history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2015-09-11 do 2016-06-24

Rozdział 1

Skargi i wnioski zgłaszane pisemnie, w tym za pomocą poczty elektronicznej
i elektronicznej platformy usług administracji publicznej
do Ministerstwa Skarbu Państwa

§ 2

1. Pisma posiadające znamiona skarg2) i wniosków3), wpływające do Ministerstwa Skarbu Państwa, zwanego dalej „MSP” za pośrednictwem:

1) Kancelarii Ogólnej – w przypadku pism dostarczonych drogą pocztową lub pochodzących z punktu wymiany korespondencji lub składanych przez interesantów;

2) komórek organizacyjnych MSP – w przypadku pism dostarczanych bezpośrednio do komórek, w tym za pomocą poczty elektronicznej;

3) elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP,

przekazywane są do biura Kontroli, celem ustalenia trybu załatwiania sprawy, przewidzianego w § 6.

2. W przypadku spraw o szczególnym znaczeniu ze względu na stopień istotności skargi lub wniosku, biuro Kontroli informuje o nich właściwego członka kierownictwa MSP.

3. [1] W przypadku skargi, która dotyczy zdarzenia o charakterze korupcyjnym, oprócz przepisów niniejszego zarządzenia, stosuje się przepisy zarządzenia Ministra Skarbu Państwa regulującego zasady postępowania w przypadku wystąpienia korupcji.

4. [2] Biuro Kontroli nadaje sprawom (skargom lub wnioskom, o których mowa w ust. 1) numer ewidencyjny i prowadzi ich elektroniczny rejestr.

[1] § 2 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 35 Ministra Skarbu Państwa z dnia 11 września 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie procedury przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Skarbu Państwa (Dz.U.MSP. poz. 35). Zmiana weszła w życie 11 września 2015 r.

[2] § 2 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 35 Ministra Skarbu Państwa z dnia 11 września 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie procedury przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Skarbu Państwa (Dz.U.MSP. poz. 35). Zmiana weszła w życie 11 września 2015 r.

Wersja obowiązująca od 2015-09-11 do 2016-06-24

Rozdział 1

Skargi i wnioski zgłaszane pisemnie, w tym za pomocą poczty elektronicznej
i elektronicznej platformy usług administracji publicznej
do Ministerstwa Skarbu Państwa

§ 2

1. Pisma posiadające znamiona skarg2) i wniosków3), wpływające do Ministerstwa Skarbu Państwa, zwanego dalej „MSP” za pośrednictwem:

1) Kancelarii Ogólnej – w przypadku pism dostarczonych drogą pocztową lub pochodzących z punktu wymiany korespondencji lub składanych przez interesantów;

2) komórek organizacyjnych MSP – w przypadku pism dostarczanych bezpośrednio do komórek, w tym za pomocą poczty elektronicznej;

3) elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP,

przekazywane są do biura Kontroli, celem ustalenia trybu załatwiania sprawy, przewidzianego w § 6.

2. W przypadku spraw o szczególnym znaczeniu ze względu na stopień istotności skargi lub wniosku, biuro Kontroli informuje o nich właściwego członka kierownictwa MSP.

3. [1] W przypadku skargi, która dotyczy zdarzenia o charakterze korupcyjnym, oprócz przepisów niniejszego zarządzenia, stosuje się przepisy zarządzenia Ministra Skarbu Państwa regulującego zasady postępowania w przypadku wystąpienia korupcji.

4. [2] Biuro Kontroli nadaje sprawom (skargom lub wnioskom, o których mowa w ust. 1) numer ewidencyjny i prowadzi ich elektroniczny rejestr.

[1] § 2 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 35 Ministra Skarbu Państwa z dnia 11 września 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie procedury przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Skarbu Państwa (Dz.U.MSP. poz. 35). Zmiana weszła w życie 11 września 2015 r.

[2] § 2 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 35 Ministra Skarbu Państwa z dnia 11 września 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie procedury przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Skarbu Państwa (Dz.U.MSP. poz. 35). Zmiana weszła w życie 11 września 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-12-15 do 2015-09-10

Rozdział 1

Skargi i wnioski zgłaszane pisemnie, w tym za pomocą poczty elektronicznej
i elektronicznej platformy usług administracji publicznej
do Ministerstwa Skarbu Państwa

§ 2

1. Pisma posiadające znamiona skarg2) i wniosków3), wpływające do Ministerstwa Skarbu Państwa, zwanego dalej „MSP” za pośrednictwem:

1) Kancelarii Ogólnej – w przypadku pism dostarczonych drogą pocztową lub pochodzących z punktu wymiany korespondencji lub składanych przez interesantów;

2) komórek organizacyjnych MSP – w przypadku pism dostarczanych bezpośrednio do komórek, w tym za pomocą poczty elektronicznej;

3) elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP,

przekazywane są do biura Kontroli, celem ustalenia trybu załatwiania sprawy, przewidzianego w § 6.

2. W przypadku spraw o szczególnym znaczeniu ze względu na stopień istotności skargi lub wniosku, biuro Kontroli informuje o nich właściwego członka kierownictwa MSP.

3. Biuro Kontroli nadaje sprawom (skargom lub wnioskom, o których mowa w ust. 1) numer ewidencyjny i prowadzi ich elektroniczny rejestr.