history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2015-09-11 do 2016-06-24

§ 6

1. Jeżeli załatwienie skargi lub wniosku nie wymaga zasięgnięcia opinii innej komórki organizacyjnej MSP, odpowiedzi udziela biuro Kontroli.

2. W przypadku, gdy załatwienie skargi lub wniosku wymaga ustaleń lub stanowiska komórki merytorycznej, biuro Kontroli przekazuje niezwłocznie skargę lub wniosek dyrektorowi właściwej komórki organizacyjnej, która udziela odpowiedzi, a kopię udzielonej odpowiedzi przekazuje do biura Kontroli.

3. Jeżeli załatwienie skargi lub wniosku wymaga zasięgnięcia opinii kilku komórek organizacyjnych MSP, biuro Kontroli zobowiązane jest niezwłocznie przekazać skargę lub wniosek do zaopiniowania komórkom organizacyjnym, których dotyczy treść skargi lub wniosku. Opinie powinny być wydane i przekazane do biura Kontroli przez komórki rozpatrujące w terminie 14 dni. W przypadku braku możliwości zachowania tego terminu, komórki organizacyjne informują o tym biuro Kontroli, które wyznacza nowy termin i informuje o tym wnoszącego.

4. Jeżeli skarga lub wniosek nie dotyczy działalności komórki organizacyjnej, do której została skierowana, winna być niezwłocznie zwrócona do biura Kontroli lub przesłana do właściwej komórki organizacyjnej z powiadomieniem biura Kontroli.

5. W przypadku skargi na pracownika MSP, biuro Kontroli zbiera informacje od osób zaangażowanych w sprawę, analizuje uzyskane wyjaśnienia, a następnie rozpatruje złożoną skargę.

6. [3] Kopie odpowiedzi udzielonych bezpośrednio przez komórki organizacyjne, przekazywane są do Biura Kontroli celem wpisania sposobu i trybu załatwienia sprawy do rejestru, o którym mowa w § 2 ust. 4.

7. [4] W przypadku, gdy skargę uznano za zasadną i dotyczy ona zagadnień objętych zakresem systemu zarządzania jakością i systemu przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym, oprócz przepisów niniejszego zarządzenia stosuje się odpowiednie procedury określone w Księdze Jakości Ministerstwa Skarbu Państwa.

[3] § 6 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 35 Ministra Skarbu Państwa z dnia 11 września 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie procedury przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Skarbu Państwa (Dz.U.MSP. poz. 35). Zmiana weszła w życie 11 września 2015 r.

[4] § 6 ust. 7 dodany przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 35 Ministra Skarbu Państwa z dnia 11 września 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie procedury przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Skarbu Państwa (Dz.U.MSP. poz. 35). Zmiana weszła w życie 11 września 2015 r.

Wersja obowiązująca od 2015-09-11 do 2016-06-24

§ 6

1. Jeżeli załatwienie skargi lub wniosku nie wymaga zasięgnięcia opinii innej komórki organizacyjnej MSP, odpowiedzi udziela biuro Kontroli.

2. W przypadku, gdy załatwienie skargi lub wniosku wymaga ustaleń lub stanowiska komórki merytorycznej, biuro Kontroli przekazuje niezwłocznie skargę lub wniosek dyrektorowi właściwej komórki organizacyjnej, która udziela odpowiedzi, a kopię udzielonej odpowiedzi przekazuje do biura Kontroli.

3. Jeżeli załatwienie skargi lub wniosku wymaga zasięgnięcia opinii kilku komórek organizacyjnych MSP, biuro Kontroli zobowiązane jest niezwłocznie przekazać skargę lub wniosek do zaopiniowania komórkom organizacyjnym, których dotyczy treść skargi lub wniosku. Opinie powinny być wydane i przekazane do biura Kontroli przez komórki rozpatrujące w terminie 14 dni. W przypadku braku możliwości zachowania tego terminu, komórki organizacyjne informują o tym biuro Kontroli, które wyznacza nowy termin i informuje o tym wnoszącego.

4. Jeżeli skarga lub wniosek nie dotyczy działalności komórki organizacyjnej, do której została skierowana, winna być niezwłocznie zwrócona do biura Kontroli lub przesłana do właściwej komórki organizacyjnej z powiadomieniem biura Kontroli.

5. W przypadku skargi na pracownika MSP, biuro Kontroli zbiera informacje od osób zaangażowanych w sprawę, analizuje uzyskane wyjaśnienia, a następnie rozpatruje złożoną skargę.

6. [3] Kopie odpowiedzi udzielonych bezpośrednio przez komórki organizacyjne, przekazywane są do Biura Kontroli celem wpisania sposobu i trybu załatwienia sprawy do rejestru, o którym mowa w § 2 ust. 4.

7. [4] W przypadku, gdy skargę uznano za zasadną i dotyczy ona zagadnień objętych zakresem systemu zarządzania jakością i systemu przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym, oprócz przepisów niniejszego zarządzenia stosuje się odpowiednie procedury określone w Księdze Jakości Ministerstwa Skarbu Państwa.

[3] § 6 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 35 Ministra Skarbu Państwa z dnia 11 września 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie procedury przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Skarbu Państwa (Dz.U.MSP. poz. 35). Zmiana weszła w życie 11 września 2015 r.

[4] § 6 ust. 7 dodany przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 35 Ministra Skarbu Państwa z dnia 11 września 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie procedury przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Skarbu Państwa (Dz.U.MSP. poz. 35). Zmiana weszła w życie 11 września 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-12-15 do 2015-09-10

§ 6

1. Jeżeli załatwienie skargi lub wniosku nie wymaga zasięgnięcia opinii innej komórki organizacyjnej MSP, odpowiedzi udziela biuro Kontroli.

2. W przypadku, gdy załatwienie skargi lub wniosku wymaga ustaleń lub stanowiska komórki merytorycznej, biuro Kontroli przekazuje niezwłocznie skargę lub wniosek dyrektorowi właściwej komórki organizacyjnej, która udziela odpowiedzi, a kopię udzielonej odpowiedzi przekazuje do biura Kontroli.

3. Jeżeli załatwienie skargi lub wniosku wymaga zasięgnięcia opinii kilku komórek organizacyjnych MSP, biuro Kontroli zobowiązane jest niezwłocznie przekazać skargę lub wniosek do zaopiniowania komórkom organizacyjnym, których dotyczy treść skargi lub wniosku. Opinie powinny być wydane i przekazane do biura Kontroli przez komórki rozpatrujące w terminie 14 dni. W przypadku braku możliwości zachowania tego terminu, komórki organizacyjne informują o tym biuro Kontroli, które wyznacza nowy termin i informuje o tym wnoszącego.

4. Jeżeli skarga lub wniosek nie dotyczy działalności komórki organizacyjnej, do której została skierowana, winna być niezwłocznie zwrócona do biura Kontroli lub przesłana do właściwej komórki organizacyjnej z powiadomieniem biura Kontroli.

5. W przypadku skargi na pracownika MSP, biuro Kontroli zbiera informacje od osób zaangażowanych w sprawę, analizuje uzyskane wyjaśnienia, a następnie rozpatruje złożoną skargę.

6. Kopie odpowiedzi udzielonych bezpośrednio przez komórki organizacyjne, przekazywane są do biura Kontroli celem wpisania sposobu i terminu załatwienia sprawy do rejestru, o którym mowa w § 2 ust. 3.