history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2018-07-13 do 2019-01-22

§ 3. 1. W skład Rady wchodzą:

1) [1] Przewodniczący – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia, nadzorujący wykonywanie zadań przez Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia;

2) [2] Dyrektor Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia;

3) [3] Zastępca Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia;

4) Pan Piotr Alicki;

5) Pan Maciej Wyszoczarski;

6) Pan Robert Trętowski;

7) Pan Adam Marciniak;

8) Pan Krzysztof Golubiewski;

9) Pan Dariusz Śliwowski;

10) Pan Przemysław Koch;

11) [4] (uchylony)

12) 3 przedstawicieli wyznaczonych przez Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia;

13) Sekretarz wyznaczony przez Przewodniczącego.

2. W pracach Rady, w zależności od potrzeb, mogą uczestniczyć również inne osoby niebędące jej członkami, bez prawa głosu, zaproszone przez Przewodniczącego.

3. Członkowie Rady, o których mowa w ust. 1 pkt 4–10 [5], składają Przewodniczącemu pisemną zgodę na udział w pracach Rady, oświadczenie o zachowaniu poufności informacji, z którymi zapoznają się jako członkowie Rady oraz oświadczenie o braku konfliktu interesów. W przypadku zaistnienia co najmniej potencjalnego konfliktu interesów, członek Rady jest obowiązany zawiadomić o tym na piśmie Przewodniczącego jeszcze przed przystąpieniem do oceny projektu informatycznego. Przepis stosuje się odpowiednio do osób, o których mowa w ust. 2.

4. Przewodniczący może zlecić opracowanie ekspertyz, opinii lub analiz na potrzeby prac Rady, przy czym decyzja ta może być podjęta pod warunkiem dostępności środków w planie Departamentu Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia.

5. Przewodniczący może powoływać zespoły robocze, w tym wskazywać ich liderów.

[1] § 3 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.

[2] § 3 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.

[3] § 3 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.

[4] § 3 ust. 1 pkt 11 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.

[5] § 3 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.

Wersja obowiązująca od 2018-07-13 do 2019-01-22

§ 3. 1. W skład Rady wchodzą:

1) [1] Przewodniczący – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia, nadzorujący wykonywanie zadań przez Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia;

2) [2] Dyrektor Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia;

3) [3] Zastępca Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia;

4) Pan Piotr Alicki;

5) Pan Maciej Wyszoczarski;

6) Pan Robert Trętowski;

7) Pan Adam Marciniak;

8) Pan Krzysztof Golubiewski;

9) Pan Dariusz Śliwowski;

10) Pan Przemysław Koch;

11) [4] (uchylony)

12) 3 przedstawicieli wyznaczonych przez Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia;

13) Sekretarz wyznaczony przez Przewodniczącego.

2. W pracach Rady, w zależności od potrzeb, mogą uczestniczyć również inne osoby niebędące jej członkami, bez prawa głosu, zaproszone przez Przewodniczącego.

3. Członkowie Rady, o których mowa w ust. 1 pkt 4–10 [5], składają Przewodniczącemu pisemną zgodę na udział w pracach Rady, oświadczenie o zachowaniu poufności informacji, z którymi zapoznają się jako członkowie Rady oraz oświadczenie o braku konfliktu interesów. W przypadku zaistnienia co najmniej potencjalnego konfliktu interesów, członek Rady jest obowiązany zawiadomić o tym na piśmie Przewodniczącego jeszcze przed przystąpieniem do oceny projektu informatycznego. Przepis stosuje się odpowiednio do osób, o których mowa w ust. 2.

4. Przewodniczący może zlecić opracowanie ekspertyz, opinii lub analiz na potrzeby prac Rady, przy czym decyzja ta może być podjęta pod warunkiem dostępności środków w planie Departamentu Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia.

5. Przewodniczący może powoływać zespoły robocze, w tym wskazywać ich liderów.

[1] § 3 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.

[2] § 3 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.

[3] § 3 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.

[4] § 3 ust. 1 pkt 11 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.

[5] § 3 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia „Rady Informatyzacji” (Dz.U.M.Z. poz. 56). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-05-17 do 2018-07-12

§ 3.  1. W skład Rady wchodzą:

1) Przewodniczący – Pan Janusz Cieszyński – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia;

2) Pan Marcin Węgrzyniak – Dyrektor Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia;

3) Pan Maciej Miłkowski – Zastępca Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia;

4) Pan Piotr Alicki;

5) Pan Maciej Wyszoczarski;

6) Pan Robert Trętowski;

7) Pan Adam Marciniak;

8) Pan Krzysztof Golubiewski;

9) Pan Dariusz Śliwowski;

10) Pan Przemysław Koch;

11) Pan Bartłomiej Wnuk;

12) 3 przedstawicieli wyznaczonych przez Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia;

13) Sekretarz wyznaczony przez Przewodniczącego.

2. W pracach Rady, w zależności od potrzeb, mogą uczestniczyć również inne osoby niebędące jej członkami, bez prawa głosu, zaproszone przez Przewodniczącego.

3. Członkowie Rady, o których mowa w ust. 1 pkt 4–11, składają Przewodniczącemu pisemną zgodę na udział w pracach Rady, oświadczenie o zachowaniu poufności informacji, z którymi zapoznają się jako członkowie Rady oraz oświadczenie o braku konfliktu interesów. W przypadku zaistnienia co najmniej potencjalnego konfliktu interesów, członek Rady jest obowiązany zawiadomić o tym na piśmie Przewodniczącego jeszcze przed przystąpieniem do oceny projektu informatycznego. Przepis stosuje się odpowiednio do osób, o których mowa w ust. 2.

4. Przewodniczący może zlecić opracowanie ekspertyz, opinii lub analiz na potrzeby prac Rady, przy czym decyzja ta może być podjęta pod warunkiem dostępności środków w planie Departamentu Funduszy Europejskich i e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia.

5. Przewodniczący może powoływać zespoły robocze, w tym wskazywać ich liderów.