history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2009-10-30 do 2010-01-14

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 44 Ministra Infrastruktury z dnia 6 października 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 10, poz. 43) Zmiana weszła w życie 30 października 2009 r.

Wersja obowiązująca od 2009-10-30 do 2010-01-14

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 44 Ministra Infrastruktury z dnia 6 października 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 10, poz. 43) Zmiana weszła w życie 30 października 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-08-17 do 2009-10-29

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 31 Ministra Infrastruktury z dnia 17 lipca 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 6, poz. 25) Zmiana weszła w życie 17 sierpnia 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-06-25 do 2009-08-16

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 19 Ministra Infrastruktury z dnia 28 maja 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 5, poz. 20) oraz przez § 1 i § 2 decyzji nr 23 Ministra Infrastruktury z dnia 18 czerwca 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 5, poz. 22) Zmiana weszła w życie 25 czerwca 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-04-23 do 2009-06-24

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 7 Ministra Infrastruktury z dnia 30 marca 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 3, poz. 9) oraz przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 9 Ministra Infrastruktury z dnia 3 kwietnia 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 3, poz. 11) oraz przez § 1 decyzji nr 10 Ministra Infrastruktury z dnia 6 kwietnia 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 3, poz. 12) oraz przez § 1 i § 2 decyzji nr 11 Ministra Infrastruktury z dnia 6 kwietnia 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 3, poz. 13) Zmiana weszła w życie 23 kwietnia 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-03-23 do 2009-04-22

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 3 Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 2, poz. 5). Zmiana weszła w życie 23 marca 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-02-11 do 2009-03-22

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 1 Ministra Infrastruktury z dnia 14 stycznia 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 1, poz. 2) oraz przez § 1 ‑ § 4 decyzji nr 2 Ministra Infrastruktury z dnia 19 stycznia 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 1, poz. 3). Zmiana weszła w życie 11 lutego 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-12-04 do 2009-02-10

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 49 Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 14, poz. 72). Zmiana weszła w życie 4 grudnia 2008 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-09-30 do 2008-12-03

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 46 Ministra Infrastruktury z dnia 29 września 2008 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 12, poz. 66). Zmiana weszła w życie 30 września 2008 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-09-09 do 2008-09-29

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 43 Ministra Infrastruktury z dnia 18 sierpnia 2008 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 11, poz. 62) oraz przez § 1 decyzji nr 44 Ministra Infrastruktury z dnia 18 sierpnia 2008 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 11, poz. 63). Zmiana weszła w życie 9 września 2008 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-08-04 do 2008-09-08

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 34 Ministra Infrastruktury z dnia 8 lipca 2008 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 10, poz. 58). Zmiana weszła w życie 4 sierpnia 2008 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-05-12 do 2008-08-03

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 22 Ministra Infrastruktury z dnia 30 kwietnia 2008 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 8, poz. 49). Zmiana weszła w życie 12 maja 2008 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-03-10 do 2008-05-11

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 10 Ministra Infrastruktury z dnia 26 lutego 2008 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 5, poz. 30). Zmiana weszła w życie 10 marca 2008 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-02-07 do 2008-03-09

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 2 Ministra Infrastruktury z dnia 29 stycznia 2008 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 3, poz. 14), przez § 1 decyzji nr 3 Ministra Infrastruktury z dnia 29 stycznia 2008 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 3, poz. 15), przez § 1 i § 2 decyzji nr 4 Ministra Infrastruktury z dnia 29 stycznia 2008 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 3, poz. 16) oraz przez § 1 i § 2 decyzji nr 5 Ministra Infrastruktury z dnia 29 stycznia 2008 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 3, poz. 17). Zmiana weszła w życie 7 lutego 2008 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-12-31 do 2008-02-06

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 4 Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 2, poz. 7). Zmiana weszła w życie 31 grudnia 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-12-19 do 2007-12-30

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 2 Ministra Infrastruktury z dnia 5 grudnia 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 1, poz. 4). Zmiana weszła w życie 19 grudnia 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-11-15 do 2007-12-18

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 49 Ministra Transportu z dnia 15 listopada 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 15, poz. 51). Zmiana weszła w życie 15 listopada 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-11-13 do 2007-11-14

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 48 Ministra Transportu z dnia 29 października 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 14, poz. 49). Zmiana weszła w życie 13 listopada 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-07-24 do 2007-11-12

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 37 Ministra Transportu z dnia 12 lipca 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 9, poz. 38) oraz przez § 1 i § 2 decyzji nr 38 Ministra Transportu z dnia 12 lipca 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 9, poz. 39) oraz przez § 1 decyzji nr 39 Ministra Transportu z dnia 12 lipca 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 9, poz. 40) oraz przez § 1 i § 2 decyzji nr 40 Ministra Transportu z dnia 12 lipca 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 9, poz. 41). Zmiana weszła w życie 24 lipca 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-04-25 do 2007-07-23

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 13 Ministra Transportu z dnia 20 kwietnia 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 4, poz. 12). Zmiana weszła w życie 25 kwietnia 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-03-30 do 2007-04-24

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 8 Ministra Transportu z dnia 29 marca 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 3, poz. 9). Zmiana weszła w życie 30 marca 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-02-20 do 2007-03-29

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 5 Ministra Transportu z dnia 14 lutego 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 1, poz. 2) oraz przez § 1 decyzji nr 6 Ministra Transportu z dnia 14 lutego 2007 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 1, poz. 3). Zmiana weszła w życie 20 lutego 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-12-21 do 2007-02-19

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 34 Ministra Transportu z dnia 18 grudnia 2006 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 11, poz. 41). Zmiana weszła w życie 21 grudnia 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-11-09 do 2006-12-20

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 31 Ministra Transportu z dnia 19 października 2006 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 10, poz. 37) oraz przez § 1, § 2 i § 3 decyzji nr 32 Ministra Transportu z dnia 27 października 2006 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 10, poz. 38). Zmiana weszła w życie 9 listopada 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-09-12 do 2006-11-08

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 28 Ministra Transportu dnia 8 września 2006 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 8, poz. 33). Zmiana weszła w życie 12 września 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-08-24 do 2006-09-11

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 - § 5 decyzji nr 23 Ministra Transportu z dnia 9 sierpnia 2006 r. zmieniającej decyzje w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 6, poz. 26). Zmiana weszła w życie 24 sierpnia 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-07-27 do 2006-08-23

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 20 Ministra Transportu z dnia 20 lipca 2006 r. zmieniającej decyzje w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 5, poz. 25). Zmiana weszła w życie 27 lipca 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-06-14 do 2006-07-26

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 3 Ministra Transportu z dnia 12 czerwca 2006 r. zmieniającej decyzje w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.T. Nr 2, poz. 9). Zmiana weszła w życie 14 czerwca 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-04-06 do 2006-06-13

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku [1] do decyzji3).

[1] Załącznik został pominięty. Stanowi on załącznik do zarządzenia, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2005 r. Nr 11, poz. 72.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 9 Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 22 marca 2006 r. zmieniającej decyzje w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.TiB. Nr 5, poz. 16). Zmiana weszła w życie 6 kwietnia 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-10-29 do 2006-04-05

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane linie kolejowe, określone w załączniku do decyzji3).