Wersja obowiązująca od 2021-07-01
[78] 1. Prowadzi się kontrolkę wysyłanych akt lub zbiorów dokumentów oraz udostępnionych akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym, zwaną dalej „kontrolką”, zawierającą w szczególności następujące informacje:
1) numer porządkowy;
2) oznaczenie sprawy;
3) datę wysłania akt albo zbioru dokumentów lub udostępnienia akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym;
4) oznaczenie adresata albo podmiotu, któremu udostępniono akta prowadzone w systemie teleinformatycznym;
5) przewidywany czas zwrotu akt albo zbioru dokumentów lub zakończenia udostępnienia akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym;
6) daty wysłanych ponagleń o zwrot akt albo zbioru dokumentów;
7) datę zwrotu akt albo zbioru dokumentów lub zakończenia udostępnienia akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym;
8) uwagi.
2. Do czasu zwrotu akt albo zbioru dokumentów pisma w postaci papierowej wpływające do sprawy przechowuje się w przeznaczonej do tego celu teczce.
3. Kierownik sekretariatu dokonuje przeglądu wpisów w kontrolce w odstępach miesięcznych i wysyła w miarę potrzeby ponaglenia o zwrot akt lub zbioru dokumentów, o czym zawiadamia przewodniczącego wydziału.
[78] § 86 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 29 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.Urz.MS. poz. 159). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2021 r.
Na podstawie § 3 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.Urz.MS. poz. 159), § 86 w brzmieniu ustalonym przez ww. zarządzenie w zakresie w jakim dotyczy postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych prowadzonych w systemie teleinformatycznym obsługującym postępowanie sądowe, ma zastosowanie od 1 grudnia 2021 r.
Wersja obowiązująca od 2021-07-01
[78] 1. Prowadzi się kontrolkę wysyłanych akt lub zbiorów dokumentów oraz udostępnionych akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym, zwaną dalej „kontrolką”, zawierającą w szczególności następujące informacje:
1) numer porządkowy;
2) oznaczenie sprawy;
3) datę wysłania akt albo zbioru dokumentów lub udostępnienia akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym;
4) oznaczenie adresata albo podmiotu, któremu udostępniono akta prowadzone w systemie teleinformatycznym;
5) przewidywany czas zwrotu akt albo zbioru dokumentów lub zakończenia udostępnienia akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym;
6) daty wysłanych ponagleń o zwrot akt albo zbioru dokumentów;
7) datę zwrotu akt albo zbioru dokumentów lub zakończenia udostępnienia akt prowadzonych w systemie teleinformatycznym;
8) uwagi.
2. Do czasu zwrotu akt albo zbioru dokumentów pisma w postaci papierowej wpływające do sprawy przechowuje się w przeznaczonej do tego celu teczce.
3. Kierownik sekretariatu dokonuje przeglądu wpisów w kontrolce w odstępach miesięcznych i wysyła w miarę potrzeby ponaglenia o zwrot akt lub zbioru dokumentów, o czym zawiadamia przewodniczącego wydziału.
[78] § 86 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 29 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.Urz.MS. poz. 159). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2021 r.
Na podstawie § 3 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.Urz.MS. poz. 159), § 86 w brzmieniu ustalonym przez ww. zarządzenie w zakresie w jakim dotyczy postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych prowadzonych w systemie teleinformatycznym obsługującym postępowanie sądowe, ma zastosowanie od 1 grudnia 2021 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-06-22 do 2021-06-30
1. Prowadzi się „Kontrolkę wysyłanych akt”, zawierającą w szczególności następujące informacje:
1) numer porządkowy;
2) oznaczenie sprawy;
3) data wysłania akt;
4) oznaczenie adresata;
5) przewidywany czas zwrotu;
6) daty wysłanych ponagleń o zwrot akt;
7) data zwrotu akt;
8) uwagi.
2. Do czasu zwrotu akt, pisma wpływające do sprawy przechowuje się w przeznaczonej do tego celu teczce.
3. Kierownik sekretariatu dokonuje przeglądu wpisów w kontrolce w odstępach miesięcznych i wysyła w miarę potrzeby ponaglenia o zwrot akt, o czym zawiadamia przewodniczącego wydziału.