Wersja obowiązująca od 2024.07.16

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) Przewodniczący Rady – wyznaczony przez ministra właściwego do spraw finansów publicznych spośród członków Rady;

2) członkowie Rady – sekretarze i podsekretarze stanu w Ministerstwie Finansów, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów, Pełnomocnik Ministra Finansów do Spraw Informatyzacji oraz dyrektor komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów, zwanej dalej „komórką organizacyjną”, właściwej do spraw informatyzacji, jeżeli nie jest Pełnomocnikiem Ministra Finansów do Spraw Informatyzacji.

2. Sekretarzem Rady jest wyznaczony przez Przewodniczącego Rady pracownik komórki organizacyjnej właściwej do spraw informatyzacji.

3. [1] (uchylony)

4. [2] W pracach Rady mogą brać udział osoby niewchodzące w skład Rady zaproszone przez Przewodniczącego, których wiedza i doświadczenie mogą być przydatne do wykonywania zadań Rady, w tym przedstawiciele komórek organizacyjnych, Centrum Informatyki Resortu Finansów, zwanego dalej „CIRF”, Aplikacji Krytycznych sp. z o.o., zwanej dalej „AK MF”, oraz innych instytucji, stosownie do przedmiotu prac Rady, w szczególności w celu przedstawienia informacji dotyczących realizowanych projektów informatycznych.

5. [3] (uchylony)

[1] § 2 ust. 3 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 15 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 69). Zmiana weszła w życie 16 lipca 2024 r.

[2] § 2 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 15 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 69). Zmiana weszła w życie 16 lipca 2024 r.

[3] § 2 ust. 5 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 15 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 69). Zmiana weszła w życie 16 lipca 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024.07.16

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) Przewodniczący Rady – wyznaczony przez ministra właściwego do spraw finansów publicznych spośród członków Rady;

2) członkowie Rady – sekretarze i podsekretarze stanu w Ministerstwie Finansów, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów, Pełnomocnik Ministra Finansów do Spraw Informatyzacji oraz dyrektor komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów, zwanej dalej „komórką organizacyjną”, właściwej do spraw informatyzacji, jeżeli nie jest Pełnomocnikiem Ministra Finansów do Spraw Informatyzacji.

2. Sekretarzem Rady jest wyznaczony przez Przewodniczącego Rady pracownik komórki organizacyjnej właściwej do spraw informatyzacji.

3. [1] (uchylony)

4. [2] W pracach Rady mogą brać udział osoby niewchodzące w skład Rady zaproszone przez Przewodniczącego, których wiedza i doświadczenie mogą być przydatne do wykonywania zadań Rady, w tym przedstawiciele komórek organizacyjnych, Centrum Informatyki Resortu Finansów, zwanego dalej „CIRF”, Aplikacji Krytycznych sp. z o.o., zwanej dalej „AK MF”, oraz innych instytucji, stosownie do przedmiotu prac Rady, w szczególności w celu przedstawienia informacji dotyczących realizowanych projektów informatycznych.

5. [3] (uchylony)

[1] § 2 ust. 3 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 15 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 69). Zmiana weszła w życie 16 lipca 2024 r.

[2] § 2 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 15 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 69). Zmiana weszła w życie 16 lipca 2024 r.

[3] § 2 ust. 5 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 15 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 69). Zmiana weszła w życie 16 lipca 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.11.09 do 2024.07.15

§ 2. 1. [1] W skład Rady wchodzą:

1) Przewodniczący Rady – wyznaczony przez ministra właściwego do spraw finansów publicznych spośród członków Rady;

2) członkowie Rady – sekretarze i podsekretarze stanu w Ministerstwie Finansów, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów, Pełnomocnik Ministra Finansów do Spraw Informatyzacji oraz dyrektor komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów, zwanej dalej „komórką organizacyjną”, właściwej do spraw informatyzacji, jeżeli nie jest Pełnomocnikiem Ministra Finansów do Spraw Informatyzacji.

2. [2] Sekretarzem Rady jest wyznaczony przez Przewodniczącego Rady pracownik komórki organizacyjnej właściwej do spraw informatyzacji.

3. W pracach Rady może uczestniczyć z głosem doradczym:

1) (uchylony)

2) wyznaczony przez Przewodniczącego Rady zastępca dyrektora komórki organizacyjnej właściwej do spraw informatyzacji;

3) dyrektor komórki organizacyjnej właściwej do spraw bezpieczeństwa i ochrony informacji;

4) dyrektor komórki organizacyjnej właściwej do spraw zarządzania strategicznego;

5) Dyrektor Biura Portfela w rozumieniu zarządzenia Ministra Finansów z dnia 13 września 2023 r. w sprawie zarządzania portfelem programów i projektów w resorcie finansów (Dz. Urz. Min. Fin. poz. 86).

