Wersja obowiązująca od 2018-05-09 do 2019-06-21
1. [6] W sądzie okręgowym prowadzi się wykaz „K-opr” dla ewidencji spraw z zakresu kontroli operacyjnej i innych czynności niejawnych sądu przewidzianych w ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2067 i 2405 oraz z 2018 r. poz. 106 i 138), ustawie z dnia 12 października 1990 r. o Straży Granicznej (Dz. U. z 2017 r. poz. 2365 i 2405 oraz z 2018 r. poz. 106 i 138), ustawie z dnia 21 czerwca 1996 r. o szczególnych formach sprawowania nadzoru przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (Dz. U. Nr 106, poz. 491, z późn. zm.), ustawie z dnia 24 maja 2002 r. o Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Agencji Wywiadu (Dz. U. z 2017 r. poz. 1920 i 2405 oraz z 2018 r. poz. 138), ustawie z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1993 i 2405 oraz z 2018 r. poz. 138), ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 508), oraz w ustawie z dnia 8 grudnia 2017 r. o Służbie Ochrony Państwa (Dz. U. z 2018 r. poz. 138).
2. Dokumentację w każdej ze spraw wskazanych w ust. 1 przechowuje się w odrębnych teczkach.
3. Wykaz, o którym mowa w ust. 1, prowadzi się w postaci księgi albo w systemie informatycznym.
4. Do rejestracji spraw i prowadzenia wykazu stosuje się przepisy ustalone dla postępowania z informacjami niejawnymi.
[6] § 417a ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 2 maja 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 173). Zmiana weszła w życie 9 maja 2018 r.
Wersja obowiązująca od 2018-05-09 do 2019-06-21
1. [6] W sądzie okręgowym prowadzi się wykaz „K-opr” dla ewidencji spraw z zakresu kontroli operacyjnej i innych czynności niejawnych sądu przewidzianych w ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2067 i 2405 oraz z 2018 r. poz. 106 i 138), ustawie z dnia 12 października 1990 r. o Straży Granicznej (Dz. U. z 2017 r. poz. 2365 i 2405 oraz z 2018 r. poz. 106 i 138), ustawie z dnia 21 czerwca 1996 r. o szczególnych formach sprawowania nadzoru przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (Dz. U. Nr 106, poz. 491, z późn. zm.), ustawie z dnia 24 maja 2002 r. o Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Agencji Wywiadu (Dz. U. z 2017 r. poz. 1920 i 2405 oraz z 2018 r. poz. 138), ustawie z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1993 i 2405 oraz z 2018 r. poz. 138), ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 508), oraz w ustawie z dnia 8 grudnia 2017 r. o Służbie Ochrony Państwa (Dz. U. z 2018 r. poz. 138).
2. Dokumentację w każdej ze spraw wskazanych w ust. 1 przechowuje się w odrębnych teczkach.
3. Wykaz, o którym mowa w ust. 1, prowadzi się w postaci księgi albo w systemie informatycznym.
4. Do rejestracji spraw i prowadzenia wykazu stosuje się przepisy ustalone dla postępowania z informacjami niejawnymi.
[6] § 417a ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 2 maja 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 173). Zmiana weszła w życie 9 maja 2018 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-02-19 do 2018-05-08
1. [1] W sądzie okręgowym prowadzi się wykaz „K-opr” dla ewidencji spraw z zakresu kontroli operacyjnej i innych czynności niejawnych sądu przewidzianych w ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2067 i 2405 oraz z 2018 r. poz. 106 i 138), ustawie z dnia 12 października 1990 r. o Straży Granicznej (Dz. U. z 2017 r. poz. 2365 i 2405 oraz z 2018 r. poz. 106 i 138), ustawie z dnia 24 maja 2002 r. o Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Agencji Wywiadu (Dz. U. z 2017 r. poz. 1920 i 2405 oraz z 2018 r. poz. 138), ustawie z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1993 i 2405 oraz z 2018 r. poz. 138), ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1947, z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 8 grudnia 2017 r. o Służbie Ochrony Państwa (Dz. U. z 2018 r. poz. 138).
2. Dokumentację w każdej ze spraw wskazanych w ust. 1 przechowuje się w odrębnych teczkach.
3. Wykaz, o którym mowa w ust. 1, prowadzi się w postaci księgi albo w systemie informatycznym.
4. Do rejestracji spraw i prowadzenia wykazu stosuje się przepisy ustalone dla postępowania z informacjami niejawnymi.
[1] § 417a ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 15 lutego 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 132). Zmiana weszła w życie 19 lutego 2018 r.
Na podstawie § 2 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 15 lutego 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 132), § 417a ust. 1 w zakresie dotyczącym prowadzenia wykazu „K-opr” dla ewidencji spraw z zakresu kontroli operacyjnej i innych czynności niejawnych sądu przewidzianych w ustawie z dnia 8 grudnia 2017 r. o Służbie Ochrony Państwa, stosuje się od 1 lutego 2018 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-01-01 do 2018-02-18
[32] 1. W sądzie okręgowym prowadzi się wykaz „K-opr” dla ewidencji spraw z zakresu kontroli operacyjnej i innych czynności niejawnych sądu przewidzianych w ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2067), ustawie z dnia 12 października 1990 r. o Straży Granicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1643, z późn. zm.), ustawie z dnia 24 maja 2002 r. o Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Agencji Wywiadu (Dz. U. z 2017 r. poz. 1920), ustawie z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1993) oraz ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1947, z późn. zm.).
2. Dokumentację w każdej ze spraw wskazanych w ust. 1 przechowuje się w odrębnych teczkach.
3. Wykaz, o którym mowa w ust. 1, prowadzi się w postaci księgi albo w systemie informatycznym.
4. Do rejestracji spraw i prowadzenia wykazu stosuje się przepisy ustalone dla postępowania z informacjami niejawnymi.
[32] Oddział 7a w rozdziale 2 w dziale XII w tytule II dodany przez § 1 pkt 13 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 grudnia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 272). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2018 r.