Wersja obowiązująca od 2006-07-01 do 2019-06-21
[75] Biurowość z zakresu czynności administracyjnych kuratora okręgowego prowadzi się w spisach spraw według przepisów tytułu IV dział II – „Przepisy ogólne w sprawach z zakresu administracji i nadzoru.
[75] § 503 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 lit. b) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 czerwca 2006 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. Nr 5, poz. 112). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2006 r.
Wersja obowiązująca od 2006-07-01 do 2019-06-21
[75] Biurowość z zakresu czynności administracyjnych kuratora okręgowego prowadzi się w spisach spraw według przepisów tytułu IV dział II – „Przepisy ogólne w sprawach z zakresu administracji i nadzoru.
[75] § 503 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 lit. b) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 czerwca 2006 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. Nr 5, poz. 112). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2006 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2006-06-30
Dla czynności administracyjnych należących do zakresu zadań kuratora okręgowego prowadzi się następujące wykazy [st]:
– „Ku.Wiz.” – dla ewidencji wizytacji, lustracji, kontroli i wniosków z przeprowadzonych czynności, zaleceń i ich realizacji,
– „Ku.S.” – dla ewidencji skarg na pracę kuratorów,
– „Ku.Org.” – dla ewidencji spraw związanych z organizacją kuratorskiej służby sądowej, w tym także zgromadzeń kuratorów zawodowych, protokołów, wniosków i uchwał na nich podejmowanych,
– „Ku.O.” – dla ewidencji pozostałych spraw z zakresu zadań kuratorów okręgowych, nierejestrowanych w innych wykazach.