history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2002-03-12 do 2005-12-20

§ 2

[2] 1. Na czele Biura stoi Dyrektor powoływany i odwoływany przez Ministra Zdrowia.

2. Dyrektor odpowiada za prawidłowe i sprawne funkcjonowanie Biura, a w szczególności jest odpowiedzialny za:

1) realizację zadań, o których mowa w § 4,

2) organizowanie współpracy z jednostkami organizacyjnymi Ministra Zdrowia oraz innymi organami administracji publicznej,

3) zarządzanie majątkiem Biura,

4) opracowanie regulaminu pracy i regulaminu wynagrodzeń,

5) przyjmowanie i zwalnianie pracowników.

3. Dyrektor wykonuje swoje zadania przy pomocy głównego księgowego oraz pracowników Biura.

4. Dyrektor reprezentuje Biuro na zewnątrz.

[2] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 marca 2002 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia Biura Praw Pacjenta (Dz.U.M.Z. Nr 3, poz. 13). Zmiana weszła w życie 12 marca 2002 r.

Wersja obowiązująca od 2002-03-12 do 2005-12-20

§ 2

[2] 1. Na czele Biura stoi Dyrektor powoływany i odwoływany przez Ministra Zdrowia.

2. Dyrektor odpowiada za prawidłowe i sprawne funkcjonowanie Biura, a w szczególności jest odpowiedzialny za:

1) realizację zadań, o których mowa w § 4,

2) organizowanie współpracy z jednostkami organizacyjnymi Ministra Zdrowia oraz innymi organami administracji publicznej,

3) zarządzanie majątkiem Biura,

4) opracowanie regulaminu pracy i regulaminu wynagrodzeń,

5) przyjmowanie i zwalnianie pracowników.

3. Dyrektor wykonuje swoje zadania przy pomocy głównego księgowego oraz pracowników Biura.

4. Dyrektor reprezentuje Biuro na zewnątrz.

[2] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 marca 2002 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia Biura Praw Pacjenta (Dz.U.M.Z. Nr 3, poz. 13). Zmiana weszła w życie 12 marca 2002 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-12-31 do 2002-03-11

§ 2

1. Pracami Biura kieruje dyrektor powoływany i odwoływany przez Ministra Zdrowia.

2. Dyrektor ponosi jednoosobową odpowiedzialność za funkcjonowanie Biura.

3. Dyrektor wykonuje swoje zadania przy pomocy głównego księgowego.