Wersja obowiązująca od 2016-01-01 do 2019-06-21
W repertorium „GUp” odnotowuje się w szczególności:
1) numer porządkowy sprawy;
2) datę (godzinę) postanowienia;
3) [117] sygnaturę akt „GU” postępowania, w którym ogłoszono upadłość, sygnaturę akt „GUu” postępowania, w którym uchylono układ i ogłoszono upadłość;
4) [118] (uchylony);
5) nazwisko i imię sędziego komisarza;
5a) [119] imię i nazwisko zastępcy albo zastępców sędziego-komisarza;
6) nazwisko i imię syndyka, nadzorcy sądowego lub zarządcy;
7) datę prawomocności postanowienia – datę w której uprawomocniło się postanowienie o ogłoszeniu upadłości oraz postanowienie o zmianie sposobu prowadzenia postępowania;
8) datę obwieszczenia listy wierzytelności;
9) sygnatury sprzeciwów i zażaleń zgłoszonych do listy wierzytelności;
10) daty zatwierdzenia lub uprawomocnienia się listy wierzytelności;
11) daty zgromadzeń;
12) daty rozpraw;
13) daty postanowienia o zatwierdzeniu układu;
14) daty postanowienia o odmowie zatwierdzenia układu;
15) datę obwieszczenia planu podziału;
16) sygnatury zarzutów i zażaleń do planu podziału;
17) datę zatwierdzenia planu podziału;
18) datę postanowienia o uchyleniu postanowienia o ogłoszeniu upadłości;
19) daty postanowienia o umorzeniu postępowania;
20) datę postanowienia o zakończeniu postępowania;
21) datę postanowienia i stopień umorzenia zobowiązań upadłego;
22) datę wniesienia zażalenia;
23) datę przedstawienia akt sądowi II instancji;
24) datę zwrotu akt z sądu II instancji oraz wzmiankę o wyniku postępowania w II instancji;
25) sygnaturę „GU”, pod którą zarejestrowano wniosek po zwrocie akt z sądu odwoławczego – dotyczy uchylenia postanowienia o ogłoszeniu upadłości i przekazania sprawy do ponownego rozpoznania;
26) [120] daty złożenia sprawozdań z wykonania planu spłaty wierzycieli w przypadku, gdy upadłym jest osoba fizyczna, do której mają zastosowanie przepisy tytułu V części trzeciej p.u..
[117] § 200 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 68 lit. a) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
[118] § 200 pkt 4 uchylony przez § 1 pkt 68 lit. b) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
[119] § 200 pkt 5a dodany przez § 1 pkt 68 lit. c) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
[120] § 200 pkt 26 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 68 lit. d) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
Wersja obowiązująca od 2016-01-01 do 2019-06-21
W repertorium „GUp” odnotowuje się w szczególności:
1) numer porządkowy sprawy;
2) datę (godzinę) postanowienia;
3) [117] sygnaturę akt „GU” postępowania, w którym ogłoszono upadłość, sygnaturę akt „GUu” postępowania, w którym uchylono układ i ogłoszono upadłość;
4) [118] (uchylony);
5) nazwisko i imię sędziego komisarza;
5a) [119] imię i nazwisko zastępcy albo zastępców sędziego-komisarza;
6) nazwisko i imię syndyka, nadzorcy sądowego lub zarządcy;
7) datę prawomocności postanowienia – datę w której uprawomocniło się postanowienie o ogłoszeniu upadłości oraz postanowienie o zmianie sposobu prowadzenia postępowania;
8) datę obwieszczenia listy wierzytelności;
9) sygnatury sprzeciwów i zażaleń zgłoszonych do listy wierzytelności;
10) daty zatwierdzenia lub uprawomocnienia się listy wierzytelności;
11) daty zgromadzeń;
12) daty rozpraw;
13) daty postanowienia o zatwierdzeniu układu;
14) daty postanowienia o odmowie zatwierdzenia układu;
15) datę obwieszczenia planu podziału;
16) sygnatury zarzutów i zażaleń do planu podziału;
17) datę zatwierdzenia planu podziału;
18) datę postanowienia o uchyleniu postanowienia o ogłoszeniu upadłości;
19) daty postanowienia o umorzeniu postępowania;
20) datę postanowienia o zakończeniu postępowania;
21) datę postanowienia i stopień umorzenia zobowiązań upadłego;
22) datę wniesienia zażalenia;
23) datę przedstawienia akt sądowi II instancji;
24) datę zwrotu akt z sądu II instancji oraz wzmiankę o wyniku postępowania w II instancji;
25) sygnaturę „GU”, pod którą zarejestrowano wniosek po zwrocie akt z sądu odwoławczego – dotyczy uchylenia postanowienia o ogłoszeniu upadłości i przekazania sprawy do ponownego rozpoznania;
26) [120] daty złożenia sprawozdań z wykonania planu spłaty wierzycieli w przypadku, gdy upadłym jest osoba fizyczna, do której mają zastosowanie przepisy tytułu V części trzeciej p.u..
