history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2004-07-23 do 2006-04-14

§ 14

1. Po wykonaniu umowy zleceniobiorca przedstawia dyrektorowi rachunek. Wzór rachunku określa załącznik nr 3 [4] do zarządzenia.

2. Dyrektor potwierdza na rachunku przyjęcie całości pracy wykonanej w sposób należyty i zgodny z umową przez dokonanie adnotacji o treści: "sprawdzono pod względem merytorycznym" oraz złożenie podpisu. Potwierdzenie wykonania umowy przechowuje komórka organizacyjna, której dyrektor wnioskował o zawarcie umowy.

3. Dyrektor przekazuje rachunek do akceptacji Dyrektorowi Generalnemu.

4. W przypadku negatywnej oceny realizacji przedmiotu umowy lub braków w potwierdzeniu rachunku, jest on zwracany dyrektorowi celem uzupełnienia.

5. Zatwierdzony przez Dyrektora Generalnego rachunek przekazywany jest do Biura Administracyjno-Gospodarczego celem realizacji zgodnie z procedurą realizacji rachunków.

[4] Załącznik nr 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 czerwca 2004 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad i trybu zawierania umów o dzieło i umów-zleceń (Dz.U.M.Z. Nr 6, poz. 62). Zmiana weszła w życie 23 lipca 2004 r.

Wersja obowiązująca od 2004-07-23 do 2006-04-14

§ 14

1. Po wykonaniu umowy zleceniobiorca przedstawia dyrektorowi rachunek. Wzór rachunku określa załącznik nr 3 [4] do zarządzenia.

2. Dyrektor potwierdza na rachunku przyjęcie całości pracy wykonanej w sposób należyty i zgodny z umową przez dokonanie adnotacji o treści: "sprawdzono pod względem merytorycznym" oraz złożenie podpisu. Potwierdzenie wykonania umowy przechowuje komórka organizacyjna, której dyrektor wnioskował o zawarcie umowy.

3. Dyrektor przekazuje rachunek do akceptacji Dyrektorowi Generalnemu.

4. W przypadku negatywnej oceny realizacji przedmiotu umowy lub braków w potwierdzeniu rachunku, jest on zwracany dyrektorowi celem uzupełnienia.

5. Zatwierdzony przez Dyrektora Generalnego rachunek przekazywany jest do Biura Administracyjno-Gospodarczego celem realizacji zgodnie z procedurą realizacji rachunków.

[4] Załącznik nr 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 czerwca 2004 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad i trybu zawierania umów o dzieło i umów-zleceń (Dz.U.M.Z. Nr 6, poz. 62). Zmiana weszła w życie 23 lipca 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-12-31 do 2004-07-22

§ 14

1. Po wykonaniu umowy zleceniobiorca przedstawia dyrektorowi rachunek. Wzór rachunku określa załącznik nr 3 do zarządzenia.

2. Dyrektor potwierdza na rachunku przyjęcie całości pracy wykonanej w sposób należyty i zgodny z umową przez dokonanie adnotacji o treści: "sprawdzono pod względem merytorycznym" oraz złożenie podpisu. Potwierdzenie wykonania umowy przechowuje komórka organizacyjna, której dyrektor wnioskował o zawarcie umowy.

3. Dyrektor przekazuje rachunek do akceptacji Dyrektorowi Generalnemu.

4. W przypadku negatywnej oceny realizacji przedmiotu umowy lub braków w potwierdzeniu rachunku, jest on zwracany dyrektorowi celem uzupełnienia.

5. Zatwierdzony przez Dyrektora Generalnego rachunek przekazywany jest do Biura Administracyjno-Gospodarczego celem realizacji zgodnie z procedurą realizacji rachunków.