarz Stanu Piotr Piętak:
1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;
2) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;
3) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;
4) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;
5) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Głównym Geodetą Kraju;
6) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
7) wykonuje czynności kierownictwa wobec:
a) [1] Departamentu Centralnych Ewidencji Administracji Publicznej,
b) Departamentu Infrastruktury Teleinformatycznej,
c) Departamentu Rozwoju Rejestrów,
d) Departamentu Spraw Obywatelskich.
[1] § 5 pkt 7 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 131 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 czerwca 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 7, poz. 32). Zmiana weszła w życie 27 czerwca 2007 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-05-25 do 2007-06-26
Podsekretarz Stanu Piotr Piętak:
1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;
2) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;
3) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;
4) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;
5) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Głównym Geodetą Kraju;
6) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
7) wykonuje czynności kierownictwa wobec:
a) Departamentu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców,
b) Departamentu Infrastruktury Teleinformatycznej,
c) Departamentu Rozwoju Rejestrów,
d) Departamentu Spraw Obywatelskich.