[117] § 200 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 68 lit. a) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
[118] § 200 pkt 4 uchylony przez § 1 pkt 68 lit. b) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
[119] § 200 pkt 5a dodany przez § 1 pkt 68 lit. c) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
[120] § 200 pkt 26 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 68 lit. d) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-01-01 do 2015-12-31
[121] W repertorium „GUp” odnotowuje się w szczególności:
1) numer porządkowy sprawy;
2) datę (godzinę) postanowienia;
3) sygnaturę akt „GU” postępowania, w którym ogłoszono upadłość, sygnaturę akt „GUu” postępowania, w którym uchylono układ i ogłoszono upadłość lub sygn. akt „GN” postępowania, w którym odmówiono zatwierdzenia układu i ogłoszono upadłość;
4) sposób prowadzenia sprawy; w szczególności określa się, czy ogłoszono upadłość obejmującą likwidację majątku, czy z możliwością układu, a także czy upadły będzie sprawował zarząd i w jakim zakresie, w razie zmiany sposoby prowadzenia postępowania lub zakresu zarządu wpisuje się datę postanowienia o zmianie oraz aktualny sposób prowadzenia postępowania; w przypadku osób, do których mają zastosowanie przepisy tytułu V części trzeciej ustawy – prawo upadłościowe i naprawcze zaznacza się, czy upadły prowadzi likwidację masy upadłości;
5) nazwisko i imię sędziego komisarza;
6) nazwisko i imię syndyka, nadzorcy sądowego lub zarządcy;
7) datę prawomocności postanowienia – datę w której uprawomocniło się postanowienie o ogłoszeniu upadłości oraz postanowienie o zmianie sposobu prowadzenia postępowania;
8) datę obwieszczenia listy wierzytelności;
9) sygnatury sprzeciwów i zażaleń zgłoszonych do listy wierzytelności;
10) daty zatwierdzenia lub uprawomocnienia się listy wierzytelności;
11) daty zgromadzeń;
12) daty rozpraw;
13) daty postanowienia o zatwierdzeniu układu;
14) daty postanowienia o odmowie zatwierdzenia układu;
15) datę obwieszczenia planu podziału;
16) sygnatury zarzutów i zażaleń do planu podziału;
17) datę zatwierdzenia planu podziału;
18) datę postanowienia o uchyleniu postanowienia o ogłoszeniu upadłości;
19) daty postanowienia o umorzeniu postępowania;
20) datę postanowienia o zakończeniu postępowania;
21) datę postanowienia i stopień umorzenia zobowiązań upadłego;
22) datę wniesienia zażalenia;
23) datę przedstawienia akt sądowi II instancji;
24) datę zwrotu akt z sądu II instancji oraz wzmiankę o wyniku postępowania w II instancji;
25) sygnaturę „GU”, pod którą zarejestrowano wniosek po zwrocie akt z sądu odwoławczego – dotyczy uchylenia postanowienia o ogłoszeniu upadłości i przekazania sprawy do ponownego rozpoznania;
26) daty złożenia sprawozdań z wykonania planu spłaty wierzycieli w przypadku, gdy upadłym jest osoba fizyczna, do której mają zastosowanie przepisy tytułu V części trzeciej ustawy – Prawo upadłościowe i naprawcze.
