history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2007-06-27 do 2007-12-04

§ 5.

Podsekretarz Stanu Piotr Piętak:

1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;

2) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;

3) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;

4) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;

5) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Głównym Geodetą Kraju;

6) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;

7) wykonuje czynności kierownictwa wobec:

a) [1] Departamentu Centralnych Ewidencji Administracji Publicznej,

b) Departamentu Infrastruktury Teleinformatycznej,

c) Departamentu Rozwoju Rejestrów,

d) Departamentu Spraw Obywatelskich.

[1] § 5 pkt 7 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 131 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 czerwca 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 7, poz. 32). Zmiana weszła w życie 27 czerwca 2007 r.

Wersja obowiązująca od 2007-06-27 do 2007-12-04

§ 5.

Podsekretarz Stanu Piotr Piętak:

1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;

2) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;

3) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;

4) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;

5) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Głównym Geodetą Kraju;

6) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;

7) wykonuje czynności kierownictwa wobec:

a) [1] Departamentu Centralnych Ewidencji Administracji Publicznej,

b) Departamentu Infrastruktury Teleinformatycznej,

c) Departamentu Rozwoju Rejestrów,

d) Departamentu Spraw Obywatelskich.

[1] § 5 pkt 7 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 131 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 czerwca 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarza Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 7, poz. 32). Zmiana weszła w życie 27 czerwca 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-05-25 do 2007-06-26

§ 5.

Podsekretarz Stanu Piotr Piętak:

1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;

2) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;

3) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;

4) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;

5) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Głównym Geodetą Kraju;

6) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;

7) wykonuje czynności kierownictwa wobec:

a) Departamentu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców,

b) Departamentu Infrastruktury Teleinformatycznej,

c) Departamentu Rozwoju Rejestrów,

d) Departamentu Spraw Obywatelskich.