Wersja obowiązująca od 2015-01-01 do 2019-06-21
[76] (uchylony).
[76] § 100 uchylony przez § 1 pkt 36 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
Wersja obowiązująca od 2015-01-01 do 2019-06-21
[76] (uchylony).
[76] § 100 uchylony przez § 1 pkt 36 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2014-12-31
1. Jeżeli sprawa wiąże się ściśle z określoną osobą, w rubryce „Oznaczenie przedmiotu sprawy” należy wpisać również nazwisko tej osoby, np.: „o stwierdzenie nabycia spadku po XY”, „o uznanie za zmarłego XY”.
2. W przypadku gdy postępowanie składa się z kilku samodzielnych części objętych jednym wnioskiem, w rubryce, o której mowa w ust. 1, należy wymienić wszystkie poszczególne części postępowania, oznaczając je kolejnymi literami alfabetu.
Za samodzielne części postępowania spadkowego uważa się np. sprawy:
a) o wyjawienie przedmiotów spadkowych,
b) o ogłoszenie testamentu,
c) o zarząd spadku nieobjętego,
d) o odebranie oświadczenia o przyjęciu lub odrzuceniu spadku,
e) dotyczące wykonawcy testamentu,
f) o stwierdzenie nabycia spadku,
g) o dział spadku,
h) o uchylenie się od skutków prawnych oświadczenia o przyjęciu lub odrzuceniu spadku.
3. Każdą ze spraw wymienionych w ust. 2 uważa się za sprawę odrębną tylko wówczas, gdy została objęta oddzielnym wnioskiem.