[121] § 200 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 66 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-04-01 do 2014-12-31
1. W repertorium „GUp”, w rubryce „Data (godzina) postanowienia” poniżej daty wpisuje się sygnaturę akt „GU” postępowania, w którym ogłoszono upadłość, sygnaturę akt „GUu” postępowania, w którym uchylono układ i ogłoszono upadłość lub sygnaturę akt „GIM” postępowania, w którym odmówiono zatwierdzenia układu i ogłoszono upadłość.
2. [6] W rubryce „Sposób prowadzenia postępowania” określa się, czy ogłoszono upadłość obejmującą likwidację majątku, czy z możliwością układu, a także czy upadły będzie sprawował zarząd i w jakim zakresie, w razie zmiany sposobu prowadzenia postępowania lub zakresu zarządu wpisuje się datę postanowienia o zmianie oraz aktualny sposób prowadzenia postępowania i przekreśla poprzedni wpis; w przypadku osób, do których mają zastosowanie przepisy tytułu V części trzeciej ustawy – Prawo upadłościowe i naprawcze zaznacza się, czy upadły prowadzi likwidację masy upadłości.
3. W rubryce „Data prawomocności postanowienia” wpisuje się datę, w której uprawomocniło się postanowienie o ogłoszeniu upadłości oraz postanowienie o zmianie sposobu prowadzenia postępowania.
4. W rubrykach odnoszących się do listy wierzytelności odnotowuje się każdorazową procedurę uzupełniania, zmiany lub sprostowania listy wierzytelności.
5. [7] W przypadku uchylenia postanowienia o ogłoszeniu upadłości i przekazania sprawy do ponownego rozpoznania w rubryce „Uwagi” wpisuje się sygnaturę „GU”, pod którą zarejestrowano wniosek po zwrocie akt z sądu odwoławczego; jeżeli upadłym jest osoba fizyczna, do której mają zastosowanie przepisy tytułu V części trzeciej ustawy – Prawo upadłościowe i naprawcze, odnotowuje się daty złożenia sprawozdań z wykonania planu spłaty wierzycieli.
[6] § 200 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 lit. a) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 1 kwietnia 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. Nr 5, poz. 20). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2009 r.
[7] § 200 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 lit. a) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 1 kwietnia 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. Nr 5, poz. 20). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2009 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2009-03-31
1. W repertorium „GUp”, w rubryce „Data (godzina) postanowienia” poniżej daty wpisuje się sygnaturę akt „GU” postępowania, w którym ogłoszono upadłość, sygnaturę akt „GUu” postępowania, w którym uchylono układ i ogłoszono upadłość lub sygnaturę akt „GIM” postępowania, w którym odmówiono zatwierdzenia układu i ogłoszono upadłość.
2. W rubryce „Sposób prowadzenia postępowania” określa się, czy ogłoszono upadłość obejmującą likwidację majątku, czy z możliwością zawarcia układu, a także czy upadły będzie sprawował zarząd i w jakim zakresie; w razie zmiany sposobu prowadzenia postępowania lub zakresu zarządu wpisuje się datę postanowienia o zmianie oraz aktualny sposób prowadzenia postępowania i przekreśla poprzedni wpis.
3. W rubryce „Data prawomocności postanowienia” wpisuje się datę, w której uprawomocniło się postanowienie o ogłoszeniu upadłości oraz postanowienie o zmianie sposobu prowadzenia postępowania.
4. W rubrykach odnoszących się do listy wierzytelności odnotowuje się każdorazową procedurę uzupełniania, zmiany lub sprostowania listy wierzytelności.
5. W przypadku uchylenia postanowienia o ogłoszeniu upadłości i przekazania sprawy do ponownego rozpoznania, w rubryce „Uwagi” wpisuje się sygnaturę „GU”, pod którą zarejestrowano wniosek po zwrocie akt z sądu odwoławczego.