Wersja obowiązująca od 2016-01-01 do 2019-06-21
1. W repertoriach „Pa”, „U” i „Ua” odnotowuje się w szczególności:
1) numer porządkowy sprawy;
2) datę wpływu sprawy;
3) oznaczenie stron poprzez wpisanie imienia i nazwiska pracownika lub ubezpieczonego oraz nazwę pracodawcy lub organu rentowego oraz zainteresowanego (zarejestrowanie danych dotyczących podmiotów w sprawie);
4) nazwę województwa, w którym pracodawca lub organ rentowy ma swoją siedzibę [st];
5) informację o powództwie wytoczonym przez prokuratora, organizację społeczną na rzecz oznaczonej osoby oraz datę wstąpienia oznaczonej osoby do sprawy;
6) datę wstąpienia do postępowania prokuratora lub organizacji społecznej;
7) oznaczenie przedmiotu sprawy poprzez zwięzłe określenie rodzaju dochodzonego roszczenia (dochodzonych roszczeń);
8) datę oraz rodzaj czynności podejmowanych w toku postępowania;
9) daty i wyniki posiedzeń;
10) daty orzeczeń oraz zwięzłe oznaczenie bądź zwięzłą informację o treści orzeczenia;
11) informację o wysłaniu stronom odpisów orzeczenia oraz o wysłaniu akt podlegających zwrotowi;
12) datę wpływu oraz rodzaj środka odwoławczego;
13) datę odrzucenia środka odwoławczego.
2. W przypadku odroczenia posiedzenia z jednoczesnym wyznaczeniem następnego terminu należy odnotować datę następnego posiedzenia jednocześnie wraz z informacją o odroczeniu.
3. Sprawę rozpatrywaną na posiedzeniu niejawnym wyróżnia się w repertorium poprzez zamieszczenie dodatkowego oznaczenia „niej.” lub „niejawne” oraz odnotowuje się również datę i wynik posiedzenia [st].
3a. [149] W repertorium „Pa” i „Pz” odnotowuje się również czas trwania mediacji (zarejestrowanie dat zdarzeń skrajnych) w postępowaniu przed sądem pierwszej instancji oraz w postępowaniu przed sądem drugiej instancji.
4. Ewidencjonowane w repertoriach „Pa” i „Pz” sprawy sądów rejonowych, rozpoznawane na skutek pozwu pracodawcy, wyróżnia się przez zamieszczenie dodatkowego oznaczenia „Pm”.
[149] § 225c ust. 3a dodany przez § 1 pkt 88 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
Wersja obowiązująca od 2016-01-01 do 2019-06-21
1. W repertoriach „Pa”, „U” i „Ua” odnotowuje się w szczególności:
1) numer porządkowy sprawy;
2) datę wpływu sprawy;
3) oznaczenie stron poprzez wpisanie imienia i nazwiska pracownika lub ubezpieczonego oraz nazwę pracodawcy lub organu rentowego oraz zainteresowanego (zarejestrowanie danych dotyczących podmiotów w sprawie);
4) nazwę województwa, w którym pracodawca lub organ rentowy ma swoją siedzibę [st];
5) informację o powództwie wytoczonym przez prokuratora, organizację społeczną na rzecz oznaczonej osoby oraz datę wstąpienia oznaczonej osoby do sprawy;
6) datę wstąpienia do postępowania prokuratora lub organizacji społecznej;
7) oznaczenie przedmiotu sprawy poprzez zwięzłe określenie rodzaju dochodzonego roszczenia (dochodzonych roszczeń);
8) datę oraz rodzaj czynności podejmowanych w toku postępowania;
9) daty i wyniki posiedzeń;
10) daty orzeczeń oraz zwięzłe oznaczenie bądź zwięzłą informację o treści orzeczenia;
11) informację o wysłaniu stronom odpisów orzeczenia oraz o wysłaniu akt podlegających zwrotowi;
12) datę wpływu oraz rodzaj środka odwoławczego;
13) datę odrzucenia środka odwoławczego.
2. W przypadku odroczenia posiedzenia z jednoczesnym wyznaczeniem następnego terminu należy odnotować datę następnego posiedzenia jednocześnie wraz z informacją o odroczeniu.
3. Sprawę rozpatrywaną na posiedzeniu niejawnym wyróżnia się w repertorium poprzez zamieszczenie dodatkowego oznaczenia „niej.” lub „niejawne” oraz odnotowuje się również datę i wynik posiedzenia [st].
3a. [149] W repertorium „Pa” i „Pz” odnotowuje się również czas trwania mediacji (zarejestrowanie dat zdarzeń skrajnych) w postępowaniu przed sądem pierwszej instancji oraz w postępowaniu przed sądem drugiej instancji.
4. Ewidencjonowane w repertoriach „Pa” i „Pz” sprawy sądów rejonowych, rozpoznawane na skutek pozwu pracodawcy, wyróżnia się przez zamieszczenie dodatkowego oznaczenia „Pm”.
[149] § 225c ust. 3a dodany przez § 1 pkt 88 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-01-01 do 2015-12-31
[142] 1. W repertoriach „Pa”, „U” i „Ua” odnotowuje się w szczególności:
1) numer porządkowy sprawy;
2) datę wpływu sprawy;
3) oznaczenie stron poprzez wpisanie imienia i nazwiska pracownika lub ubezpieczonego oraz nazwę pracodawcy lub organu rentowego oraz zainteresowanego (zarejestrowanie danych dotyczących podmiotów w sprawie);
4) nazwę województwa, w którym pracodawca lub organ rentowy ma swoją siedzibę [st];
5) informację o powództwie wytoczonym przez prokuratora, organizację społeczną na rzecz oznaczonej osoby oraz datę wstąpienia oznaczonej osoby do sprawy;
6) datę wstąpienia do postępowania prokuratora lub organizacji społecznej;
7) oznaczenie przedmiotu sprawy poprzez zwięzłe określenie rodzaju dochodzonego roszczenia (dochodzonych roszczeń);
8) datę oraz rodzaj czynności podejmowanych w toku postępowania;
9) daty i wyniki posiedzeń;
10) daty orzeczeń oraz zwięzłe oznaczenie bądź zwięzłą informację o treści orzeczenia;
11) informację o wysłaniu stronom odpisów orzeczenia oraz o wysłaniu akt podlegających zwrotowi;
12) datę wpływu oraz rodzaj środka odwoławczego;
13) datę odrzucenia środka odwoławczego.
2. W przypadku odroczenia posiedzenia z jednoczesnym wyznaczeniem następnego terminu należy odnotować datę następnego posiedzenia jednocześnie wraz z informacją o odroczeniu.
3. Sprawę rozpatrywaną na posiedzeniu niejawnym wyróżnia się w repertorium poprzez zamieszczenie dodatkowego oznaczenia „niej.” lub „niejawne” oraz odnotowuje się również datę i wynik posiedzenia [st].
4. Ewidencjonowane w repertoriach „Pa” i „Pz” sprawy sądów rejonowych, rozpoznawane na skutek pozwu pracodawcy, wyróżnia się przez zamieszczenie dodatkowego oznaczenia „Pm”.
[142] § 225c dodany przez § 1 pkt 78 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.