Wersja obowiązująca od 2016-01-01 do 2019-06-21
1. W wykazie „GUu” wpisuje się w szczególności:
1) numer porządkowy sprawy;
2) datę wpływu sprawy;
3) [125] sygnaturę akt „GUp”;
4) oznaczenie podmiotów występujących w sprawie; firmę przedsiębiorcy dłużnika wpisuje się według przepisów k.c.;
5) numer rejestru dłużnika; numer Krajowego Rejestru Sądowego albo inny numer rejestrowy bądź ewidencyjny (np. „KRS 0000123456”, „RHB 12546”);
6) treść wniosku; wpisuje się odpowiednio wyrazy: „o uchylenie”, „o zmianę” lub „o stwierdzenie wykonania”;
7) datę wydania zarządzenia z art. 130 k.p.c.;
8) datę zwrotu wniosku;
9) datę rozprawy;
10) datę postanowienia o zmianie układu;
11) datę postanowienia o uchyleniu układu,
12) datę innego załatwienia wniosku;
13) datę wniesienia zażalenia;
14) datę przedstawienia akt sądowi II instancji;
15) datę zwrotu akt z sądu II instancji oraz wzmiankę o wyniku postępowania w II instancji.
2. [126] Wniosek o uchylenie lub zmianę układu odnotowuje się również w repertoriom „GUp” sprawy, w której zatwierdzono przedmiotowy układ.
3. W razie uchylenia układu wpisuje się w szczególności sygnaturę „GUp”, pod którą odnotowano, ogłoszoną jednocześnie z uchyleniem układu upadłość likwidacyjną.
[125] § 204 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 73 lit. a) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
[126] § 204 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 73 lit. b) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
Wersja obowiązująca od 2016-01-01 do 2019-06-21
1. W wykazie „GUu” wpisuje się w szczególności:
1) numer porządkowy sprawy;
2) datę wpływu sprawy;
3) [125] sygnaturę akt „GUp”;
4) oznaczenie podmiotów występujących w sprawie; firmę przedsiębiorcy dłużnika wpisuje się według przepisów k.c.;
5) numer rejestru dłużnika; numer Krajowego Rejestru Sądowego albo inny numer rejestrowy bądź ewidencyjny (np. „KRS 0000123456”, „RHB 12546”);
6) treść wniosku; wpisuje się odpowiednio wyrazy: „o uchylenie”, „o zmianę” lub „o stwierdzenie wykonania”;
7) datę wydania zarządzenia z art. 130 k.p.c.;
8) datę zwrotu wniosku;
9) datę rozprawy;
10) datę postanowienia o zmianie układu;
11) datę postanowienia o uchyleniu układu,
12) datę innego załatwienia wniosku;
13) datę wniesienia zażalenia;
14) datę przedstawienia akt sądowi II instancji;
15) datę zwrotu akt z sądu II instancji oraz wzmiankę o wyniku postępowania w II instancji.
2. [126] Wniosek o uchylenie lub zmianę układu odnotowuje się również w repertoriom „GUp” sprawy, w której zatwierdzono przedmiotowy układ.
3. W razie uchylenia układu wpisuje się w szczególności sygnaturę „GUp”, pod którą odnotowano, ogłoszoną jednocześnie z uchyleniem układu upadłość likwidacyjną.
[125] § 204 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 73 lit. a) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
[126] § 204 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 73 lit. b) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-01-01 do 2015-12-31
[124] 1. W wykazie „GUu” wpisuje się w szczególności:
1) numer porządkowy sprawy;
2) datę wpływu sprawy;
3) sygnaturę akt GUp lub GN;
4) oznaczenie podmiotów występujących w sprawie; firmę przedsiębiorcy dłużnika wpisuje się według przepisów k.c.;
5) numer rejestru dłużnika; numer Krajowego Rejestru Sądowego albo inny numer rejestrowy bądź ewidencyjny (np. „KRS 0000123456”, „RHB 12546”);
6) treść wniosku; wpisuje się odpowiednio wyrazy: „o uchylenie”, „o zmianę” lub „o stwierdzenie wykonania”;
7) datę wydania zarządzenia z art. 130 k.p.c.;
8) datę zwrotu wniosku;
9) datę rozprawy;
10) datę postanowienia o zmianie układu;
11) datę postanowienia o uchyleniu układu,
12) datę innego załatwienia wniosku;
13) datę wniesienia zażalenia;
14) datę przedstawienia akt sądowi II instancji;
15) datę zwrotu akt z sądu II instancji oraz wzmiankę o wyniku postępowania w II instancji.
2. Wniosek o uchylenie lub zmianę układu odnotowuje się również w repertoriom „GUp” lub „GN” sprawy, w której zatwierdzono przedmiotowy układ.
3. W razie uchylenia układu wpisuje się w szczególności sygnaturę „GUp”, pod którą odnotowano, ogłoszoną jednocześnie z uchyleniem układu upadłość likwidacyjną.
[124] § 204 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 67 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2014-12-31
1. W wykazie „GUu” do rubryk „Dłużnik” i „Wnioskodawca” stosuje się odpowiednio przepisy § 199 ust. 1 i 2.
2. W rubryce „Treść wniosku” wpisuje się odpowiednio wyrazy: „o uchylenie”, „o zmianę” lub „o stwierdzenie wykonania”.
3. Wniosek o uchylenie lub zmianę układu odnotowuje się również w rubryce „Uwagi” w repertorium „GUp” lub „GN” sprawy, w której toku zatwierdzono przedmiotowy układ.
4. W razie uchylenia układu, w rubryce „Uwagi” wpisuje się w szczególności sygnaturę „GUp”, pod którą odnotowano, ogłoszoną jednocześnie z uchyleniem układu, upadłość likwidacyjną.