history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2021-07-01

Rozdział 6

Księgi pomocnicze

§ 86. [78] 1. Prowadzi się kontrolkę wysyłanych akt lub zbiorów dokumentów oraz udostępnionych akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym, zwaną dalej „kontrolką”, zawierającą w szczególności następujące informacje:

1) numer porządkowy;

2) oznaczenie sprawy;

3) datę wysłania akt albo zbioru dokumentów lub udostępnienia akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym;

4) oznaczenie adresata albo podmiotu, któremu udostępniono akta prowadzone w systemie teleinformatycznym;

5) przewidywany czas zwrotu akt albo zbioru dokumentów lub zakończenia udostępnienia akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym;

6) daty wysłanych ponagleń o zwrot akt albo zbioru dokumentów;

7) datę zwrotu akt albo zbioru dokumentów lub zakończenia udostępnienia akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym;

8) uwagi.

2. Do czasu zwrotu akt albo zbioru dokumentów pisma w postaci papierowej wpływające do sprawy przechowuje się w przeznaczonej do tego celu teczce.

3. Kierownik sekretariatu dokonuje przeglądu wpisów w kontrolce w odstępach miesięcznych i wysyła w miarę potrzeby ponaglenia o zwrot akt lub zbioru dokumentów, o czym zawiadamia przewodniczącego wydziału.

[78] § 86 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 29 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.Urz.MS. poz. 159). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2021 r.
Na podstawie § 3 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.Urz.MS. poz. 159), § 86 w brzmieniu ustalonym przez ww. zarządzenie w zakresie w jakim dotyczy postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych prowadzonych w systemie teleinformatycznym obsługującym postępowanie sądowe, ma zastosowanie od 1 grudnia 2021 r.

Wersja obowiązująca od 2021-07-01

Rozdział 6

Księgi pomocnicze

§ 86. [78] 1. Prowadzi się kontrolkę wysyłanych akt lub zbiorów dokumentów oraz udostępnionych akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym, zwaną dalej „kontrolką”, zawierającą w szczególności następujące informacje:

1) numer porządkowy;

2) oznaczenie sprawy;

3) datę wysłania akt albo zbioru dokumentów lub udostępnienia akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym;

4) oznaczenie adresata albo podmiotu, któremu udostępniono akta prowadzone w systemie teleinformatycznym;

5) przewidywany czas zwrotu akt albo zbioru dokumentów lub zakończenia udostępnienia akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym;

6) daty wysłanych ponagleń o zwrot akt albo zbioru dokumentów;

7) datę zwrotu akt albo zbioru dokumentów lub zakończenia udostępnienia akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym;

8) uwagi.

2. Do czasu zwrotu akt albo zbioru dokumentów pisma w postaci papierowej wpływające do sprawy przechowuje się w przeznaczonej do tego celu teczce.

3. Kierownik sekretariatu dokonuje przeglądu wpisów w kontrolce w odstępach miesięcznych i wysyła w miarę potrzeby ponaglenia o zwrot akt lub zbioru dokumentów, o czym zawiadamia przewodniczącego wydziału.

[78] § 86 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 29 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.Urz.MS. poz. 159). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2021 r.
Na podstawie § 3 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.Urz.MS. poz. 159), § 86 w brzmieniu ustalonym przez ww. zarządzenie w zakresie w jakim dotyczy postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych prowadzonych w systemie teleinformatycznym obsługującym postępowanie sądowe, ma zastosowanie od 1 grudnia 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-06-22 do 2021-06-30

Rozdział 6

Księgi pomocnicze

§ 86. 1. Prowadzi się „Kontrolkę wysyłanych akt”, zawierającą w szczególności następujące informacje:

1) numer porządkowy;

2) oznaczenie sprawy;

3) data wysłania akt;

4) oznaczenie adresata;

5) przewidywany czas zwrotu;

6) daty wysłanych ponagleń o zwrot akt;

7) data zwrotu akt;

8) uwagi.

2. Do czasu zwrotu akt, pisma wpływające do sprawy przechowuje się w przeznaczonej do tego celu teczce.

3. Kierownik sekretariatu dokonuje przeglądu wpisów w kontrolce w odstępach miesięcznych i wysyła w miarę potrzeby ponaglenia o zwrot akt, o czym zawiadamia przewodniczącego wydziału.