4. W pracach Rady mogą brać udział osoby niewchodzące w skład Rady zaproszone z własnej inicjatywy przez Przewodniczącego lub na wniosek innego członka Rady, których wiedza i doświadczenie mogą być przydatne do wykonywania zadań Rady, w tym przedstawiciele komórek organizacyjnych, Centrum Informatyki Resortu Finansów, zwanego dalej „CIRF”, Aplikacji Krytycznych sp. z o.o., zwanej dalej „AK MF”, oraz innych instytucji, stosownie do przedmiotu prac Rady, w szczególności w celu przedstawienia informacji dotyczących realizowanych projektów informatycznych.

5. Członkowie Rady w randze sekretarza lub podsekretarza stanu w Ministerstwie Finansów [3] wyznaczają po jednym stałym zastępcy spośród dyrektorów lub zastępców dyrektora nadzorowanych przez siebie komórek organizacyjnych.

[1] § 2 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 7 listopada 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 97). Zmiana weszła w życie 9 listopada 2023 r.

[2] § 2 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 7 listopada 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 97). Zmiana weszła w życie 9 listopada 2023 r.

[3] § 2 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 7 listopada 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 97). Zmiana weszła w życie 9 listopada 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.09.15 do 2023.11.08

§ 2 1. W skład Rady wchodzą:

1) Przewodniczący Rady – Pełnomocnik Ministra Finansów do Spraw Informatyzacji;

2) członkowie Rady – Sekretarze i Podsekretarze Stanu w Ministerstwie Finansów oraz Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów.

2. Sekretarzem Rady jest wyznaczony przez Przewodniczącego Rady pracownik komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów, zwanej dalej „komórką organizacyjną”, właściwej do spraw informatyzacji.

3. W pracach Rady może uczestniczyć z głosem doradczym:

1) [1] (uchylony)

2) wyznaczony przez Przewodniczącego Rady zastępca dyrektora komórki organizacyjnej właściwej do spraw informatyzacji;

3) dyrektor komórki organizacyjnej właściwej do spraw bezpieczeństwa i ochrony informacji;

4) dyrektor komórki organizacyjnej właściwej do spraw zarządzania strategicznego;

5) [2] Dyrektor Biura Portfela w rozumieniu zarządzenia Ministra Finansów z dnia 13 września 2023 r. w sprawie zarządzania portfelem programów i projektów w resorcie finansów (Dz. Urz. Min. Fin. poz. 86).

4. W pracach Rady mogą brać udział osoby niewchodzące w skład Rady zaproszone z własnej inicjatywy przez Przewodniczącego lub na wniosek innego członka Rady, których wiedza i doświadczenie mogą być przydatne do wykonywania zadań Rady, w tym przedstawiciele komórek organizacyjnych, Centrum Informatyki Resortu Finansów, zwanego dalej „CIRF”, Aplikacji Krytycznych sp. z o.o., zwanej dalej „AK MF”, oraz innych instytucji, stosownie do przedmiotu prac Rady, w szczególności w celu przedstawienia informacji dotyczących realizowanych projektów informatycznych.

5. Członkowie Rady wyznaczają po jednym stałym zastępcy spośród dyrektorów lub zastępców dyrektora nadzorowanych przez siebie komórek organizacyjnych.

[1] § 2 ust. 3 pkt 1 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 87). Zmiana weszła w życie 15 września 2023 r.

[2] § 2 ust. 3 pkt 5 dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 13 września 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 87). Zmiana weszła w życie 15 września 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.09.02 do 2023.09.14

§ 2 . 1. W skład Rady wchodzą:

1) Przewodniczący Rady – Pełnomocnik Ministra Finansów do Spraw Informatyzacji;

2) członkowie Rady – Sekretarze i Podsekretarze Stanu w Ministerstwie Finansów oraz Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów.

2. Sekretarzem Rady jest wyznaczony przez Przewodniczącego Rady pracownik komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów, zwanej dalej „komórką organizacyjną”, właściwej do spraw informatyzacji.

3. W pracach Rady może uczestniczyć z głosem doradczym:

1) Pełnomocnik Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej do spraw Analizy Danych;

2) wyznaczony przez Przewodniczącego Rady zastępca dyrektora komórki organizacyjnej właściwej do spraw informatyzacji;

3) dyrektor komórki organizacyjnej właściwej do spraw bezpieczeństwa i ochrony informacji;

4) dyrektor komórki organizacyjnej właściwej do spraw zarządzania strategicznego.

4. W pracach Rady mogą brać udział osoby niewchodzące w skład Rady zaproszone z własnej inicjatywy przez Przewodniczącego lub na wniosek innego członka Rady, których wiedza i doświadczenie mogą być przydatne do wykonywania zadań Rady, w tym przedstawiciele komórek organizacyjnych, Centrum Informatyki Resortu Finansów, zwanego dalej „CIRF”, Aplikacji Krytycznych sp. z o.o., zwanej dalej „AK MF”, oraz innych instytucji, stosownie do przedmiotu prac Rady, w szczególności w celu przedstawienia informacji dotyczących realizowanych projektów informatycznych.

5. Członkowie Rady wyznaczają po jednym stałym zastępcy spośród dyrektorów lub zastępców dyrektora nadzorowanych przez siebie komórek organizacyjnych.