Wersja obowiązująca od 2015-01-01 do 2019-06-21
[84] (uchylony).
[84] § 109 uchylony przez § 1 pkt 39 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
Wersja obowiązująca od 2015-01-01 do 2019-06-21
[84] (uchylony).
[84] § 109 uchylony przez § 1 pkt 39 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2014-12-31
1. Rubryki „Postanowienie” są przeznaczone do odnotowania daty i sposobu załatwienia sprawy w pierwszej instancji oraz tych postanowień wydanych w toku postępowania, od których przysługuje środek odwoławczy. Jeżeli załatwienie sprawy wymaga wydania kilku postanowień, należy każde z nich wpisywać w porządku chronologicznym.
2. W rubrykach tych należy wykazywać również postanowienia w przedmiocie zawieszenia postępowania [st].