Wersja obowiązująca od 2021-07-01
1. W wykazie „GUu” wpisuje się w szczególności:
1) numer porządkowy sprawy;
2) datę wpływu sprawy;
3) sygnaturę akt „GUp”;
4) oznaczenie podmiotów występujących w sprawie; firmę przedsiębiorcy dłużnika wpisuje się według przepisów k.c;
5) numer rejestru dłużnika; numer PESEL, numer Krajowego Rejestru Sądowego albo inny numer rejestrowy bądź ewidencyjny, NIP jeśli dłużnik ma taki numer;
6) treść wniosków; wpisuje się odpowiednio wyrazy: „o uchylenie”, „o zmianę”, „o stwierdzenie wykonania” lub „o stwierdzenie wykonania i umorzenie;
7) datę wydania zarządzenia z art. 130 k.p.c;
8) datę zwrotu wniosku;
9) datę rozprawy;
10) datę postanowienia o zmianie układu, zmianie planu spłaty wierzycieli;
10a) [143] datę postanowienia o stwierdzeniu wykonania układu, stwierdzeniu wykonania planu spłaty i umorzeniu zobowiązań upadłego;
11) datę postanowienia o uchyleniu układu, uchyleniu planu spłaty wierzycieli, uchyleniu warunkowego umorzenia zobowiązań bez ustalenia planu spłaty wierzycieli;
12) datę innego załatwienia wniosku;
13) datę wniesienia zażalenia;
14) datę przedstawienia akt sądowi II instancji;
15) datę zwrotu akt z sądu II instancji oraz wzmiankę o wyniku postępowania w II instancji.
2. Wniosek o uchylenie lub zmianę układu odnotowuje się również w repertoriom „GUp” sprawy, w której zatwierdzono przedmiotowy układ.
3. W razie uchylenia układu wpisuje się w szczególności sygnaturę „GUp”, pod którą odnotowano, ogłoszoną jednocześnie z uchyleniem układu upadłość likwidacyjną.
[143] § 221 ust. 1 pkt 10a dodany przez § 1 pkt 61 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.Urz.MS. poz. 159). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2021 r.
Wersja obowiązująca od 2021-07-01
1. W wykazie „GUu” wpisuje się w szczególności:
1) numer porządkowy sprawy;
2) datę wpływu sprawy;
3) sygnaturę akt „GUp”;
4) oznaczenie podmiotów występujących w sprawie; firmę przedsiębiorcy dłużnika wpisuje się według przepisów k.c;
5) numer rejestru dłużnika; numer PESEL, numer Krajowego Rejestru Sądowego albo inny numer rejestrowy bądź ewidencyjny, NIP jeśli dłużnik ma taki numer;
6) treść wniosków; wpisuje się odpowiednio wyrazy: „o uchylenie”, „o zmianę”, „o stwierdzenie wykonania” lub „o stwierdzenie wykonania i umorzenie;
7) datę wydania zarządzenia z art. 130 k.p.c;
8) datę zwrotu wniosku;
9) datę rozprawy;
10) datę postanowienia o zmianie układu, zmianie planu spłaty wierzycieli;
10a) [143] datę postanowienia o stwierdzeniu wykonania układu, stwierdzeniu wykonania planu spłaty i umorzeniu zobowiązań upadłego;
11) datę postanowienia o uchyleniu układu, uchyleniu planu spłaty wierzycieli, uchyleniu warunkowego umorzenia zobowiązań bez ustalenia planu spłaty wierzycieli;
12) datę innego załatwienia wniosku;
13) datę wniesienia zażalenia;
14) datę przedstawienia akt sądowi II instancji;
15) datę zwrotu akt z sądu II instancji oraz wzmiankę o wyniku postępowania w II instancji.
2. Wniosek o uchylenie lub zmianę układu odnotowuje się również w repertoriom „GUp” sprawy, w której zatwierdzono przedmiotowy układ.
3. W razie uchylenia układu wpisuje się w szczególności sygnaturę „GUp”, pod którą odnotowano, ogłoszoną jednocześnie z uchyleniem układu upadłość likwidacyjną.
[143] § 221 ust. 1 pkt 10a dodany przez § 1 pkt 61 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.Urz.MS. poz. 159). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2021 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-01-01 do 2021-06-30
1. W wykazie „GUu” wpisuje się w szczególności:
1) numer porządkowy sprawy;
2) datę wpływu sprawy;
3) sygnaturę akt „GUp”;
4) oznaczenie podmiotów występujących w sprawie; firmę przedsiębiorcy dłużnika wpisuje się według przepisów k.c;
5) numer rejestru dłużnika; numer PESEL, numer Krajowego Rejestru Sądowego albo inny numer rejestrowy bądź ewidencyjny, NIP jeśli dłużnik ma taki numer;
6) treść wniosków; wpisuje się odpowiednio wyrazy: „o uchylenie”, „o zmianę”, „o stwierdzenie wykonania” lub „o stwierdzenie wykonania i umorzenie;
7) datę wydania zarządzenia z art. 130 k.p.c;
8) datę zwrotu wniosku;
9) datę rozprawy;
10) datę postanowienia o zmianie układu, zmianie planu spłaty wierzycieli;
11) datę postanowienia o uchyleniu układu, uchyleniu planu spłaty wierzycieli, uchyleniu warunkowego umorzenia zobowiązań bez ustalenia planu spłaty wierzycieli;
12) datę innego załatwienia wniosku;
13) datę wniesienia zażalenia;
14) datę przedstawienia akt sądowi II instancji;
15) datę zwrotu akt z sądu II instancji oraz wzmiankę o wyniku postępowania w II instancji.
2. Wniosek o uchylenie lub zmianę układu odnotowuje się również w repertoriom „GUp” sprawy, w której zatwierdzono przedmiotowy układ.
3. W razie uchylenia układu wpisuje się w szczególności sygnaturę „GUp”, pod którą odnotowano, ogłoszoną jednocześnie z uchyleniem układu upadłość likwidacyjną.