Wersja obowiązująca od 2007-03-28 do 2007-05-25
Podsekretarz Stanu Piotr Piętak:
1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – administracja publiczna w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;
2) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;
3) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;
4) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;
4a) [2] zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Głównym Geodetą Kraju;
5) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
6) wykonuje czynności kierownictwa wobec:
a) Departamentu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców,
b) Departamentu Infrastruktury Teleinformatycznej,
c) Departamentu Rozwoju Rejestrów,
d) Departamentu Spraw Obywatelskich.
[2] § 6 pkt 4a dodany przez § 1 pkt 2 decyzji nr 65 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 marca 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarzy Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 5, poz. 21). Zmiana weszła w życie 28 marca 2007 r.
Wersja obowiązująca od 2007-03-28 do 2007-05-25
Podsekretarz Stanu Piotr Piętak:
1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – administracja publiczna w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;
2) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;
3) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;
4) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;
4a) [2] zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Głównym Geodetą Kraju;
5) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
6) wykonuje czynności kierownictwa wobec:
a) Departamentu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców,
b) Departamentu Infrastruktury Teleinformatycznej,
c) Departamentu Rozwoju Rejestrów,
d) Departamentu Spraw Obywatelskich.
[2] § 6 pkt 4a dodany przez § 1 pkt 2 decyzji nr 65 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 marca 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie zakresu czynności Sekretarzy Stanu oraz Podsekretarzy Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz.U.MSWiA. Nr 5, poz. 21). Zmiana weszła w życie 28 marca 2007 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-06-01 do 2007-03-27
Podsekretarz Stanu Piotr Piętak:
1) sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – administracja publiczna w zakresie zadań związanych z ewidencją ludności, rejestracją stanu cywilnego, zmianą imion i nazwisk oraz dowodami osobistymi i paszportami;
2) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem rejestrów państwowych pozostających we właściwości Ministra, w tym Powszechnym Elektronicznym Systemem Ewidencji Ludności (PESEL) oraz centralną ewidencją pojazdów i centralną ewidencją kierowców, a także nad współpracą rejestru PESEL z systemami zewnętrznymi;
3) sprawuje nadzór nad rozwojem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby rejestrów państwowych będących we właściwości Ministra oraz wybranych sieci teleinformatycznych na potrzeby administracji rządowej;
4) sprawuje nadzór nad wykonywaniem przez organy i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra zadań pozostających w kompetencji ministra właściwego do spraw wewnętrznych związanych z wykonywaniem działalności telekomunikacyjnej;
5) zapewnia prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
6) wykonuje czynności kierownictwa wobec:
a) Departamentu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców,
b) Departamentu Infrastruktury Teleinformatycznej,
c) Departamentu Rozwoju Rejestrów,
d) Departamentu Spraw Obywatelskich.