Wersja obowiązująca od 2015-01-01 do 2019-06-21
1. [32] Kierownik sekretariatu wydziału prowadzi „Kontrolkę wysyłanych akt”, zawierającą w szczególności następujące informacje:
1) numer porządkowy;
2) oznaczenie sprawy;
3) data wysłania akt;
4) oznaczenie adresata;
5) przewidywany czas zwrotu;
6) daty wysłanych ponagleń o zwrot akt;
7) data zwrotu akt;
8) uwagi.
2. [33] Ponadto w kontrolce zamieszcza się daty otrzymania nadesłanych w tym czasie pism, które po zwrocie akt należy do nich dołączyć. Pisma te przechowuje się do czasu zwrotu akt w przeznaczonej do tego teczce.
2a. [34] Spełnienie obowiązku, o którym mowa w ust. 2 zd. 1 nie jest konieczne, w sytuacji prowadzenia „Kontrolki wysłanych akt” w systemie informatycznym, który zapewnia rejestrację pism wpływających do wydziału w poszczególnych sprawach.
3. O wysłaniu akt do innego sądu lub wydziału albo do innego organu oraz o zwrocie akt czyni się wzmiankę w repertorium.
4. Kierownik sekretariatu przegląda kontrolkę w odstępach miesięcznych i wysyła w miarę potrzeby ponaglenia o zwrot akt, o czym zawiadamia przewodniczącego wydziału.
[32] § 72 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 20 lit. a) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
[33] § 72 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 20 lit. a) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
[34] § 72 ust. 2a dodany przez § 1 pkt 20 lit. b) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
Wersja obowiązująca od 2015-01-01 do 2019-06-21
1. [32] Kierownik sekretariatu wydziału prowadzi „Kontrolkę wysyłanych akt”, zawierającą w szczególności następujące informacje:
1) numer porządkowy;
2) oznaczenie sprawy;
3) data wysłania akt;
4) oznaczenie adresata;
5) przewidywany czas zwrotu;
6) daty wysłanych ponagleń o zwrot akt;
7) data zwrotu akt;
8) uwagi.
2. [33] Ponadto w kontrolce zamieszcza się daty otrzymania nadesłanych w tym czasie pism, które po zwrocie akt należy do nich dołączyć. Pisma te przechowuje się do czasu zwrotu akt w przeznaczonej do tego teczce.
2a. [34] Spełnienie obowiązku, o którym mowa w ust. 2 zd. 1 nie jest konieczne, w sytuacji prowadzenia „Kontrolki wysłanych akt” w systemie informatycznym, który zapewnia rejestrację pism wpływających do wydziału w poszczególnych sprawach.
3. O wysłaniu akt do innego sądu lub wydziału albo do innego organu oraz o zwrocie akt czyni się wzmiankę w repertorium.
4. Kierownik sekretariatu przegląda kontrolkę w odstępach miesięcznych i wysyła w miarę potrzeby ponaglenia o zwrot akt, o czym zawiadamia przewodniczącego wydziału.
[32] § 72 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 20 lit. a) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
[33] § 72 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 20 lit. a) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
[34] § 72 ust. 2a dodany przez § 1 pkt 20 lit. b) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2014-12-31
1. Kierownik sekretariatu wydziału prowadzi „Kontrolkę wysyłanych akt”, zawierającą następujące rubryki:
1) liczba porządkowa,
2) oznaczenie sprawy,
3) data wysłania akt,
4) oznaczenie adresata,
5) przewidywany czas zwrotu,
6) daty wysłanych ponagleń o zwrot akt,
7) data zwrotu akt,
8) uwagi.
2. W rubryce „Uwagi” należy wpisywać daty otrzymania nadesłanych w tym czasie pism, które po zwrocie akt należy do nich dołączyć. Pisma te przechowuje się do czasu zwrotu akt w przeznaczonej do tego teczce.
3. O wysłaniu akt do innego sądu lub wydziału albo do innego organu oraz o zwrocie akt czyni się wzmiankę w repertorium.
4. Kierownik sekretariatu przegląda kontrolkę w odstępach miesięcznych i wysyła w miarę potrzeby ponaglenia o zwrot akt, o czym zawiadamia przewodniczącego wydziału.