Wersja obowiązująca od 2015-01-01 do 2019-06-21
[138] (uchylony).
[138] § 224 uchylony przez § 1 pkt 77 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
Wersja obowiązująca od 2015-01-01 do 2019-06-21
[138] (uchylony).
[138] § 224 uchylony przez § 1 pkt 77 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2014-12-31
1. W repertoriach „Pa”, „U” i „Ua” rubrykę „Rozprawa” należy wypełnić niezwłocznie po wyznaczeniu terminu posiedzenia, wpisując odpowiednio datę, a następnie skrótowo wynik posiedzenia, o ile nie zostało zakończone postępowanie w sprawie (np. w przypadku odroczenia postępowania – „odr.”).
2. W przypadku odroczenia posiedzenia z jednoczesnym wyznaczeniem następnego terminu należy wpisać datę następnego posiedzenia jednocześnie z wpisaniem informacji o odroczeniu.
3. Jeżeli sprawa rozpatrywana była na posiedzeniu niejawnym – datę i wynik posiedzenia wpisać należy odpowiednio w rubryce „Rozprawa”, dodając przy tym skrótową informację „niej.” [st].