Wersja obowiązująca od 2020-03-26 do 2021-08-01 (DUMS2020.92 tekst jednolity)
1. W korespondencji dopuszcza się możliwość wykorzystania podpisu elektronicznego zaewidencjonowanego w jednostce.
2. Użycie podpisu elektronicznego dopuszcza się wyłącznie przy wykonywaniu obowiązków służbowych.
3. Kierownicy jednostek określają sposób prowadzenia rejestru podpisów elektronicznych oraz ustalają zasady korzystania z podpisu elektronicznego, stosownie do zasad określonych w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. poz. z 2019 r. poz. 162 i 1590).
Wersja obowiązująca od 2020-03-26 do 2021-08-01 (DUMS2020.92 tekst jednolity)
1. W korespondencji dopuszcza się możliwość wykorzystania podpisu elektronicznego zaewidencjonowanego w jednostce.
2. Użycie podpisu elektronicznego dopuszcza się wyłącznie przy wykonywaniu obowiązków służbowych.
3. Kierownicy jednostek określają sposób prowadzenia rejestru podpisów elektronicznych oraz ustalają zasady korzystania z podpisu elektronicznego, stosownie do zasad określonych w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. poz. z 2019 r. poz. 162 i 1590).
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-08-10 do 2020-03-25 (DUMS2017.174 tekst jednolity)
1. W korespondencji dopuszcza się możliwość wykorzystania podpisu elektronicznego zaewidencjonowanego w jednostce.
2. Użycie podpisu elektronicznego dopuszcza się wyłącznie przy wykonywaniu obowiązków służbowych.
3. Kierownicy jednostek określają sposób prowadzenia rejestru podpisów elektronicznych oraz ustalają zasady korzystania z podpisu elektronicznego, stosownie do zasad określonych w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. poz. 1579).
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-06-22 do 2017-08-09
1. W korespondencji dopuszcza się możliwość wykorzystania podpisu elektronicznego zaewidencjonowanego w jednostce.
2. Użycie podpisu elektronicznego dopuszcza się wyłącznie przy wykonywaniu obowiązków służbowych.
3. [3] Kierownicy jednostek określają sposob prowadzenia rejestru podpisow elektronicznych oraz ustalają zasady korzystania z podpisu elektronicznego, stosownie do zasad określonych w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfi kacji elektronicznej (Dz. U. poz.1579).
[3] § 20 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 czerwca 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów oraz innych działów administracji w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury (Dz.U.M.S. poz. 156). Zmiana weszła w życie 22 czerwca 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-03-04 do 2017-06-21
1. W korespondencji dopuszcza się możliwość wykorzystania podpisu elektronicznego zaewidencjonowanego w jednostce.
2. Użycie podpisu elektronicznego dopuszcza się wyłącznie przy wykonywaniu obowiązków służbowych.
3. Kierownicy jednostek określają sposób prowadzenia rejestru podpisów elektronicznych oraz ustalają zasady korzystania z podpisu elektronicznego, stosownie do zasad określonych w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 262, z 2014 r. poz. 1662 oraz z 2015 r. poz. 1893).