Wersja obowiązująca od 2012-12-11
1. Czynności związane z likwidacją Biura wykonuje Dyrektor Biura, a w przypadku jego nieobecności osoba zastępująca Dyrektora Biura.
2. Dyrektor Biura jest zobowiązany do realizowania wszystkich niezbędnych czynności związanych z przeprowadzeniem likwidacji Biura.
3. Zakres czynności Dyrektora Biura związanych z przeprowadzeniem likwidacji Biura określony został w załączniku nr 2 do zarządzenia.
Wersja obowiązująca od 2012-12-11
1. Czynności związane z likwidacją Biura wykonuje Dyrektor Biura, a w przypadku jego nieobecności osoba zastępująca Dyrektora Biura.
2. Dyrektor Biura jest zobowiązany do realizowania wszystkich niezbędnych czynności związanych z przeprowadzeniem likwidacji Biura.
3. Zakres czynności Dyrektora Biura związanych z przeprowadzeniem likwidacji Biura określony został w załączniku nr 2 do zarządzenia.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-10-01 do 2012-12-10
1. Czynności związane z likwidacją Biura wykonuje Dyrektor Biura, a w przypadku jego nieobecności osoba zastępująca Dyrektora Biura.
2. Dyrektor Biura jest zobowiązany do realizowania wszystkich niezbędnych czynności związanych z przeprowadzeniem likwidacji Biura.
3. Zakres czynności Dyrektora Biura związanych z przeprowadzeniem likwidacji Biura określony został w załączniku nr 2 do zarządzenia.