Wersja obowiązująca od 2018-07-13 do 2019-01-22
1. W skład Rady wchodzą:
1) [1] Przewodniczący – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia, nadzorujący wykonywanie zadań przez Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia;
2) [2] Dyrektor Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia;
3) [3] Zastępca Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia;
4) Pan Piotr Alicki;
5) Pan Maciej Wyszoczarski;
6) Pan Robert Trętowski;
7) Pan Adam Marciniak;
8) Pan Krzysztof Golubiewski;
9) Pan Dariusz Śliwowski;
10) Pan Przemysław Koch;
11) [4] (uchylony)
12) 3 przedstawicieli wyznaczonych przez Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia;
13) Sekretarz wyznaczony przez Przewodniczącego.
2. W pracach Rady, w zależności od potrzeb, mogą uczestniczyć również inne osoby niebędące jej członkami, bez prawa głosu, zaproszone przez Przewodniczącego.
3. Członkowie Rady, o których mowa w ust. 1 pkt 4–10 [5], składają Przewodniczącemu pisemną zgodę na udział w pracach Rady, oświadczenie o zachowaniu poufności informacji, z którymi zapoznają się jako członkowie Rady oraz oświadczenie o braku konfliktu interesów. W przypadku zaistnienia co najmniej potencjalnego konfliktu interesów, członek Rady jest obowiązany zawiadomić o tym na piśmie Przewodniczącego jeszcze przed przystąpieniem do oceny projektu informatycznego. Przepis stosuje się odpowiednio do osób, o których mowa w ust. 2.
4. Przewodniczący może zlecić opracowanie ekspertyz, opinii lub analiz na potrzeby prac Rady, przy czym decyzja ta może być podjęta pod warunkiem dostępności środków w planie Departamentu Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia.
5. Przewodniczący może powoływać zespoły robocze, w tym wskazywać ich liderów.
[1] § 3 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.
[2] § 3 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.
[3] § 3 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.
[4] § 3 ust. 1 pkt 11 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.
[5] § 3 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.
Wersja obowiązująca od 2018-07-13 do 2019-01-22
1. W skład Rady wchodzą:
1) [1] Przewodniczący – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia, nadzorujący wykonywanie zadań przez Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia;
2) [2] Dyrektor Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia;
3) [3] Zastępca Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia;
4) Pan Piotr Alicki;
5) Pan Maciej Wyszoczarski;
6) Pan Robert Trętowski;
7) Pan Adam Marciniak;
8) Pan Krzysztof Golubiewski;
9) Pan Dariusz Śliwowski;
10) Pan Przemysław Koch;
11) [4] (uchylony)
12) 3 przedstawicieli wyznaczonych przez Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia;
13) Sekretarz wyznaczony przez Przewodniczącego.
2. W pracach Rady, w zależności od potrzeb, mogą uczestniczyć również inne osoby niebędące jej członkami, bez prawa głosu, zaproszone przez Przewodniczącego.
3. Członkowie Rady, o których mowa w ust. 1 pkt 4–10 [5], składają Przewodniczącemu pisemną zgodę na udział w pracach Rady, oświadczenie o zachowaniu poufności informacji, z którymi zapoznają się jako członkowie Rady oraz oświadczenie o braku konfliktu interesów. W przypadku zaistnienia co najmniej potencjalnego konfliktu interesów, członek Rady jest obowiązany zawiadomić o tym na piśmie Przewodniczącego jeszcze przed przystąpieniem do oceny projektu informatycznego. Przepis stosuje się odpowiednio do osób, o których mowa w ust. 2.
4. Przewodniczący może zlecić opracowanie ekspertyz, opinii lub analiz na potrzeby prac Rady, przy czym decyzja ta może być podjęta pod warunkiem dostępności środków w planie Departamentu Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia.
5. Przewodniczący może powoływać zespoły robocze, w tym wskazywać ich liderów.
[1] § 3 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.
[2] § 3 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.
[3] § 3 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.
[4] § 3 ust. 1 pkt 11 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.
[5] § 3 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-05-17 do 2018-07-12
1. W skład Rady wchodzą:
1) Przewodniczący – Pan Janusz Cieszyński – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia;
2) Pan Marcin Węgrzyniak – Dyrektor Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia;
3) Pan Maciej Miłkowski – Zastępca Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia;
4) Pan Piotr Alicki;
5) Pan Maciej Wyszoczarski;
6) Pan Robert Trętowski;
7) Pan Adam Marciniak;
8) Pan Krzysztof Golubiewski;
9) Pan Dariusz Śliwowski;
10) Pan Przemysław Koch;
11) Pan Bartłomiej Wnuk;
12) 3 przedstawicieli wyznaczonych przez Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia;
13) Sekretarz wyznaczony przez Przewodniczącego.
2. W pracach Rady, w zależności od potrzeb, mogą uczestniczyć również inne osoby niebędące jej członkami, bez prawa głosu, zaproszone przez Przewodniczącego.
3. Członkowie Rady, o których mowa w ust. 1 pkt 4–11, składają Przewodniczącemu pisemną zgodę na udział w pracach Rady, oświadczenie o zachowaniu poufności informacji, z którymi zapoznają się jako członkowie Rady oraz oświadczenie o braku konfliktu interesów. W przypadku zaistnienia co najmniej potencjalnego konfliktu interesów, członek Rady jest obowiązany zawiadomić o tym na piśmie Przewodniczącego jeszcze przed przystąpieniem do oceny projektu informatycznego. Przepis stosuje się odpowiednio do osób, o których mowa w ust. 2.
4. Przewodniczący może zlecić opracowanie ekspertyz, opinii lub analiz na potrzeby prac Rady, przy czym decyzja ta może być podjęta pod warunkiem dostępności środków w planie Departamentu Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia.
5. Przewodniczący może powoływać zespoły robocze, w tym wskazywać ich liderów.