Wersja obowiązująca od 2016-01-01 do 2019-06-21
1. Akta w sekretariatach powinny być ułożone według podziału na grupy odpowiadające poszczególnym fazom postępowania w sprawach (akta spraw wyznaczonych na posiedzenie, tych, w których postępowanie zawieszono itd.), a w ramach grup – rocznikami, według kolejności numerów sygnatur.
2. [31] (uchylony).
3. [32] (uchylony).
[31] § 45 ust. 2 uchylony przez § 1 pkt 15 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
[32] § 45 ust. 3 uchylony przez § 1 pkt 15 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
Wersja obowiązująca od 2016-01-01 do 2019-06-21
1. Akta w sekretariatach powinny być ułożone według podziału na grupy odpowiadające poszczególnym fazom postępowania w sprawach (akta spraw wyznaczonych na posiedzenie, tych, w których postępowanie zawieszono itd.), a w ramach grup – rocznikami, według kolejności numerów sygnatur.
2. [31] (uchylony).
3. [32] (uchylony).
[31] § 45 ust. 2 uchylony przez § 1 pkt 15 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
[32] § 45 ust. 3 uchylony przez § 1 pkt 15 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-07-01 do 2015-12-31
[1] 1. Akta w sekretariatach powinny być ułożone według podziału na grupy odpowiadające poszczególnym fazom postępowania w sprawach (akta spraw wyznaczonych na posiedzenie, tych, w których postępowanie zawieszono itd.), a w ramach grup – rocznikami, według kolejności numerów sygnatur.
2. Akta oczekujące przechowuje się w odrębnych urządzeniach sekretarskich [szafach, półkach,] zwanych „kalendarzami”, obejmujących 30 przegród oznaczonych numerami od 1 do 30. Akta umieszcza się w przegrodzie oznaczonej numerem odpowiadającym dacie planowanego przedłożenia akt sędziemu. W sytuacji gdy data planowanego przedłożenia akt przypada na 31. dzień miesiąca, akta umieszcza się w przegrodzie oznaczonej nr 1.
3. Ze względu na dużą ilość akt w sekretariacie lub specyfikę wydziału dopuszcza się stosowanie „kalendarzy” tematycznych (np. kalendarz uzasadnień, biegłych, spraw zawieszonych itp.). W takim przypadku ilość przegród (ewentualnie ich brak) uzależniona jest od ilości akt znajdujących się na danym kalendarzu.
[1] § 45 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2012 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 157; ost. zm.: Dz.U.M.S. z 2013 r. poz. 203). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2013 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2013-06-30
Akta w sekretariatach powinny być ułożone według podziału na grupy odpowiadające poszczególnym fazom postępowania w sprawach (akta spraw wyznaczonych na posiedzenie, oczekujących, tych, w których postępowanie zawieszono itd.), a w ramach grup – rocznikami, według kolejności numerów sygnatur.