Wersja obowiązująca od 2006-07-01 do 2019-06-21
[3] 1. Sprawy niepodlegające wpisaniu do repertorium rejestruje się w wykazach.
2. Przy zakładaniu repertorium lub wykazu na początku roku kalendarzowego kierownik sekretariatu wydziału sporządza na pierwszej stronie nowej księgi spis spraw niezałatwionych, wpisując w kolejności niezakreślone numery porządkowe z repertoriów lub wykazów z ostatnich pięciu lat, oddzielnie dla każdego roku. Załatwienie tych spraw należy uwidocznić przez zakreślenie numeru porządkowego w dawnym repertorium lub wykazie i przekreślenie numeru w spisie mieszczącym się na początku nowej księgi.
3. Sprawy niezakreślone z okresu wcześniejszego niż ostatnie pięć lat – a w przypadku spraw o wykroczenia – ostatnie dwa lata, przenosi się do nowego repertorium lub wykazu na stronach początkowych oddzielnie dla każdego roku, nie zmieniając numeracji tych spraw. Przenieść należy także zapisy dotyczące biegu danej sprawy w zakresie niezbędnym do dalszego postępowania w sprawie.
4. Przepisy ust. 2 i 3 nie dotyczą repertoriów lub wykazów prowadzonych w systemie informatycznym.
[3] § 60 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 czerwca 2006 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. Nr 5, poz. 112). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2006 r.
Wersja obowiązująca od 2006-07-01 do 2019-06-21
[3] 1. Sprawy niepodlegające wpisaniu do repertorium rejestruje się w wykazach.
2. Przy zakładaniu repertorium lub wykazu na początku roku kalendarzowego kierownik sekretariatu wydziału sporządza na pierwszej stronie nowej księgi spis spraw niezałatwionych, wpisując w kolejności niezakreślone numery porządkowe z repertoriów lub wykazów z ostatnich pięciu lat, oddzielnie dla każdego roku. Załatwienie tych spraw należy uwidocznić przez zakreślenie numeru porządkowego w dawnym repertorium lub wykazie i przekreślenie numeru w spisie mieszczącym się na początku nowej księgi.
3. Sprawy niezakreślone z okresu wcześniejszego niż ostatnie pięć lat – a w przypadku spraw o wykroczenia – ostatnie dwa lata, przenosi się do nowego repertorium lub wykazu na stronach początkowych oddzielnie dla każdego roku, nie zmieniając numeracji tych spraw. Przenieść należy także zapisy dotyczące biegu danej sprawy w zakresie niezbędnym do dalszego postępowania w sprawie.
4. Przepisy ust. 2 i 3 nie dotyczą repertoriów lub wykazów prowadzonych w systemie informatycznym.
[3] § 60 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 czerwca 2006 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. Nr 5, poz. 112). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2006 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2006-06-30
1. Sprawy niepodlegające wpisaniu do repertorium rejestruje się w wykazach.
2. Przy zakładaniu repertorium lub wykazu na początku roku kalendarzowego kierownik sekretariatu wydziału sporządza na pierwszej stronie nowej księgi spis spraw niezałatwionych, wpisując w kolejności niezakreślone numery porządkowe z repertoriów lub wykazów z ostatnich dwóch lat, oddzielnie dla każdego roku. Załatwienie tych spraw należy uwidocznić przez zakreślenie numeru porządkowego w dawnym repertorium lub wykazie i przekreślenie numeru w spisie mieszczącym się na początku nowej księgi.
3. Sprawy niezakreślone z okresu wcześniejszego niż ostatnie dwa lata przenosi się do nowego repertorium lub wykazu na stronach początkowych oddzielnie dla każdego roku, nie zmieniając numeracji tych spraw. Przenieść należy także zapisy dotyczące biegu danej sprawy w zakresie niezbędnym do dalszego postępowania w sprawie.